Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaako tästä asiasta riidellä??
30.06.2008 |
Tilanne tämä:
Rakennamme taloa ja tänäänkin (miehen loma kun on menossa), niin siellä on ollut.. Tulee kohta kotiin. Sanoi vain puhelimessa, että joutuu lähtemään töihin illaksi. Meillä 4v,2vja 5kk lapset ja mm. eilen olimme raksalla koko perhe klo 9.00-00.15.. siis oli matkailuauto missä lapset nukkuivat, mutta silti.
Haluaisin omaa aikaa, olen hoitanut taas lapsia tauotta monta päivää. Kannattaako riidellä? Ja jos olisi neuvoja MITEN saisi keskusteltua oman ajan??
Yleensä kaava menee niin että sanon että haluan lähteä jonnekin ja sitten en loppujen lopuksi pääsekään kun alan sääliä miestä kun on niin rikki muutenkin..
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Miehesi aika on aika kortilla. Samoin sinun. Eli nyt kannattaa oikeasti ottaa vastaan kaikki apu, mitä muut tarjoavat. Eli isovanhemmat, omat sisarukset, miehen sisarukset, ne kummit, kaverit ja vaikka naapurit. Pienikin hetki ja apu auttaa teitä paljon. Tämä kiireinen aika on kohta vain muisto, mutta tähän akuuttiin tilaneeseen kannattaa kelpuuttaa pienikin helpotus.