Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna mä vihdoin jätän mun alkoholisti-miehen.

Vierailija
27.04.2016 |

Nyt oon sen päättänyt. Huomenna on se päivä kun vihdoin uskallan päästää irti ja alkaa elämään omaa elämää. Mä oon kattonu tätä touhua jo liian kauan ja pettynyt liian monesti. En jaksa enää jäädä kakkoseksi alkoholille..

Kaikki ne riidat ja itkut, huolet ja surut saa loppua. Ja niin myös viinalle haiseva mies, joka kämpil sänkyyn aamuyöllä. Ne löyhkäävät oluttölkit olohuoneessa, piilotetut kuitit, salassa vedetyt viinat ja syytökset kuinka mä olen ajanut hänet taas juomaan. Tyhjät lupaukset lopettaa, krapulassa maatut viikonloput ja kaikki tekosyyt miksi tänäänkin pitää ottaa.

Mä en enää jaksa rakastaa. Enkä katsoa vierestä kun toinen tuhoaa elämänsä. Punakka ja turvonnut naama, lyhistynyt ryhti ja pömppömaha, hampaat mätänee suuhun. Mä inhoan tuota miestä. Ja siks oon valmis toimimaan.

Toivokaa mulle onnea... Ei se helppoa tuu olee

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea.

Muista, että silloin huomenna on TÄNÄÄN.

Toteuta se siinä hetkessä ja pysy päätöksessäsi. Olet sen ratkaisun tehnyt pitkän harkinnan tuloksena. Sinä olet juuri se joka pitää sinun omaa puoltasi. Sinulla on oikeus ja kenties velvollisuuskin siihen? Jos olisit tyttäresi, niin miten toivoisit hänen toimivan...muista niitä silloin pahoina hetkinä. Tee varasuunnitelmia, jos hankalina hetkinä meinaat luovuttaa. Sinulle kuuluu hyvä ja turva. Olet arvokas.

Vierailija
42/51 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin päivittämään tilannetta, kun tuntuu aika epätoivoiselta. En ole ap, mutta tuo toinen eroaja. Mitenhän aloittajalla menee?

Itselläni tilanne on se, että erosta on puhuttu mutta mies ei suostu sitä ymmärtämään, eikä kuuntelemaan. Kuittailee että eihän tässä mitään ja syyttelee minua hänen käytöksestään ja kaikista tapahtuneista asioista ja suosittelee minua hakeutumaan hoitoon, koska olen selkeästi sekoamassa kun haluan erota. Että sellaista. Jäädä en aio, mutta tuntuu että mies ei ota tosissaan koko juttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin päivittämään tilannetta, kun tuntuu aika epätoivoiselta. En ole ap, mutta tuo toinen eroaja. Mitenhän aloittajalla menee?

Itselläni tilanne on se, että erosta on puhuttu mutta mies ei suostu sitä ymmärtämään, eikä kuuntelemaan. Kuittailee että eihän tässä mitään ja syyttelee minua hänen käytöksestään ja kaikista tapahtuneista asioista ja suosittelee minua hakeutumaan hoitoon, koska olen selkeästi sekoamassa kun haluan erota. Että sellaista. Jäädä en aio, mutta tuntuu että mies ei ota tosissaan koko juttua.

No miksi vielä olet sitten siellä?

Vierailija
44/51 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin teen niin heti huomenna.

Vierailija
45/51 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä toinen eroa miettivä, ethän sinä miehen lupaa tarvitse eroamiseen, se on sinun päätöksesi ja ihan oikea. Miksi kyselet tai keskustelet asiasta, joka sinun itse pitää päättää? Ei siinä miehen mielipiteellä ole mitään merkitystä. Ei miehen tarvitse eroa haluta tai siihen suostua, ero tulee jos sinä haluat. Tottakai mies haluaa sinun jäävän hänen palvelijakseen ja pompotettavakseen mutta nyt onkin kyse siitä mitä sinä haluat ja mihin sinä suostut ja mitä sinä elämältä toivot. Aiotko heittää ainoasta elämästäsi vielä vuosia hukkaan? Mies hoitaa oman elämänsä, sinä omasi. Sinä et ole miehen äiti etkä huoltaja etkä palvelija etkä vastuussa hänen hyvin- tai pahoinvoinnistaan.

Vierailija
46/51 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Erossa hankitaan itselle asunto, otetaan tavarat mukaan ja muutetaan. Sitten myydään se entinen asunto jollei ole vuokralla. Ei tarvitse keneenkään lupia. Mikä siinä nyt on vaikeaa?

Vierailija
47/51 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan oikeassa olette, asunto pitää hankkia ja hankinkin, mutta ensimmäinen askel tässä on nyt otettu, eli ilmoitin miehelle että halun erota. Mies nyt ei vain tajua että näin teen ja jatkuvasti vähättelee ongelmia ja syyllistää ja saa minut tuntemaan itseni kyllä ihan idiootiksi. En kyllä aio enää perääntyäkään.

Vierailija
48/51 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

usea "parantunut" alkoholisti on sanonut että jättäminen on ainoa keino herättää. jos siihen ei herää, ei ole tarviskaan. alkoholi riittää silloin puolisoksi.

miksi huomenna, miksei jo tänään?

nimim paska neuvoja - joka katseli juopottelua 18 vuotta...

ps ei herännyt

Vierailija
49/51 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei alkoholisti tajua! alkoholi tekee juoposta narsistin, hyväksikäyttäjän, manipuloijan, ihan kaikkea! mikäs sen mukavampaa kuin alistettu puoliso joka mahdollistaa juomisen. on puhdas koti ja vaatteet, ruokaa eikä pelkoa häädöstä koska toinen hoitaa ja mahdollistaa. sille voi vielä kiukutella vähistä rahoista, väärästä ruuasta ja herättämisestä ja käskyttää sen menemisiä! sitten jos se vähän suutahtaa niin harmi, joutuu näkemään vaivaa ja puhumaan ensin maanittelemalla, sitten huutamalla/syyllistämällä ja sitten taas maanittelemalla ja itkeäkin voi vähän kun on niin surkea olo. yleensä puoliso tokenee tuosta erovaatimuksestaan ja alkaa joskus jopa itkeä miten kohtuuton puolisona onkaan kun vaatii mahdottomia (juopottelun vähentämistä) vaikka toinen tekee kaikkensa ja yrittää. ja muutkin puolisot antaa juopotella.

helvetti sentään, jätä se juoppo! heti! 

Vierailija
50/51 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ihan oikeassa olette, asunto pitää hankkia ja hankinkin, mutta ensimmäinen askel tässä on nyt otettu, eli ilmoitin miehelle että halun erota. Mies nyt ei vain tajua että näin teen ja jatkuvasti vähättelee ongelmia ja syyllistää ja saa minut tuntemaan itseni kyllä ihan idiootiksi. En kyllä aio enää perääntyäkään.

Mies yrittää manipuloida. Tuntee sinua sen verran, että osaa vetää oikeista naruista.

Vierailija
51/51 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, on se kumma miten mies saa minutkin lähes murtumispisteeseen taas. Vasta olin täynnä vihaisia tunteita ja katkeruutta kaikesta, nyt sitten kun mies vähätellyt ongelmia ja syytellyt minua, niin olo on taas ristiriitainen ja voimaton. En vaan halua enää lähteä siihen, että myönnyn taas katselemaan että mitenkäs se elämä tästä taas lähtee lillumaan, jos vielä yrittää. Alan kohta inhoamaan itseänikin, jos ikinä ei pysty omaa päätä pitämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan