Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hihhiii! Arvatkaa mitä tein? Nappasin rysän päältä kiinni koirien myrkyttäjän!

Vierailija
27.04.2016 |

Olin lenkillä koiran kanssa, edessäni siinä sitten käveli joku vanhempi naishenkilö. Tosin meillä oli jonkin matkaa mutta, pystyin näkemään mitä kyseinen rouva teki. Siinä se asetteli niitä maahan ja minä närppäränä tyttönä otin kännyn taskusta ja olin katsovani viestiä ja samalla nappasin salaa kuvan rouvasta! Selvä kasvokuva tuli! Tietenkin otin niistä myrkyistä kuvat!

Nyt olen käynnyt poliisi asemalla näyttämässä kuvat ja sen ämmän myrkyt on tallessa poliisilla!!!

BUSTED, myrkyttäjä!

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie voin vaan kuvitella, että tänä yönä moni myrkyttäjä mummo ei nuku hyvin, mutta ei se mitään. Minä voin nukkua yön rauhassa kun tiedän yhden myrkyttäjän jäänneen kiinni. Eläimet ovat turvassa ja tutkinta poliisilla päällä!

Ai,ai mikäs täs olla ja hymyillä 😉

Myrkyttäjät saavat nyt vapista kunnolla!

Ei vapisuta =)

Vierailija
102/113 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että jos tämä olisi totta, niin poliisi olisi laatinut tiedotteen, koska ei tiedetä kuinka paljon myrkkysyöttejä on maastossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisenkohan tuomion tuosta myrkyttelystä voi saada? Toivottavasti ei ole mikään ihan pikkuinen tuomio...

Ihanaa ap ihanaa! Joku koira saattoi juuri säilyttää henkensä sinun toimintasi ansiosta. 

HYVÄ AP

Vierailija
104/113 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie voin vaan kuvitella, että tänä yönä moni myrkyttäjä mummo ei nuku hyvin, mutta ei se mitään. Minä voin nukkua yön rauhassa kun tiedän yhden myrkyttäjän jäänneen kiinni. Eläimet ovat turvassa ja tutkinta poliisilla päällä!

Ai,ai mikäs täs olla ja hymyillä 😉

Myrkyttäjät saavat nyt vapista kunnolla!

Mistä tiedät? Maastossahan voi olla ämpärillinen myrkkysyöttejä odottamassa ottajaansa.

Vierailija
105/113 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heitin joskus lapsena naapurin aitauksessa ärhentelevälle jättisuurelle koiralle tuollaisen syötin, kun pelkäsin ja inhosin sitä elukkaa yli kaiken. Tein jonkun vehnäjauhotaikinan ja laitoin sinne lasinpaloja, nastoja ja pieniä rautanauloja sekaan. Heitin sen koiralle sinne aitaukseen ja se hotkaisi sen välittömästi. Ei kovinkaan kauaa mennyt kun tuo vihainen hurtta makasi maassa ja ulvoi tuskissaan. Ketään ei ollut kotona meillä, eikä naapurissa. Menin sisälle katselemaan ikkunasta kun koira päästi viimeiset korahduksensa. Koskaan en tästä jäänyt kiinni, mutta sainpa olla rauhassa. Jollain kummallisella tavalla nautin katsella sen aiemmin niin vihaisen ja käytöshäiriöisen hurtan viimeiset henkäykset. Vartin verran siihen meni, ennenkö henki lähti.

N58

Olet psykopaatti.

Vierailija
106/113 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuleille en laita mitään maustettua grillipihviä, vaan kypsennän maustamattomia jauhelihapallosia. Hyvin pieniä paloja. Lisäksi laitan siileille juustonpaloja. Hyvin kelpaavat. Siili näkyy löytävän ne helposti hajuaistinsa avulla. Olen seurannut. (En ole vielä tältä keväältä aloittanut)

Mukavaa, että ruokit siilejä, kunhan et myrkkyä laita sekaan.

Vierailija
107/113 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat myrkkysyötit jotka ovat olleet totta ovat olleen jonkun omalle maalleen laittamat. Muut ovat olleet urbaani legendaa. 

Ei omallekkaan maalle saa laittaa myrkkyjä koirille tai muille eläimille (poisluettuna hiiret ja rotat).

Vierailija
108/113 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuleille en laita mitään maustettua grillipihviä, vaan kypsennän maustamattomia jauhelihapallosia. Hyvin pieniä paloja. Lisäksi laitan siileille juustonpaloja. Hyvin kelpaavat. Siili näkyy löytävän ne helposti hajuaistinsa avulla. Olen seurannut. (En ole vielä tältä keväältä aloittanut)

Juustohan on suolaista....

Vierailija
109/113 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nosteta malja mummon kiinni jäämisen kunniaksi!

Vierailija
110/113 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siilejä ruokkiva en tiettykään myrkkyjä laita. Vettä varmaan pitäisi myös alkaa laittaa kuivina aikoina.

Mua voisi varmaan joku luulla koirien myrkyttäjäksi.

Vierailija
111/113 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustossa on suolaa, mutta vähän. Ei ole vahingollista määrää.

Vierailija
112/113 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosi niin ilmaantuu hyvin nopeasti iltapäivälehtiin siksi, että toimittajat tätä lukevat ja varmistavat asian tutuiltaan poliisin puolella. Jos ei ole tosi niin tästä ei kuulla sen enempää. Tässä ketjussa kirjoittelemalla asia ei varmistu tai osoittaudu perättömäksi eli on pelkkää ajanhukka tämä.

Vierailija
113/113 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä heitin joskus lapsena naapurin aitauksessa ärhentelevälle jättisuurelle koiralle tuollaisen syötin, kun pelkäsin ja inhosin sitä elukkaa yli kaiken. Tein jonkun vehnäjauhotaikinan ja laitoin sinne lasinpaloja, nastoja ja pieniä rautanauloja sekaan. Heitin sen koiralle sinne aitaukseen ja se hotkaisi sen välittömästi. Ei kovinkaan kauaa mennyt kun tuo vihainen hurtta makasi maassa ja ulvoi tuskissaan. Ketään ei ollut kotona meillä, eikä naapurissa. Menin sisälle katselemaan ikkunasta kun koira päästi viimeiset korahduksensa. Koskaan en tästä jäänyt kiinni, mutta sainpa olla rauhassa. Jollain kummallisella tavalla nautin katsella sen aiemmin niin vihaisen ja käytöshäiriöisen hurtan viimeiset henkäykset. Vartin verran siihen meni, ennenkö henki lähti.

N58

Olet psykopaatti.

Ehkä sitten, mutta vihaisesta hurtasta päästiin lopullisesti eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan