Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ens kesänä tulee TV2:lta olympialaisten aikana pelkkää urheilua 24/7. Ei uutisia, lastenohjelmia, Kummeleita.. ei mitään muuta kuin urheilua, kellon ympäri, joka päivä.

Vierailija
27.04.2016 |

Se on penkkiurheilijan juhlaa! ;D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeee :)

Vierailija
2/13 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiiiiii pihtausjuhlat. Mies kiinnittyy sohvaan ja mulle koittaa kuiva kesä. Ärg! Toivottavasti ne ois jossain toisella puolella maailmaa ettei se nää niitä niin saattaa pari kertaa herua.

Vierailija
4/13 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä yleensä ole kuin yhdet uutiset päivässä. Mihis lastenohjelmat, nehän on kaikki siellä ( ylen, jos femmaa ei ladketa ).

Vierailija
5/13 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepahan edes kerran vuodessa tv:stä ihan oikeaa reality TV:tä niiden kaikkien valmiiksi käsikirjoitettujen (un)reality-sarjojen sijaan.

Vierailija
6/13 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa, penkkiurheilijan taivas!

Vierailija
7/13 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olympilaisia tulee muuten jalkapallon em-kisat. Ne tosin kustiin siihen, että nyt niissä pelaa 24 joukkuetta, kun ennen pelasi 16. Se tosin tarkoittaa yhtä lisäkierrosta pudotuspeleissä, joten nyt em-kisat lähes yhtä kauan kuin mm-kisat.

Vierailija
8/13 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut lähteä matkoille. Taitaa saada äkkilähtöjä halvalla. 

Vierailija
9/13 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiiiiiii pihtausjuhlat. Mies kiinnittyy sohvaan ja mulle koittaa kuiva kesä. Ärg! Toivottavasti ne ois jossain toisella puolella maailmaa ettei se nää niitä niin saattaa pari kertaa herua.

Niin muuten joo.. Kaupunki on siis kesällä täynnä olympia-leskiä! Ukot kattoo telkkaa pitkin päivää ja kesän kuumentamat rouvat lähtee terassille vilkuilemaan meitä nuorempia kolleja..!

Jessss!

Vierailija
10/13 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan ne kisat sitten yöllä Suomen aikaa kun silloin on iltapäivä vissiin Brasilian aikavyöhykkeellä?

Vierailija
11/13 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyllistä perse TV:stä poispäin niin koira onnistuu, vaikka katselee samalla urheilua.

Vierailija
12/13 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan ne kisat sitten yöllä Suomen aikaa kun silloin on iltapäivä vissiin Brasilian aikavyöhykkeellä?

Eiköhän ne tule suunnilleen samaan aikaan kuin jalkpallon mm-kisat tuli toissakesänä.

Vierailija
13/13 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne tule suunnilleen samaan aikaan kuin jalkpallon mm-kisat tuli toissakesänä.

Ei kai sillä ole väliä mihin aikaan ne suorat lähetykset tulee, kun on tuo 24/7- kanava, uusintoja tulee siis koko ajan. Heti kun aamulla silmät aukee, niin telkkari auki ja homma lähtee siitä....