Treffi-asiaa! Miten voin vakuuttaa naiselle että olen hänelle se sopivin kumppaniehdokas?
Jep. Trefffit oli ja treffit meni. Mukavat sellaiset. Tultiin hyvin juttuun, nainen nauroi jutuilleni ja osallistui välillä myös itse keskusteluun. Treffien lopuksi sovimme että nähdään pian uudelleen. No ei olla nähty kun nyt nainen selvästi on ruvennut välttelemään. Yhteyden pito on ollut oikeastaan vain minun aloitteestani ja nainen vastailee niin lyhyesti, että tuntuu että minä joudun koko ajan pitämään keskustelua yllä. Ja kestää ihan helvetin tovin ennen kuin nainen yli päätään vastailee viesteihin. Monesti ehdin lähettää useamman viestin ennen kuin yhtäkään viestiä alkaa valumaan minulle päin. Hermostuin sitten vähän eilen ja laitoin rehdin kovasanaisen viestin ja hän ei ole vastannut siihen eikä sen jälkeen ollenkaan puhelimeen.
Epäilen että naisella on sutinaa yhden toisen tyypin kanssa. Tapasimme alunperin yökerhossa ja siinä välillä heilui myös sellainen tatuoitu kuspään näköinen kaveri. Eli näinkö jää rehti mies kakkoseksi?
Kommentit (35)
Et mitenkään. Eivät naiset kuuntele järkeä miesasioissa
Nainen tekee itse päätöksen omista kumppaneistaan. Miehen vakuuttelu omasta paremmuudesta on vain noloa.
Sun tilaisuus oli ja meni. Sitä ei vaan kiinnosta. Seuraavaan.
Vastaus kysymykseeni AP: et mitenkään. Nainen valitsee itse seuransa sen mukaan, minkälaisista ihmisistä hän on kiinnostunut. Sinä et tällä kertaa ollut se, joten get over it. Tuolla viesteillä pommittamisella muuten kaivat vastaisuudessakin omaa kuoppaasi, eli älä yritä piirittää vastapuolta hengiltä. Jos joku nainen pitää juuri sinusta, niin sitten hän varmasti myös osoittaa sen, eli yhteydenpito on molemminpuolista, eikä sinun tarvitse yrittää pelata mitään valloituspelejä.
Kaiva se vanha CV esille. Vaihdat vaan siihen kohtaan Oy Yritys Ab tilalle treffikumppanisi Pirkko-Marjatan nimen.
Sitten skannaat sen CV:n ja lähetät sen whatsappilla tai textarin liitteenä tms.
Annat suoraselkäisen vaikutuksen!
Sehän riippuu ihan siitä mitä haluatte. Haluatko sinä treffeille, seurustella etc vai päästä vain sänkyyn? Oliko sanomasi ja toimintasi ristiriidassa sen kanssa mitä osoitit toivovasi?
Vierailija kirjoitti:
Et mitenkään. Eivät naiset kuuntele järkeä miesasioissa
Ohis, mutta "järjen kuunteleminen" ei ole sitä, että naisten pitäisi velvollisuudesta viettää aikaansa sellaisten ihmisten kanssa, joista he itse eivät ole kiinnostuneita.
Mun eksä ei tajunnut sitä, että osallistuu välillä itse keskusteluun = kohteliaisuutta. Harva nainen (toki niitäkin on) haluaa olla vain sinun yleisönäsi. Jos haluat yleisönaisen, ota mahdollisimman bimbo niin se onnistuu todennäköisimmin.
Nykyisen kanssa me molemmat ruokimme keskustelua ja tuomme siihen lisäarvoa ja meillä on yhteiset jutut. Ei niin, että mun pitäisi vaan nauraa toisen jutuille. Toki nauran hänen jutuilleenkin, mutta joo.
Ehkä nainen kyllästyi lukemaan sun huonolla suomella kirjoitettuja viestejä?
Juttusi eivät vaan ole kiinnostavia. Jos mielestäsi jo ensi tapaamisella "nainen osallistui välillä keskusteluun" niin johan sen siitä sitten näkee, ettet ollut kovin kiinnostava tyyppi. Puhuit sitten yksinäsi suurimman osan ajasta, ja nainen oli vain kuulomatkan ulottuvilla. Sitten kun keskustelet sellaisen ihmisen kanssa, joka on sinusta kiinnostunut, niin siinä on katsekontakti ja sellainen fiilis, että teitä on vain kaksi, vaikka olisitte hulinassa ja melussa. Tämä ei ollut se kerta.
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu ihan siitä mitä haluatte. Haluatko sinä treffeille, seurustella etc vai päästä vain sänkyyn? Oliko sanomasi ja toimintasi ristiriidassa sen kanssa mitä osoitit toivovasi?
Itse olen äärimmäisen kunnollinen, eli naiselle ei tullut epäselväksi se että olisin halunnut esim. seksiä. Myös tämä nainen on kunnollista tyyppiä. Syy miksi hänestä kiinnostuinkin. Siksi ärsyttää jos tuollaiset tatuoidut paskiaiset saavat ansiotta jalkansa oven väliin.
rehti-mies
Tuo on se "shit test". Kaikki naiset testaavat jossain välissä oletko oikea mies ja osaatko laittaa naisen kuriin. Nyt et mene hänen ansaansa ja ala nöyristelemään. Lähetä vielä kovasanaisempi viesti jossa sanot suoraan että noin ei käyttäydytä ja nyt tehdään niinkuin minä käsken
Vierailija kirjoitti:
Tuo on se "shit test". Kaikki naiset testaavat jossain välissä oletko oikea mies ja osaatko laittaa naisen kuriin. Nyt et mene hänen ansaansa ja ala nöyristelemään. Lähetä vielä kovasanaisempi viesti jossa sanot suoraan että noin ei käyttäydytä ja nyt tehdään niinkuin minä käsken
Tuollaisen viestin kyllä jo lähetin, eikä näemmä auttanut, pahensi vain :(
rehti-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rehti-mies
LOL. Siinä meni vikatkin mahkut.
Ja tuo tekstisi ainakin minulle jätti epäselväksi halusitko seksiä vai etkö halunnut vai halusitko, mutta et näyttänyt sitä.
Tarjositko treffeillä? Ehkä se toinen ei ole niin pihi.
Vierailija kirjoitti:
Tarjositko treffeillä? Ehkä se toinen ei ole niin pihi.
Tämäkö se on nyky naisille tärkeintä?!
rehti-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rehti-mies
Eihän se mitään pahentanut koska peli oli jo menetetty.
Älä hakkaa päätä seinään, jätä tuo tautoidulle miehelle ja siirry seuraavaan.
Jos nainen ottaa tulevaisuudessa yhteyttä, jos siis olet rehti etkä aio esittää jotain (seksi tavoitteena), niin älä vastaa hänelle. Ei tietenkään kostoksi, vaan siksi koska et tule saamaan hänen kanssa hyvää suhdetta, vaan joku toinen tautoitu mies vie hänen huomionsa jonain kauniina päivänä tulevaisuudessakin, vaikka te kaksi olisitte suhteessa. (Ette tule olemaan)
-Eri
Naista ei kiinnosta tuossa vaiheessa vielä sun jutut vaan se, miten reagoit häneen. Nauroitko hänen vitseilleen? Jos ei kertonut vitsejä tai hassutellut, osoititko kiinnostusta hänen asioihinsa? Vai esiinnyitkö hänelle koko treffien ajan?
Ei taida haluta jatkaa. Päästä menemään ja uutta matoa koukkuun!