Kuinka paljon halailette 15-vuotiasta poikaanne? Tai teinejä yleensä?
Havahduin juuri siihen, että teinipoikani kanssa keskustelen lähinnä rutiineista. Milloin on ruoka, onko vaatteet liian pieniä, kaikki koulussa ok. Juttelut on lyhyitä. Halannut olen viimeksi viikkoja sitten. Ei vaan jotenkin tunnu luonnolliselta. Kun taas pikkusiskoaan (8 v.), joka hyppii, heiluu ja halailee itsekin paljon tulee halattua useinkin. Ja häntä myös tuo teinipoika kyllä halaa. Olenko toki kylmä äiti? Vai kuuluuko tää tohon teinin ikään? Tyttö/poika eroja?
Kommentit (24)
15- ja 17-vuotiaat pojat, toisella tyttö- ja toisella poikaystävä. Ei halailla eikä kosketella. Olen itse aina inhonnut kumpaakin (siis halailua ja koskettelua, en poikia) ja pitänyt mieluummin sen pienen välimatkan muihin ihmisiin. Oma mies on ainoa, jonka lähelle tuleminen ei tunnu oudolta. Lasten halailu jäi sen myötä, kun lakkasivat pyrkimästä syliin. Hyvät ja läheiset välit meillä muuten on, jutellaan ja vietetään aikaa yhdessä.
17 v poikaa halaan aina kun lähtee jonnekin vaikka muutamaksi päiväksi, ja päivittäin pörrötän tukkaa. Tykkää vaikka ei sitä haluaisi näyttää ;) Huomasin jossain vaiheessa, että pienikokoista isoasiskoa oli luontevampaa halailla. Kun poikakin selvästi siitä tykkää aloin tekemään sitä useammin. Pojat saattavat olla isoja ulkoisesti mutta aika pieniä vielä sisältä ;)
En kyllä muista halailleeni enää aikoihin. Mutta sohvalla ollaan vierekkäin, kosketan ohimennessä, rapsuttelen...
Tuntuu hassulta halata poikaa, joka on jo miehen mitoissa ja ottaa nykyään minut syliinsä eikä päinvastoin.