Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffi-asiaa! Miten voin vakuuttaa naiselle että olen hänelle se sopivin kumppaniehdokas?

rehti-mies
27.04.2016 |

Jep. Trefffit oli ja treffit meni. Mukavat sellaiset. Tultiin hyvin juttuun, nainen nauroi jutuilleni ja osallistui välillä myös itse keskusteluun. Treffien lopuksi sovimme että nähdään pian uudelleen. No ei olla nähty kun nyt nainen selvästi on ruvennut välttelemään. Yhteyden pito on ollut oikeastaan vain minun aloitteestani ja nainen vastailee niin lyhyesti, että tuntuu että minä joudun koko ajan pitämään keskustelua yllä. Ja kestää ihan helvetin tovin ennen kuin nainen yli päätään vastailee viesteihin. Monesti ehdin lähettää useamman viestin ennen kuin yhtäkään viestiä alkaa valumaan minulle päin. Hermostuin sitten vähän eilen ja laitoin rehdin kovasanaisen viestin ja hän ei ole vastannut siihen eikä sen jälkeen ollenkaan puhelimeen.

Epäilen että naisella on sutinaa yhden toisen tyypin kanssa. Tapasimme alunperin yökerhossa ja siinä välillä heilui myös sellainen tatuoitu kuspään näköinen kaveri. Eli näinkö jää rehti mies kakkoseksi?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida haluta jatkaa. Päästä menemään ja uutta matoa koukkuun!

Vierailija
2/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Eivät naiset kuuntele järkeä miesasioissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tekee itse päätöksen omista kumppaneistaan. Miehen vakuuttelu omasta paremmuudesta on vain noloa.

Vierailija
4/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tilaisuus oli ja meni. Sitä ei vaan kiinnosta. Seuraavaan.

Vierailija
5/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseeni AP: et mitenkään. Nainen valitsee itse seuransa sen mukaan, minkälaisista ihmisistä hän on kiinnostunut. Sinä et tällä kertaa ollut se, joten get over it. Tuolla viesteillä pommittamisella muuten kaivat vastaisuudessakin omaa kuoppaasi, eli älä yritä piirittää vastapuolta hengiltä. Jos joku nainen pitää juuri sinusta, niin sitten hän varmasti myös osoittaa sen, eli yhteydenpito on molemminpuolista, eikä sinun tarvitse yrittää pelata mitään valloituspelejä.

Vierailija
6/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva se vanha CV esille. Vaihdat vaan siihen kohtaan Oy Yritys Ab tilalle treffikumppanisi Pirkko-Marjatan nimen.

Sitten skannaat sen CV:n ja lähetät sen whatsappilla tai textarin liitteenä tms.

Annat suoraselkäisen vaikutuksen!

Vierailija
7/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan siitä mitä haluatte. Haluatko sinä treffeille, seurustella etc vai päästä vain sänkyyn? Oliko sanomasi ja toimintasi ristiriidassa sen kanssa mitä osoitit toivovasi? 

Vierailija
8/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään. Eivät naiset kuuntele järkeä miesasioissa

Ohis, mutta "järjen kuunteleminen" ei ole sitä, että naisten pitäisi velvollisuudesta viettää aikaansa sellaisten ihmisten kanssa, joista he itse eivät ole kiinnostuneita. 

Vierailija
9/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä ei tajunnut sitä, että osallistuu välillä itse keskusteluun = kohteliaisuutta. Harva nainen (toki niitäkin on) haluaa olla vain sinun yleisönäsi. Jos haluat yleisönaisen, ota mahdollisimman bimbo niin se onnistuu todennäköisimmin.

Nykyisen kanssa me molemmat ruokimme keskustelua ja tuomme siihen lisäarvoa ja meillä on yhteiset jutut. Ei niin, että mun pitäisi vaan nauraa toisen jutuille. Toki nauran hänen jutuilleenkin, mutta joo. 

Vierailija
10/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille rahaa!

Vierailija
11/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen kyllästyi lukemaan sun huonolla suomella kirjoitettuja viestejä?

Vierailija
12/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttusi eivät vaan ole kiinnostavia. Jos mielestäsi jo ensi tapaamisella "nainen osallistui välillä keskusteluun" niin johan sen siitä sitten näkee, ettet ollut kovin kiinnostava tyyppi. Puhuit sitten yksinäsi suurimman osan ajasta, ja nainen oli vain kuulomatkan ulottuvilla. Sitten kun keskustelet sellaisen ihmisen kanssa, joka on sinusta kiinnostunut, niin siinä on katsekontakti ja sellainen fiilis, että teitä on vain kaksi, vaikka olisitte hulinassa ja melussa. Tämä ei ollut se kerta.

Vierailija
13/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu ihan siitä mitä haluatte. Haluatko sinä treffeille, seurustella etc vai päästä vain sänkyyn? Oliko sanomasi ja toimintasi ristiriidassa sen kanssa mitä osoitit toivovasi? 

Itse olen äärimmäisen kunnollinen, eli naiselle ei tullut epäselväksi se että olisin halunnut esim. seksiä. Myös tämä nainen on kunnollista tyyppiä. Syy miksi hänestä kiinnostuinkin. Siksi ärsyttää jos tuollaiset tatuoidut paskiaiset saavat ansiotta jalkansa oven väliin.

rehti-mies

Vierailija
14/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se "shit test". Kaikki naiset testaavat jossain välissä oletko oikea mies ja osaatko laittaa naisen kuriin. Nyt et mene hänen ansaansa ja ala nöyristelemään. Lähetä vielä kovasanaisempi viesti jossa sanot suoraan että noin ei käyttäydytä ja nyt tehdään niinkuin minä käsken

Vierailija
15/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on se "shit test". Kaikki naiset testaavat jossain välissä oletko oikea mies ja osaatko laittaa naisen kuriin. Nyt et mene hänen ansaansa ja ala nöyristelemään. Lähetä vielä kovasanaisempi viesti jossa sanot suoraan että noin ei käyttäydytä ja nyt tehdään niinkuin minä käsken

Tuollaisen viestin kyllä jo lähetin, eikä näemmä auttanut, pahensi vain :(

rehti-mies

Vierailija
16/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rehti-mies

LOL. Siinä meni vikatkin mahkut. 

Ja tuo tekstisi ainakin minulle jätti epäselväksi halusitko seksiä vai etkö halunnut vai halusitko, mutta et näyttänyt sitä. 

Vierailija
17/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjositko treffeillä? Ehkä se toinen ei ole niin pihi.

Vierailija
18/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjositko treffeillä? Ehkä se toinen ei ole niin pihi.

Tämäkö se on nyky naisille tärkeintä?!

rehti-mies

Vierailija
19/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rehti-mies

Eihän se mitään pahentanut koska peli oli jo menetetty.

Älä hakkaa päätä seinään, jätä tuo tautoidulle miehelle ja siirry seuraavaan.

Jos nainen ottaa tulevaisuudessa yhteyttä, jos siis olet rehti etkä aio esittää jotain (seksi tavoitteena), niin älä vastaa hänelle. Ei tietenkään kostoksi, vaan siksi koska et tule saamaan hänen kanssa hyvää suhdetta, vaan joku toinen tautoitu mies vie hänen huomionsa jonain kauniina päivänä tulevaisuudessakin, vaikka te kaksi olisitte suhteessa. (Ette tule olemaan)

-Eri

Vierailija
20/35 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista ei kiinnosta tuossa vaiheessa vielä sun jutut vaan se, miten reagoit häneen. Nauroitko hänen vitseilleen? Jos ei kertonut vitsejä tai hassutellut, osoititko kiinnostusta hänen asioihinsa? Vai esiinnyitkö hänelle koko treffien ajan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme