Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tökeröä kysyä mieheltä, tapaileeko muita samaan aikaan?

Vierailija
27.04.2016 |

Olemme nähneet kuukauden ajan suht säännöllisesti.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ole tökeröä?

Tai en tiedä, ehkä olen itse vain tökerä ihminen, mutta kyllä minä ainakin voisin kysyä.

Toisaalta itse kyselen muutenkin varmaan tökeryyksiä, joten en tiedä onko mielipiteeni luotettava.

Vierailija
2/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vastannut viestiin, kun kysyin eli taisi nyppiintyä ja totuus paljastui. Eli se on sitten moro. Harmi kyllä, kun mies tuntui minusta kiinnostuneelta ja ehdotti uutta tapaamista. En aio olla mikään sijalla jotain.Mutta itkettää silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä. Ei ole nykyään mikään itsestään selvyys.

Vierailija
4/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osoittaa kiinnostusta ja kysytään tuollaista, olisin jotenkin loukkaantunut,

Vierailija
5/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee ainakin eroon ikävästä ihmisestä kysymällä noin.

Vierailija
6/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kysyä. Ei ole nykyään mikään itsestään selvyys.

Ei todellakaan ole nykyään mikään selvää miesten kanssa. Jos haluaa selvyyttä tapailulle ja mahdolliselle jatkolle, on tuohon kyettävä vastaamaan rehellisesti, Koska itse en tapailisi kuin yhtä miestä kerrallaan, odotan samaa itselleni miehen taholta.

Vierailija
7/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tapailleet kuukauden. Minusta tuo on juuri sellainen alkuvaihe, jossa on mitä luonnollisinta että kumpikin miettii, onko tästä nyt tulossa ihan kunnon seurustelusuhde vai ei. Jos on jotenkin vaikeaa keskustella siitä, ollaanko tässä nyt jotain vai ei, se jo itsessään on merkki siitä ettei suhde ole lähtenyt sillä lailla lentoon kuin pitäisi, jos jotain vakavampaa aikoo. Tämä siis täysin subjektiivinen näkemykseni.

Vierailija
8/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää tiedä että mikä on nykyään deittimaailmassa sääntö ja mikä poikkeus.

Itse olin aikaisemmin aina vahvasti sitä vastaan, että "tapailisin" samaan aikaan muita kuin vaan sitä yhtä ihmistä. Mutta nyt erottuani pitkästä suhteesta olen todennut, että ehkä on järkevämpää tapailla useampaa samaan aikaan, niin ei niin sanotusti kehitä tunteita liian heppoisin perustein ns. väärää kohdetta kohtaan. Ja lopettaisin muiden tapailut varmaankin aikalailla siinä kohtaa kun molemmat sopivat, että nyt näyttäisi vähän siltä, että seurustellaan. 

En tiedä osasinko auttaa sinua yhtään. :)

Vierailija
9/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sillä linjalla, että en pelaa mitään pelejä, enkä pelkää puhua tai kysyä mitään, mikä askarruttaa. Jos mä haluan tietää tapaileeko toinen muita, kysyn suoraan. Jos se tapailu siihen kaatuu tai toinen siitä suuttuu, silloin sen meidän suhteen ei tarvitsekaan onnistua. En tarvitse enkä halua sellaista suhdetta, missä en voi suoraan puhua ihan mistä tahansa. En ala esittää mitään mitä en ole, enkä välitä mistään yleisesti hyväksytyistä säännöistä. Odotan suoruutta myös toiselta, ja minulta saa kysyä ihan mitä haluaa.

Vierailija
10/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette tapailleet kuukauden. Minusta tuo on juuri sellainen alkuvaihe, jossa on mitä luonnollisinta että kumpikin miettii, onko tästä nyt tulossa ihan kunnon seurustelusuhde vai ei. Jos on jotenkin vaikeaa keskustella siitä, ollaanko tässä nyt jotain vai ei, se jo itsessään on merkki siitä ettei suhde ole lähtenyt sillä lailla lentoon kuin pitäisi, jos jotain vakavampaa aikoo. Tämä siis täysin subjektiivinen näkemykseni.

Lupaavalta on näyttänyt kyllä. Viikonloppuna tavattiin viimeksi ja mies oli hyvin kiinnostunut ja kertoi elämästään ja halusi uutta tapaamista. Sanoi lisäksi, että aikoo kertoa minusta teini-ikäiselle lapselleen.

Vierailija
11/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sillä linjalla, että en pelaa mitään pelejä, enkä pelkää puhua tai kysyä mitään, mikä askarruttaa. Jos mä haluan tietää tapaileeko toinen muita, kysyn suoraan. Jos se tapailu siihen kaatuu tai toinen siitä suuttuu, silloin sen meidän suhteen ei tarvitsekaan onnistua. En tarvitse enkä halua sellaista suhdetta, missä en voi suoraan puhua ihan mistä tahansa. En ala esittää mitään mitä en ole, enkä välitä mistään yleisesti hyväksytyistä säännöistä. Odotan suoruutta myös toiselta, ja minulta saa kysyä ihan mitä haluaa.

Olen just samaa mieltä. Jos puuttuu kyky jutella aiheesta kuin aiheesta tai on valehtelua jo suhteen alussa, ei ole pientäkään järkeä jatkaa mitään suhdetta. Tai annetaan jotain vääriä lupauksia , joita ei ole tarkoituskaan toteuttaa.Silloin itsekunnioitus kehiin ja äijä unholaan.

Vierailija
12/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos osoittaa kiinnostusta ja kysytään tuollaista, olisin jotenkin loukkaantunut,

Sekä ajattelisin, että nainen siis on tapaillut muitakin. 

Tai nuorempana olisin, nyt 38 vuotiaana asioista on helpompi puhua suoraan, joten vastaisin ja kysyisin onko hän? Tässä iässä sen voi jopa tehdä kasvotusten eikä tekstiviestien kautta.

Vierailija
13/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hm... jos ja kun henkilöllä menee sata vuotta että mies kiinnostuu sinusta...olet sitten hiljaisempi tai taka-aasian viidakosta.

Vierailija
14/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ottaa kasvotusten puheeksi nuo asiat.Kyllä minusta olisi harmillista  saada tekstiviesti, jossa kysytään olenko suhteessa jonkun muun kanssa samalla. Siis haloo, ei arvostaisi tuo ihminen minua tuolla kyselyllä.

Vierailija
15/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä poikkeuksellinen miesnäkökulma, mutta itsellä kyllä lakkaa kaikki kiinnostus treffikumppaniin, jos selviää, että tapailee muita. En suutu, en haasta, en tuomitse, mutta en pysty enää sen jälkeen panostamaan kyseisen henkilön kanssa olemiseen kaveruutta enempää.

Ei minua kiinnosta, että "voitan" naisen laumalta muita kilpakosijoita. Haluan, että me molemmat olemme kiinnostuneet toisistamme ihmisinä ja selvitämme, onko meillä jotain isompaa tulevaisuutta. Jos ei sitten ole, siirrytään yhteistuumiin elämässä eteenpäin.

Iinekset saavat kaikessa rauhassa hyppyyttää miehiä, minä en ole Aku, enkä Hannu, tai jos olisin, jättäisin Iineksen pelailemaan pelejään, matkustaisin Vesuviuksen kylkeen ruusupuskan kanssa ja kysyisin upealta tummatukkaiselta Milla Magialta, josko tätä kiinnostaisi laittaa hynttyyt yhteen ja perustaa kanssani osteria tai trattoria ja jätettäisiin Roopen rahat rauhaan?

M45

Vierailija
16/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän luontevana kysyä myös tuosta aiheesta, etenkin kun sinkkukautta ja tapailuja on ollut enempi vähempi. Haluan tietää, jatkuuko muut tapailut edelleen, vai olenko yksi nappula joukossa.Jos tuosta suuttuu, tekee palveluksen.

Vierailija
17/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ehkä poikkeuksellinen miesnäkökulma, mutta itsellä kyllä lakkaa kaikki kiinnostus treffikumppaniin, jos selviää, että tapailee muita. En suutu, en haasta, en tuomitse, mutta en pysty enää sen jälkeen panostamaan kyseisen henkilön kanssa olemiseen kaveruutta enempää.

Ei minua kiinnosta, että "voitan" naisen laumalta muita kilpakosijoita. Haluan, että me molemmat olemme kiinnostuneet toisistamme ihmisinä ja selvitämme, onko meillä jotain isompaa tulevaisuutta. Jos ei sitten ole, siirrytään yhteistuumiin elämässä eteenpäin.

Iinekset saavat kaikessa rauhassa hyppyyttää miehiä, minä en ole Aku, enkä Hannu, tai jos olisin, jättäisin Iineksen pelailemaan pelejään, matkustaisin Vesuviuksen kylkeen ruusupuskan kanssa ja kysyisin upealta tummatukkaiselta Milla Magialta, josko tätä kiinnostaisi laittaa hynttyyt yhteen ja perustaa kanssani osteria tai trattoria ja jätettäisiin Roopen rahat rauhaan?

M45

Hyvin kirjoitettu. Jos olet poikkeava tässä aiheessa niin sitten olen minäkin. Pleijeriä kiinnostaa voittaa nainen kilpakosijoilta, mutta kiinnostaako tämä nainen häntä sitten voiton jälkeenkin?

Vierailija
18/18 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme nähneet kuukauden ajan suht säännöllisesti.

Mikä sai sinut ajattelemaan, että näin olisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan