Mistä ihmeestä löydän kirjan. Yliopiston kirjastolla varauksia kesäkuulle asti eikä maakunnan kirjastoistakaan löydy
Pitäisi päästä tenttimään kirja mahdollisimman pian. Onko kukaan käyttänyt maksullisia verkkojulkaisuja ja toimiiko ne hyvin?
t. Einari Epätoivo
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Onko kirja englanniksi? Jos on, niin löytysiko ihan google booksista? Ainakin itse olen google booksista löytänyt aika monet tenttikirjani.
Tai olisiko yliopistollasi kyseistä kirjaa e-kirjana?
Voi kiiiiiiiiiiitos! Olin googlannut tuota kirjaa ja perusgooglella löytänyt vain maksullisia versioita. Menin googlebooksiin ja sieltähän tää löytyikin! Yo-kirjaston haussa näkyy myös ne e-aineistot, eikä sieltä löytynyt. Nyt ei tarvitsekaan odotella kaukolainaa. Kiitos kun autoitte avutonta!
ap
Onko tämä ? Kyseessä on Helsingin yliopiston kirjasto.
https://helka.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?DB=local&v1=1&Search_A…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kirja englanniksi? Jos on, niin löytysiko ihan google booksista? Ainakin itse olen google booksista löytänyt aika monet tenttikirjani.
Voi kiiiiiiiiiiitos! Olin googlannut tuota kirjaa ja perusgooglella löytänyt vain maksullisia versioita. Menin googlebooksiin ja sieltähän tää löytyikin! Yo-kirjaston haussa näkyy myös ne e-aineistot, eikä sieltä löytynyt. Nyt ei tarvitsekaan odotella kaukolainaa. Kiitos kun autoitte avutonta!
ap
Ole hyvä :) Itsellänikin auttoi suuresti, kun ensimmäisenä vuotena opiskellessani yliopistossa hoksasin google booksin olemassa olon. Suomeksi kirjoja ei oikein löydy, mutta englanniksi olen kyllä löytänyt lähes kaikki kurssikirjat - huono puoli on se, että kirjaa ei välttämättä pysty lukemaan kokonaan. Osassa kirjoissa myös lukuoikeus on jollain tapaa aikarajattu (?), koska aluksi saattaa näkyä, että kirjan voi lukea kokonaan mutta jossain vaiheessa muuttuukin niin, että kirja ei enää olekaan luettavissa. Tällöin on auttanut kaiken mahdollisen sivuhistorian ym poisto - ja tadaa! - kirjan lukua on voinut jatkaa.
JAMKissa näyttäis olevan e-kirjana (https://janet.finna.fi/PrimoRecord/pci.vlebooksAH24433463). En tiedä, kuinka toimii kirjautumisten kanssa, mutta käy huomenna kirjastolla kysymässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Huomasitko ettei kirja ole kokonaisena, sivuja puuttuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Huomasitko ettei kirja ole kokonaisena, sivuja puuttuu
Huomasinkin nyt... Eikä tietenkään tuohon sattumalta sisälly se osio joka pitäisi lukea. Pitää huomenna kysyä Jamkin kirjastosta, kun joku linkkasi että olisi siellä e-kirjana. Tai jos ei sieltä saa lukea, niin se kaukolaina
ap
Tilaa Brittien Amazonista:
https://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss/279-6891453-8763951?url=searc…+
Antikvariaateista Suomessa löytyy usein myös kurssikirjoja: Antikvariaatti.net sekä Antikka.net
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ? Kyseessä on Helsingin yliopiston kirjasto.
https://helka.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?DB=local&v1=1&Search_A…
Täällä saivartelija, anteeksi jo etukäteen. Helka-tietokannassa ei ole pelkästään Helsingin yliopiston kirjasto, vaan myös mm. Kansalliskirjasto (entiseltä nimeltään Helsingin yliopiston kirjasto), SKS:n kirjasto, Museoviraston kirjasto, Työväenliikkeen kirjasto. Eli kirjasto pitää katsoa sijaintitiedosta.
Varastokirjasto kaukolainaa sen lähikirjastoosi