Sain ajokortin. Jee.
Ajatelkaa. Olen 34v ja ekalla meni läpi inssi. Taisi tulla selvä vappu. Joudun tietysti kuskiksi noille juopoille. (miehelle ja sen kaverille) Haluavat Sastamalaan? Siellä on joku vanhojen autojen paraati. Yli 300km matkaa.
Kommentit (5)
Siellä Sastamalassa on aivan upee se paraati. Paljon lapsiperheitä aivan selvänä,ja muutenkin vähän juoppoja pyörii siellä paraatissa. Mekin menemme taas sinne. 8v perinne. Upeita autoja. Tänä vappuna 195kpl.
Olen mies 35v. Ei huvita ajaa ajokorttia. Toivottavasti vaoimo ajaisi kortin niin helpottuisi elämä vähän.
En enää ikinä mene naisen kyytiin. Heitä ei vain ole luotu ajamaan. Edes fillarilla. Oma eukko ajo kolarin heti kun sai kortin,ja sisko onnistui törmään peuraan. Ne ei vaan osaa ajaa.
Itse sain väliaikaisen ajokortin syyskuun alussa 2014 eli vähän yli puolitoista vuotta sitten. Kaksi autokoulun vaihetta vielä käymättä.. Jee.:)
T: 22-vuotias nuori mies/poika
Onnittelut. Itse sain ajokortin 30-vuotiaana ja olen autoillut nyt 25 vuotta. Aika menee nopeasti. Kannattaa ajaa paljon, nyt se oikea opettelu alkaa.