Astral TV
Oletko soittanut?
Tekisi mieleni soittaa, ihan vain siksi että näkisi tietäiskö tuo näkijä mun sekavasta elämästä mitään ..
Kommentit (43)
Stiina köyttää todella outoja sanankäänteitä, mutta on positiivinen ja vauhdikas. Eilen ja tänään Laura lyttäsi kaikki New Age - jutut täysin, samoin moitti muita ennustajia. Lisäksi sanoi olevansa mielummin kotona pienenn poikansa kanssa, eikä aio paljoa olla linjoilla. Varoitti myös chakran avauksista ym.
Katson tätä, pitkästä aikaa :)
Tämä Kirsi on minulle uusi tuttavuus. En pidä hänen tavastaan, ihan liikaa hiljaa huokailee ja miettii. Suurin osa asiakkaan rahoista menee odottamiseen ja hiljaisuuteen. Sitten Kirsi saattaa sanoa yhden sanan ja olla taas hiljaa käsiään väännellen. Jostain syystä asiakkaat tuntuu soittelevan hänelle paljon terveysvaivoistaan, onko jotenkin sen alan "spesialisti"? :)
Mä olen suorastaan jäänyt koukkuun tähän ohjelmaan. Aamuisin, kun meikkaan ja juon aamukahveja, niin katson tätä "viihdeohjelmaa". Mun perhekin on alkanut katsomaan tätä ja me yhdessä aamulla aina kommentoidaan noita juttuja. Eniten säälittää ne sairaat vanhukset, jotka sinne soittavat. Se Stiina on todella feikki. Toi Tuula on ainakin aito, vaikka vähän höppänä. Parasta aamuviihdettä. Tosissaan en ota.