Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksutreffeille trikoot?

Juoksijamies
28.04.2016 |

Olisi juoksutreffit naisen kanssa, jota olen muutaman kerran tavannut. Kehtaako laittaa juoksutrikoot? Vai ovatko ne liian paljastavat? Kroppaani minun ei tarvitse hävetä, mutta tässä vaiheessa trikoissa näyttäytyminen vähän ujostuttaa. Nainen varmaan laittaa trikoot.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ujostuttaa?

Vierailija
2/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa tämä sama aloitus pitää tehdä tänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu muuten tyylistäsi, mutta saattaa olla liian rohkea veto :D collarit ois ehkä varmin

Vierailija
4/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sellaiset, missä sulla on kotoisa olo. Kai niitä treffejä tulee toistekin. Pelaa varman päälle aluksi... Mukavat sopivat päälle.

Vierailija
5/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ujostuttaa?

Jos näkyy liikaa.

-ap

Vierailija
6/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu muuten tyylistäsi, mutta saattaa olla liian rohkea veto :D collarit ois ehkä varmin

Trikoissa juoksen kyllä aina. Omistan kyllä hyvännäköisiä juoksuvaatteita, joten siitä ei ole kiinni. Vain siitä, että kehtaanko vielä tässä vaiheessa esittäytyä niin tiukoissa housuissa.

Collareita en edes omista.

-ap

Vierailija
7/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sellaiset, missä sulla on kotoisa olo. Kai niitä treffejä tulee toistekin. Pelaa varman päälle aluksi... Mukavat sopivat päälle.

No siis mullahan on trikoissa hyvinkin kotoisa olo, ne on lenkillä ja salilla aina päällä. Sitä vain mietin, että mittaileeko nainen minua silloin katseellaan tai pitääkö sitten trikoita jotenkin törkeän näköisinä.

-ap

Vierailija
8/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ujostuttaa, laita vaikka shortsit trikoiden päälle. Minusta näin juoksevana naisena vaatetus riippuu siitä, millaisen kuvan haluat antaa itsestäsi juoksijana. Eli haluatko olla oikeasti juoksija (=käyttää juoksutrikoita) vai satunnainen lenkkeilijä (=löysät housut). Tämä siis minun mielipiteeni, en tiedä onko yleinen mielipide. Onnea matkaan joka tapauksessa!

Vierailija
9/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat nyt vaan ne trikoot ja lakkaat miettimästä. Sehän nyt vasta oudon kuvan susta antaa, jos normaalisti käytät trikoita ja nyt sitten et. Ja jos kerran kroppa on kuosissa, niin trikoot näyttää varmasti hyvältä. :)

Vierailija
10/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nainenkin laittaa trikoot, kuten arvelet, niin sen kun laitat itsekin. Nainen varmasti osaa arvostaa urheilullista miestä, joka pukeutuu asianmukaisiin urheiluvaatteisiin.  Saattaa vaikka pitää sinua hyvännäköisenä ;)

Vierailija
11/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri tänään juoksutreffeillä ihanan miehen kanssa ja molemmilla oli trikoot. Jos aiotte vain juosta ettekä kuherrella, trikoot on paras vaihtoehto. Julkisesti seisokin kanssa trikoissa voisi olla aika tukalaa, tosin ei se mun silmiin pahalta näyttäisi ;)

Vierailija
12/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa että nyt alkaa trikoot nolottaa jos kuitenkin normaalistikin vetelet menemään trikoissa.

Vierailija
13/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri tänään juoksutreffeillä ihanan miehen kanssa ja molemmilla oli trikoot. Jos aiotte vain juosta ettekä kuherrella, trikoot on paras vaihtoehto. Julkisesti seisokin kanssa trikoissa voisi olla aika tukalaa, tosin ei se mun silmiin pahalta näyttäisi ;)

Tämähän se siinä arveluttaa. Juoksemaan ollaan menossa, kun kumpikin sitä harrastaa, mutta siihenkin pitäisi varautua, että ohjelmassa voi olla muutakin kuin juoksua ;)

Vierailija
14/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot näyttää miehellä naurettavalta. Toisaalta meitä naisia on niin moneen lähtöön että ohuet juoksijan trikoojalat miehellä on ok joidenkin mielestä. Itse tykkään miehekkäämmistä miehistä, jotka juoksevat esim. sortsit trikoiden päällä.

Tykkään ylipäätään raskasrakenteisimmista ja isokokoisista miehistä, jotka eivät juokse pelkissä trikoissa ;)

Vierailija
15/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis mullahan on trikoissa hyvinkin kotoisa olo, ne on lenkillä ja salilla aina päällä. Sitä vain mietin, että mittaileeko nainen minua silloin katseellaan tai pitääkö sitten trikoita jotenkin törkeän näköisinä.

-ap

Jos on Seinäjoelta tai Kajaanista pitää sua homona.

Vierailija
16/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään miehekkäämmistä miehistä, jotka juoksevat esim. sortsit trikoiden päällä.

Miehekkyys ei ole kyllä yhtään kiinni siitä, juokseeko pelkissä trikoissa vai ei.

Vierailija
17/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään miehekkäämmistä miehistä, jotka juoksevat esim. sortsit trikoiden päällä.

Miehekkyys ei ole kyllä yhtään kiinni siitä, juokseeko pelkissä trikoissa vai ei.

Ei toki.

Kerroin vain oman mieltymykseni ;)

Vierailija
18/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

Vierailija
19/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos treffeillä  on odotettavissa myös sekstailua, niin trikoothan on mitä parhaat. Ei jää miehen kohdalla mikään epäselväksi ;)

Vierailija
20/28 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trikoot näyttää miehellä naurettavalta. Toisaalta meitä naisia on niin moneen lähtöön että ohuet juoksijan trikoojalat miehellä on ok joidenkin mielestä. Itse tykkään miehekkäämmistä miehistä, jotka juoksevat esim. sortsit trikoiden päällä.

Tykkään ylipäätään raskasrakenteisimmista ja isokokoisista miehistä, jotka eivät juokse pelkissä trikoissa ;)

No ei herrantähden mitään shortseja trikoiden päälle, se vasta idioottimaiselta näyttää! (Koskee toki myös naisten vaatetusta eikä pelkkää urheilua.)

Reilusti vaan trikoot päälle jos sellaisissa tapaa juosta eikä edes omista collareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän