Kannattaako luovuttaa, jos paljon vanhempi ja kokeneempi mies ei ota yhteyttä?
Eikö niin, että se olisi jo ottanut yhteyttä muhun jos olisi kiinnostunut minusta? Kannattaako vaan unohtaa se?
Kommentit (8)
Sama tilanne ja kurja olo. Olen tilanteessa, että pitänee unohtaa miehet kokonaan. Tämä odottelu ja turhat lupaukset vie voimat muusta elämästä.
Sori, kristallipalloni näyttää vain lumisadetta.
Minä ainakin sain itseäni vanhemmalta mieheltä sen ensimmäisen viestin ja siitä sitten lähti melko intensiivinen ajatustenvaihto liikkeelle. Mies jossakin sivulauseessa totesi, että saa pettyneitä viestejä muilta, kun ei enää vastaakaan… Tosin, itse lopetin ko. treffipalstalla vierailun siihen paikkaan kun huomasin, että edessäni on jotakin hyvin ainutlaatuista. Haluan katsoa kortit hänen kohdallaa, ehkä onnetar hymyilee…
Alku on ainakin huumaava. Jos voi natsata 100%, niin meillä se näyttää olevan siellä 500%. Huh. Ikinä ei ole ollut tällaista, vaikka emme ole edes fyysisesti kohdanneet. Rivien välistä olen pystynyt lukemaan, että mies on kyllä ilmeisesti sellainen jonka edessä naiset sulavat lähes poikkeuksetta. Moni ei vain ymmärrä mitä siinä heidän edessään on ollut. Toivottavasti ei tule olemaan enää muita kuin minä...
Vaikea sanoa. Mutta tosiasia on se että miehille on joskus kovin vaikeaa se että sanoisivat suoraan jos nainen on heidän mielestään liian nuori heille. Eli saattaa olla siitä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin sain itseäni vanhemmalta mieheltä sen ensimmäisen viestin ja siitä sitten lähti melko intensiivinen ajatustenvaihto liikkeelle. Mies jossakin sivulauseessa totesi, että saa pettyneitä viestejä muilta, kun ei enää vastaakaan… Tosin, itse lopetin ko. treffipalstalla vierailun siihen paikkaan kun huomasin, että edessäni on jotakin hyvin ainutlaatuista. Haluan katsoa kortit hänen kohdallaa, ehkä onnetar hymyilee…
Alku on ainakin huumaava. Jos voi natsata 100%, niin meillä se näyttää olevan siellä 500%. Huh. Ikinä ei ole ollut tällaista, vaikka emme ole edes fyysisesti kohdanneet. Rivien välistä olen pystynyt lukemaan, että mies on kyllä ilmeisesti sellainen jonka edessä naiset sulavat lähes poikkeuksetta. Moni ei vain ymmärrä mitä siinä heidän edessään on ollut. Toivottavasti ei tule olemaan enää muita kuin minä...
Oletko itsekin sellainen, joka lopettaa viestienvaihdon vain jättämällä vastaamatta, vai miten tuollainen tieto miehestä ei oudoksuta sinua? Muutenkin olisin ehkä aavistuksen varovainen tuollaisen 500-prosenttisen yhteensopivuuden suhteen, erityisesti jos mies on selvästi sinua vanhempi ja sellainen jonka edessä "naiset sulavat poikkeuksetta". Se yhteensopivuus kun ei voi poikkeuksetta jokaisen naisen kanssa olla siellä 500 prosentissa. Tästä seuraa, että.. no, lienet riittävän fiksu päättelemään itse.
Onnea treffailuun!
Miehet ottavat aina yhteyttä jos kiinnostaa. Ne pahimmat sosiaalikammoisetkin. Joten kannattaa vetää omat johtopäätökset asiasta jos miehestä ei kuulu mitään.
Vastatkaa! ap 😢😢🙁🙁