Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko olla lätkävaimo? Miksi/Mikset?

Vierailija
28.04.2016 |

Kadehdin kauheasti lätkävaimojen elämää. He ovat aina laitettuja ja kauniita ja elämä täynnä glamouria.

https://www.instagram.com/pirittahagman/?hl=fi

http://iconosquare.com/lottahintsa

Kommentit (61)

41/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piritta Hagman on kyllä kaunis, mutta en haluaisi elää lätkävaimona. Ensinnäkin, miehet ilmeisesti pettää yhtä paljon, kuin finanssimiehet = paljon. Lisäksi, miehillä ei ole mitään ammattia kun 35-40-vuotiaana työt loppuu. Mitäs sitten? Rahat on pitänyt sijoittaa huolella, mutta onko mies antanut/osannut itse, vai tuhlannut? Enkä haluaisi olla yhtään julkisuudessa.

Vierailija
42/61 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan ajattelen, että se vois olla ihan kivaa ja helppoa elämää, siis jonkun NHL-pelaajan vaimo vaikka. Rahaa riittäis, vois olla kotona ja shoppailla ajankuluksi, mies elättäis myös lastenhoitajan ja maksais kavereiden ja suvun kyläilyt jenkkeihin jne.

Mutta toisaalta. En kaipaa tippaakaan julkisuutta, se olisi rasittavaa ja kauheaa. Eikä lätkäjätkät todellakaan ole mitään yksiavioisia. Esim. jenkeissä niissä bileissä ja kiekkoilijoiden ympärillä pyörii nuoria misukoita biksuissa ja aina valmiina. Harva ukko niitä vastustaa, varsinkaan jos muija on kaukana kotona vähän äkäisenä ja yksinäisenä kitisevien lasten kanssa... En siis haluais :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani pelaa junnulätkää pk-seudulla ja joukkueessa pelaa muutama menestyneen pelaajan poika. Myös turnauksissa törmää lätkävaimoihin ja joskus itse pelaajiinkin.

En kyllä kadehdi lätkävaimon osaa. Kuten nro 19 kirjoitti, vaikuttaa kirkkaasti enemmän yksinäiseltä puurtamiselta kuin glamourilta. Suomessa palkat eivät tosiaan päätä huimaa ja ulkomaille mennessä katoaa kaikki oma verkosto.

Mutta jos vaimo aidosti rakastaa lätkämiestään, niin mikäs siinä sitten. Liitossa on omat haasteensa, mutta niin on jokasella.

Vierailija
44/61 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 vielä lisää.. En toivoisi myöskään lapselleni ammattikiekkoilijan uraa. Rankka tie olisi se.

Vierailija
45/61 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että ne pelikamat tuodaan kotiin? Jäähalleissa on myös suihku.

Vierailija
46/61 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian fiksu. Kyllä ne lätkänpelaajat ja missit varmaan tulee parhaiten toimeen keskenään. Keskustelut samalla tasolla.

En myöskään pidä lätkästä. Tyhmä laji.

Vierailija
47/61 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa ei haluaisi olla, koska tajuaa, että silloin joutuisi näyttämään naiselliselta ylipainoisen rekkalesbon sijaan. Monesta se olisi liian vaivalloista.

Vierailija
48/61 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla kenenkään vaimo. Olen mies.

Vierailija
49/61 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN

Vierailija
50/61 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävis silleen, että mies pelaisi jossain toisella puolella maailmaa ja höyläisi siellä sitten ketä haluaa ja ryyppäisi aivonsa pellolle jos huvittaa. Minä olisin paperilla virallinen nuhteeton edustusvaimo ja saisin käyttöön rajattoman luottokortin ja voisin elää omaa elämääni miten haluan.

Lätkäpelaajat ovat tähänastisten havaintojen ja kokemusten perusteella tosi tylyjä ja itsekeskeisiä ihmisiä ja kuvittelevat, että maailma pyörii pelkästään heidän pelikaukalonsa ympärillä (oikeasti ei voisi vähempää kiinnostaa). En missään nimessä hankkisi perhettä tuollaisten kanssa. Kaiken maksavana etäaviomiehenä voisin harkita.

Vierailija
51/61 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi.

M43

Vierailija
52/61 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin itseni mieluummin h1rRteen.

Vierailija
53/61 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla lätkävaimo. Rakastan miestäni enkä kestäisi sitä, että hän olisi jatkuvasti reissussa. Paljon mieluummin käperryn iltaisin rakkaani kainaloon kuin elelisin jossain kultaisessa häkissä enimmäkseen yksinäni. Kuulostaa minusta kurjalta elämältä.

Vierailija
54/61 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yÖÄK. En haluaisi. 

En haluaisi olla edes tavallisen pulliaisen vaimo, saati sitten jonkun tyhjäpään kiekkosankarin. Ihan vilunväreet tulee pelkästä ajtuksesta. Minulla on parempaa tekemistä kuin puunata itseäni jonkun hampaattoman pellen takia.

Vierailija
55/61 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terttupetteri kirjoitti:

En halua olla kenenkään vaimo. Olen mies.

En minäkään. Olen nainen.

Vierailija
56/61 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Terttupetteri" halusi 4v vanhan ketjun uudelleen juteltavaksi.

Vierailija
57/61 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on läheinen, joka on ns. lätkävaimo.

Olen läheltä saanut seurata sillaista millaista elämänsä on. On niin hyviä kuin huonoja puolia. Hänelle tuo on sopinut hyvin. Hän on sellainen nainen, jolle omat jutut, ja oma ystäväpiiri ovat heidän lastensa lisäksi todella tärkeitä. Samoin kuin miehensäkin.

Silti ovat lähinnä pysyneet lasten kanssa Suomessa, jotta vaimo on tehnyt myös oman uransa. Pitkä liitto heillä jo takanaan.

Vierailija
58/61 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Suurimmaksi osaksi huippu-urheilijat ovat kouluttamattomia tyhjäpäitä. Heillä voi olla kovat tulot noin 35 v asti. Oli mulla nuorena jääkiekkoa pelaava poikaystävä, joka pelasi liigaa ammatikseen. Ei tullut siitä hommasta mitään, koska en pidä kotielämästä niin paljoa, että haluaisin vain elää lapsilleni ja miehelleni. 

Vierailija
59/61 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En haluaisi olla paljon erossa miehestä. Tykkään työstäni enkä haluaisi jättää omaa uraani sivuraiteelle ja olla lapsista päävastuussa.

Vierailija
60/61 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus rumentaa, ei ihme ettet ole lätkävaimo eikä elämässäsi ole glamouria.