Historiamme huonoin hallitus nyt?
Onko meillä nyt historiamme huonoin hallitus? Ainakin huonoin pääministeri on. Kamala sanoa mutta tulee jopa Vanhasta ikävä. Mä en ymmärrä miten tässä näin huonosti kävi kun kansan piti äänestää nyt oikein vimpan päälle köyhän ja tavallisen kansalaisen etua ajavat ihmiset päättäjiksi mutta ihan toisin kävi.
Ja mistä ne tuommosen Sipilän tempas esille, keskustalaiset? Ei se mies mikään ääniharava ainakaan ollut. Jostakin pellon perältä varmaan kaivoivat esille. Ei entiset keskustajohtajat sentään noin luokattoman tyhmiä olleet.
Mikä meni pieleen?
Kommentit (174)
Ei ole, koska päätöksiä tulee. Viime hallitus oli huonoin, koska eivät saaneet mitään aikaan. Päätöksiä tarvitaan, vaikka ne olisivat huonoja kun asiat ovat huonosti. Muuten muutosta ei tapahdu.
Arhinmäet sentään pitävät äänestäjiensä etua ja lupauksia arvossa toisin kuin nykyhallituspuolueet. Tajuaisivat erota suomen edun nimissä.
Kokoomus oli viime hallituksen "leikkauskaavoitusmestari" sekä pääministeri puolue. Kokoomus on se jonka politiikka viimehallituksessa vei ostovoiman.
On. Ja on myös ihme että ihmislampaat voi rauhassa tosta noin vaan jatkaa arkielämäänsä. Jokainen tietää että ei maa, joka on suunniteltu siten että sitä johdetaan järkipohjalta kestä sitä että sitä johdetaan huonosti ja mielivaltaisesti. Se lahoaa ja mätänee. Ihme ettei mellakat ole jo alkaneet.
Silloin 90-luvun lamassa olivat pahimmat hyvä-veli-pellet hallituksessa. Pojilla ei ollut pokkaa tai edes halua kaataa pankkeja. Näin ollen heidän kaverit pankkien johtotehtävissä saatiin pelastettua ja monta yritystä saatiin nurin siinä samalla. Suomessahan ei ole korruptiota, mutta hyvä-veli-systeemi on niin törkeä, että pahaa tekee.
Vierailija kirjoitti:
Paras hallitus pitkään aikaan.
Tekee eikä meinaa,nytkin tuo haja-asutus alueen jätevesilievennys ym. järjettömän byrokratian purku on tervetullutta.
Kyllä Suomi vielä nousee kun on tekijät puikoissa.
Se ei tietenkään ole mikään ihme jos vapaamatkustajat nyt itkee kun pitäisi poistua turvallisesta kolostaan jonne on ruokittu ja kaikki tarpeet hoidettu.
Aah, oikeistodude heräsi jälleen, kiva. Harmi kun en pelaa polta olkiukkoa juomapelinä, olisin ennen puoltapäivää jo tukevassa hujakassa! Kerrotko vielä miten vaikka minä, yksityiselle sektorille myyntiä perse limassa tekevä palkansaaja olen vapaamatkustaja? Oletko itse yrittäjä, oletan että olet kun sulla on varaa sanoa? Jos et, voit olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus oli viime hallituksen "leikkauskaavoitusmestari" sekä pääministeri puolue. Kokoomus on se jonka politiikka viimehallituksessa vei ostovoiman.
Kokoomus on suomen tuho. Kaikki minkä voi muuttaa nopeasti kultapossukerhon rahaksi on niiden ainoa ideologia. Kolmen ässän kusetus on röyhkein porukka joka on suomessa päässyt valtaan. Yleislakko käyttöön että saadaan nuo ahneet ja sutkit sivuun.
Ai Vanhasta tulee ikävä? Vanhanen on samassa eliittijengissä Bernerin ja Sipilän kanssa. Toimi Perheyritysten liitossa eli ns eliittisukujen etua ajavassa liitossa, jonka asiaa hallitus nyt ajaa. Sipilä on miljonäärinä vain vähän Vanhasta häikäilemättömämpi.
Mutta kun vaalien aikaan oli NIIN muodikasta olla oikeistolainen, eikä mikään "vihervasemmistolainen", niin duunaritkin äänesti oikeistopuolueita.
Junttipuolue Keskusta äänestettiin johtoon myös 90-luvun alussa, ja siitä seurasi pahin lama vuosikymmeniin. Aholla oli samaa työläisten kyykytystä työreformeineen. Olin tuolloin lapsi, ja silti tajusin, että Aho ja Keskusta on täysiä idiootteja.
Se, että suomalaiset nyt äänesti suuria lupailevaa miljonääriä ja niihin upposi kansanmies-esitys, sai mut luovuttamaan toivoni suomalaisten suhteen. Mulla on mahiksia vielä lähteä Suomesta ja luulen, että Ruotsi kutsuu ennen pitkää. Ei tarvi olla seuraamassa, kun kaikki tämä unohtuu ja 10 v päästä on taas juntit, populistit ja porvarit vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Silloin 90-luvun lamassa olivat pahimmat hyvä-veli-pellet hallituksessa. Pojilla ei ollut pokkaa tai edes halua kaataa pankkeja. Näin ollen heidän kaverit pankkien johtotehtävissä saatiin pelastettua ja monta yritystä saatiin nurin siinä samalla. Suomessahan ei ole korruptiota, mutta hyvä-veli-systeemi on niin törkeä, että pahaa tekee.
Esko latvasta laho ja vampyyri viinanen oli sellainen dynaaminen duo että niiden jäljiltä jäi suomeen pysyvästi korkea työttömyys. Vanhasen rosvokopla koittaa laittaa vielä pahemmaksi. Väliaikaisen armahduksen ehdottaminen oli törkeyden huippu. Rikkaille lupa rikkoa lakia.
Vierailija kirjoitti:
Huono on, mutta parhaimmasta päästä kuitenkin. Harvoin ikävien asioiden tekijä on suosittu, korkeintaan jälkikäteen. Suomessa hyväksi hallitukseksi lasketaan se, joka lupaa eniten sirkushuveja.
Tälle viestille 10 pistettä ja papukaijamerkki.
Vierailija kirjoitti:
On. Ja on myös ihme että ihmislampaat voi rauhassa tosta noin vaan jatkaa arkielämäänsä. Jokainen tietää että ei maa, joka on suunniteltu siten että sitä johdetaan järkipohjalta kestä sitä että sitä johdetaan huonosti ja mielivaltaisesti. Se lahoaa ja mätänee. Ihme ettei mellakat ole jo alkaneet.
Jaa mitkä mellakat ja mistä syystä? Suomalainen "vähäosainen" todellakaan lähde mihinkään mellakoihin mukaan niin kauan kuin tilille tippuu se 500e diskoraha. Sohvalla makoilu on paljon mukavampaa. Suomalainen köyhä elää edelleen kuin herran kukkarossa ja mihinkään mellakoihin ei ole aihetta. Ja joku keskiluokka joka verotetaan kuiviin, ei taas ehdi mellakoimaan kun pitää olla töissä tienaamassa valtiolle veroja. Enkä sano, että tässä olisi ainakaan vähäosaisten osalta mitään väärää. Ihmisarvoinen elämä kuuluu kaikille.
Jos eletään yli varojen niin jotain silloin täytyy tehdä ja jos ei itse pystytä niin sitten tulee joku muu ja tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee eikä meinaa,nytkin tuo haja-asutus alueen jätevesilievennys ym. järjettömän byrokratian purku on tervetullutta.
Se ei tietenkään ole mikään ihme jos vapaamatkustajat nyt itkee kun pitäisi poistua turvallisesta kolostaan jonne on ruokittu ja kaikki tarpeet hoidettu.
Aah, oikeistodude heräsi jälleen, kiva. Harmi kun en pelaa polta olkiukkoa juomapelinä, olisin ennen puoltapäivää jo tukevassa hujakassa! Kerrotko vielä miten vaikka minä, yksityiselle sektorille myyntiä perse limassa tekevä palkansaaja olen vapaamatkustaja? Oletko itse yrittäjä, oletan että olet kun sulla on varaa sanoa? Jos et, voit olla hiljaa.
taidat olla kännissä muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Ai Vanhasta tulee ikävä? Vanhanen on samassa eliittijengissä Bernerin ja Sipilän kanssa. Toimi Perheyritysten liitossa eli ns eliittisukujen etua ajavassa liitossa, jonka asiaa hallitus nyt ajaa. Sipilä on miljonäärinä vain vähän Vanhasta häikäilemättömämpi.
Mutta kun vaalien aikaan oli NIIN muodikasta olla oikeistolainen, eikä mikään "vihervasemmistolainen", niin duunaritkin äänesti oikeistopuolueita.
Junttipuolue Keskusta äänestettiin johtoon myös 90-luvun alussa, ja siitä seurasi pahin lama vuosikymmeniin. Aholla oli samaa työläisten kyykytystä työreformeineen. Olin tuolloin lapsi, ja silti tajusin, että Aho ja Keskusta on täysiä idiootteja.
Se, että suomalaiset nyt äänesti suuria lupailevaa miljonääriä ja niihin upposi kansanmies-esitys, sai mut luovuttamaan toivoni suomalaisten suhteen. Mulla on mahiksia vielä lähteä Suomesta ja luulen, että Ruotsi kutsuu ennen pitkää. Ei tarvi olla seuraamassa, kun kaikki tämä unohtuu ja 10 v päästä on taas juntit, populistit ja porvarit vallassa.
Vihreitä ja vasemmistoa en ainakaan äänestä. Jos persut epäonnistuivat niin vasemmisto ja vihreät ajaisivat Suomen siihen tilaan, että täällä voisi elää joten kuten vain pk-seudulla. Ne ovat koko ajan ajaneet vain pk-seudulla asuvien ituhippihomojen etuja. Kyllä mä olen sen niin katkerasti tullut huomaamaan.
Sitä paitsi se oli Suvi-Anne Siimes joka halusi jo 90-luvulla poistaa köyhiltä mahdollisuuden omistusasuntoon poistamalla asuntolainojen korkovähennysmahdollisuuden. Vihreät ajoivat sähkön hinnan nousua vaikeuttaen niiden asemaa, jotka asuvat sähkölämmitteisessä asunnossa. Ihan vaan tiedoksi, niitä on sähkölämmitteisiä kerrostaloasuntoja täällä kehä III toisella puolella ja niissä asuvat köyhät ihmiset.
Kataisen sekasikiöhallitus vetää kyllä pohjat. Mitään järkevää ei saatu aikaan, rahaa jaettiin kreikkalaisille ja yt-kierre syveni. Homolaki taisi olla suunnilleen ainoa kotimaan asia minkä parissa hallitus ähelsi tosissaan.
Suomessa on Alexander Stubb (kokoomuksen puheenjohtaja) valtionvarainministerinä.
Lukekaa edellinen uudelleen, ajatuksen kanssa. Ei siis mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taidat olla kännissä muutenkin
Taidat olla tyhmä.
Nyt voit miettiä, tekikö äskeinen ad hominem minusta äkkiseltään fiksumman vai tyhmemmän oloisen? Aivan. Sitten voit miettiä, miltä tuo oma "argumentaatiosi" vaikuttaa.
Juuri siltä.
Vierailija kirjoitti:
Palstalaiset eivät edes tajua millaisessa tilanteessa Suomi on. Hallitus tekee sen minkä pystyy... Jos ei tekisi noita tulee EU-sedät jotka tekee.
http://www.economist.com/blogs/graphicdetail/2016/02/taking-europe-s-pu…
Katsokaa tuosta vaikka noita BKT ennustuksia vuodelle 2017. Olemme ihan täysin kriisivaltio ja Kreikan tiellä.
Tämä graafi osoittaa selvästi että suurin ongelma ei ole velka vaan talouskasvun puute. Ja talouden pahin jarruttaja on tällä hetkellä hallitus itse kriisin lietsonnallaan ja ihmiset kurjistuttavilla ja lamaannuttavilla leikkauksillaan. Tää maa ois jo nousussa jos hallitus ei olisi valinnut köyhdyttävää ja työttömyyttä lisäävää politiikkaa.
On epä-toivoista vasemmiston haukkumista ilmassa. Näyttää oikeisto-"sankareilla" olevan paskat housussa. Miten niillä voi olla noin heikko talous osaaminen Arhinmäkikin siis Arhinmäkikin ituhippikin, saatenkaarilipun liputtaja, tiesi ettei ostovoimaa kannata leikata.