Mitä kuuluu enää mulle? ex-mies ja kaverini.
Jos haluavat toisiaan niin siitä vaan. Tietääpä kaverini minkä mulkun ottaa riesakseen. Ainakin minua petti,hakkasi varasti rahojani ym. Mutta jos se paneminen on tärkeintä. Siinä ex oli tosi taitava. Ja kaikessa kusettamisessa. Jos ei minua usko niin koittakoon itse.
Kommentit (7)
En ymmärrä alkuunkaan ihmisiä jotka huolii "käytetyn" miehen. Oksentaisin jo ajatuksesta jos tietäisin miehen olleen jonkun toisen naisen sisässä. yök.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä alkuunkaan ihmisiä jotka huolii "käytetyn" miehen. Oksentaisin jo ajatuksesta jos tietäisin miehen olleen jonkun toisen naisen sisässä. yök.
Onnea valitsemallasi tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Niin että neitsytmiehen nait?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että neitsytmiehen nait?
Sellaisen toivon löytäväni. Muuta en sänkyyni huoli. Taudit leviää muutenkin. On Zika,hiv,ym. Saatika oikeat seksipöpöt.yök.
Vierailija kirjoitti:
Kehdonryöstäjä?
Jos se kaverisi aikoo vain panna eikä seurustella....olet kehunut petitaitoja liikaa.