Löysin Tinderistä itselleni vakipanon
25-vuotia YH-äiti. Ihan nätti. Käyn viikonloppuisin paneskelemassa, kun lapsi on muualla. Itse olen 39-vee setämies. Mutta en seurustella haluaisikaan. Tämä on hyvä diili.
Kommentit (33)
Tosi nätiksi sanon tai kauniinsi. Tottakai. Vaikka totuus siis minun simmuissa se ihan nätti.
Vierailija kirjoitti:
Tosi nätiksi sanon tai kauniinsi. Tottakai. Vaikka totuus siis minun simmuissa se ihan nätti.
Valehtelu on pahempi kuin ikävä totuus. Miksi valehtelet naiselle? Et kunnioita häntä. Toivoisitko että nainen valehtelisi sinun olevan tosi komea vaikka mielessään ajattelee ettet ole oikein minkään näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kerroit tämän. Mitä haet
AV mammat kateelliseksi.
Mielenkiinnosta haluaisin tietää kenelle pitäisi olla kateellinen?
A) 25-vuotiaalle yh:lle joka "saa" nelikymppistä miestä
vai
B) vanhukselle, joka saa yh:lta joka ei ikäisilleen enää kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu on pahempi kuin ikävä totuus. Miksi valehtelet naiselle? Et kunnioita häntä. Toivoisitko että nainen valehtelisi sinun olevan tosi komea vaikka mielessään ajattelee ettet ole oikein minkään näköinen?
Miksi? En tietenkään halua loukata naista. Pitää kehuista. Sanoo minua juuri tosi komeaksi myös. Mikä tuskin nyt on edes totuus. Ihan hyväkroppainen kundi olen, ikäisekseni vallankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV mammat kateelliseksi.
vai
B) vanhukselle, joka saa yh:lta joka ei ikäisilleen enää kelpaa?
Siitä että ihmiset harrastaa vapautuneesti seksiä. Kamala ongelma todella monelle AV-mammalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ollut ketään muuta, kenelle kertoa, joten halusit jakaa asian anonyymien virtuaalipersoonien kanssa? So sad.
Tottakai olen kavereille kehuskellut myös.
No miten sä sitten nylkytät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV mammat kateelliseksi.
vai
B) vanhukselle, joka saa yh:lta joka ei ikäisilleen enää kelpaa?Siitä että ihmiset harrastaa vapautuneesti seksiä. Kamala ongelma todella monelle AV-mammalle.
Ai? Minusta kun tuntuu, että se on paljon suurempi ongelma monelle palstan miehelle, että naiset voivat harrastaa vapautuneesti seksiä useiden miesten kanssa elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV mammat kateelliseksi.
vai
B) vanhukselle, joka saa yh:lta joka ei ikäisilleen enää kelpaa?Siitä että ihmiset harrastaa vapautuneesti seksiä. Kamala ongelma todella monelle AV-mammalle.
Ai? Minusta kun tuntuu, että se on paljon suurempi ongelma monelle palstan miehelle, että naiset voivat harrastaa vapautuneesti seksiä useiden miesten kanssa elämänsä aikana.
Tätä ajatusmaailmaa en kyllä käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisen keskusteluaiheen tästä tekee se, että...?
MItä mongerrat?
Pyöreän kissanmintun Tokiosta varasti yhteyttäminen, kun...!
Mä olen 43v nainen ja mulla on 19v vakipano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV mammat kateelliseksi.
vai
Vielä useammalle naiselle se on ongelma, jos mies maksaa tästä ilosta.
Mä olen 44v mies ja mulla on 20v nainen vakipanona.
Oletko sanonut kyseiselle naiselle että hän on mielestäsi vain "ihan nätti"? Itse en koskaan menisi sänkyyn miehen kanssa jonka mielestä olisin vain ihan nätti. "Tosi nätti" ja "tosi söpö" olisivat ne mitä miehen pitäisi minusta ajatella.