Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ihmeestä löydän kirjan. Yliopiston kirjastolla varauksia kesäkuulle asti eikä maakunnan kirjastoistakaan löydy

Vierailija
27.04.2016 |

Pitäisi päästä tenttimään kirja mahdollisimman pian. Onko kukaan käyttänyt maksullisia verkkojulkaisuja ja toimiiko ne hyvin?

t. Einari Epätoivo

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Cambridge Companion to Feminism in Philosophy on kirjan nimi :)

ap

Varastokirjasto kaukolainaa sen lähikirjastoosi

Vierailija
22/29 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kirja englanniksi? Jos on, niin löytysiko ihan google booksista? Ainakin itse olen google booksista löytänyt aika monet tenttikirjani.

Tai olisiko yliopistollasi kyseistä kirjaa e-kirjana?

Voi kiiiiiiiiiiitos! Olin googlannut tuota kirjaa ja perusgooglella löytänyt vain maksullisia versioita. Menin googlebooksiin ja sieltähän tää löytyikin! Yo-kirjaston haussa näkyy myös ne e-aineistot, eikä sieltä löytynyt. Nyt ei tarvitsekaan odotella kaukolainaa. Kiitos kun autoitte avutonta!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ? Kyseessä on Helsingin yliopiston kirjasto.

https://helka.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?DB=local&v1=1&Search_A…

Vierailija
24/29 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kirja englanniksi? Jos on, niin löytysiko ihan google booksista? Ainakin itse olen google booksista löytänyt aika monet tenttikirjani.

Voi kiiiiiiiiiiitos! Olin googlannut tuota kirjaa ja perusgooglella löytänyt vain maksullisia versioita. Menin googlebooksiin ja sieltähän tää löytyikin! Yo-kirjaston haussa näkyy myös ne e-aineistot, eikä sieltä löytynyt. Nyt ei tarvitsekaan odotella kaukolainaa. Kiitos kun autoitte avutonta!

ap

Ole hyvä :) Itsellänikin auttoi suuresti, kun ensimmäisenä vuotena opiskellessani yliopistossa hoksasin google booksin olemassa olon. Suomeksi kirjoja ei oikein löydy, mutta englanniksi olen kyllä löytänyt lähes kaikki kurssikirjat - huono puoli on se, että kirjaa ei välttämättä pysty lukemaan kokonaan. Osassa kirjoissa myös lukuoikeus on jollain tapaa aikarajattu (?), koska aluksi saattaa näkyä, että kirjan voi lukea kokonaan mutta jossain vaiheessa muuttuukin niin, että kirja ei enää olekaan luettavissa. Tällöin on auttanut kaiken mahdollisen sivuhistorian ym poisto - ja tadaa! - kirjan lukua on voinut jatkaa.

Vierailija
25/29 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAMKissa näyttäis olevan e-kirjana (https://janet.finna.fi/PrimoRecord/pci.vlebooksAH24433463). En tiedä, kuinka toimii kirjautumisten kanssa, mutta käy huomenna kirjastolla kysymässä.

Vierailija
26/29 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Huomasitko ettei kirja ole kokonaisena, sivuja puuttuu

Vierailija
27/29 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Huomasitko ettei kirja ole kokonaisena, sivuja puuttuu

Huomasinkin nyt... Eikä tietenkään tuohon sattumalta sisälly se osio joka pitäisi lukea. Pitää huomenna kysyä Jamkin kirjastosta, kun joku linkkasi että olisi siellä e-kirjana. Tai jos ei sieltä saa lukea, niin se kaukolaina

ap

Vierailija
28/29 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Brittien Amazonista:

https://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss/279-6891453-8763951?url=searc…+

Antikvariaateista Suomessa löytyy usein myös kurssikirjoja: Antikvariaatti.net sekä Antikka.net

Vierailija
29/29 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ? Kyseessä on Helsingin yliopiston kirjasto.

https://helka.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?DB=local&v1=1&Search_A…

Täällä saivartelija, anteeksi jo etukäteen. Helka-tietokannassa ei ole pelkästään Helsingin yliopiston kirjasto, vaan myös mm. Kansalliskirjasto (entiseltä nimeltään Helsingin yliopiston kirjasto), SKS:n kirjasto, Museoviraston kirjasto, Työväenliikkeen kirjasto. Eli kirjasto pitää katsoa sijaintitiedosta.