Lue keskustelun säännöt.
millainen on tuntemasi Raili?
Kommentit (2)
aivan ihana ja herttainen mummoni! naama aina kuin aurinko! :) meillä myös töissä pappa nimeltä raili.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänaivan ihana ja herttainen mummoni! naama aina kuin aurinko! :) meillä myös töissä pappa nimeltä raili.
Ujo ja varovainen ihminen, hyväätarkoittava mutta henkisesti heikko ja ex-apen tossun alla.