Hihhiii! Arvatkaa mitä tein? Nappasin rysän päältä kiinni koirien myrkyttäjän!
Olin lenkillä koiran kanssa, edessäni siinä sitten käveli joku vanhempi naishenkilö. Tosin meillä oli jonkin matkaa mutta, pystyin näkemään mitä kyseinen rouva teki. Siinä se asetteli niitä maahan ja minä närppäränä tyttönä otin kännyn taskusta ja olin katsovani viestiä ja samalla nappasin salaa kuvan rouvasta! Selvä kasvokuva tuli! Tietenkin otin niistä myrkyistä kuvat!
Nyt olen käynnyt poliisi asemalla näyttämässä kuvat ja sen ämmän myrkyt on tallessa poliisilla!!!
BUSTED, myrkyttäjä!
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu. Ja mitä jengi täällä pokkuroi vastaan. Poliisi tutkii, AP teki ihan oikein, mikäli osoittautuu ettei ole myrkystä kyse niin sittenhän heittäjä on syytön ja se siitä. Lisäks myrkkyjen heittäminen luontoon taitaa olla myös ympäristörikos.
Samaa mieltä.
Ohiksena: googlettaisitko mitä "pokkurointi" tarkoittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit edes ottanut videon missä näkyy kun heittelee myrkkyjä.
Mun puhelin otti aika monta kuvaa, joten ei jää epäselväksi mitä mummo touhusi.... Näin sanoi myös poliisi minulle tänään kun niitä kuvia katseli.
Etelä Suomessa tapahtunut tämä.
Aika läheltä pitää kuvata jos saa jonkun lihanpalan kuvassa näkymään.
Minusta on kamalaa, että ap jätti ne myrkkysyötit sinne maastoon. Olet yhtä syyllinen kuin mummo.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kamalaa, että ap jätti ne myrkkysyötit sinne maastoon. Olet yhtä syyllinen kuin mummo.
Juu, jos naapuri jättää veronsa maksamatta enkä minäkään maksa hänen verojaan vaikka minulla olisi siihen varaa, niin minä olen yhtä syyllinen kuin naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Ööö.... Lueppa juttu uudelleen vielä kerran!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuvan ottaminen myrkkyjä poista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit edes ottanut videon missä näkyy kun heittelee myrkkyjä.
Mun puhelin otti aika monta kuvaa, joten ei jää epäselväksi mitä mummo touhusi.... Näin sanoi myös poliisi minulle tänään kun niitä kuvia katseli.
Etelä Suomessa tapahtunut tämä.
Aika läheltä pitää kuvata jos saa jonkun lihanpalan kuvassa näkymään.
Mummo ku läksi, otin niistä kuvan myöskin erikseen ja otin ne talteen, vein ne poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, jos naapuri jättää veronsa maksamatta enkä minäkään maksa hänen verojaan vaikka minulla olisi siihen varaa, niin minä olen yhtä syyllinen kuin naapuri.
Sinulla on outo logiikka, mutta ei se mitään. Koirasi syö ap:n maastoon jättämän myrkkysyötin ja ap saa rangaistuksen. Silloin ei auta näyttää kuvaa ja väittää, että kuvasin sen, nyt se on vaaraton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuvan ottaminen myrkkyjä poista!
LUEPPA JUTTU VIELÄ KERRAN UUDELLEEN.
KUVAT,MYRKKY LIHAT ON POLIISILLA!
Hyvä ap! Hienoa, että uskalsit tehdä asialle jotain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä laboratoriossa ne on tutkittu ja mitä myrkkyä niissä tarkalleen ottaen oli?
Kauanko tulosten saaminen kesti,viikkoja vai kuukausia?Eiköhän se selviä parissa päivässä.
Miksi avaaja sitten puhuu jostakin myrkystä niinkuin asia olisi jo tutkittu ja todistettu?
Tyhmä provo koko avaus.
Voi olla provo tai voi olla olematta. Oletus myrkystä lienee enemmän tai vhemmän valistunut arvaus.
Hienoa ap!
Tuli mummolle tuomiota tai ei, niin luultavasti pelästyy poliisista sen verran, ettei vähään aikaan myrkkyjä nakkele.
Toivottavasti myrkyttäjälle tulee mahdollisimman kova tuomio.
Saatoit ap juuri pelastaa useammankin kissan/koiran/oravan/siilin hengen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on outo logiikka, mutta ei se mitään. Koirasi syö ap:n maastoon jättämän myrkkysyötin ja ap saa rangaistuksen. Silloin ei auta näyttää kuvaa ja väittää, että kuvasin sen, nyt se on vaaraton.
Miksi ap saisi rangaistuksen mammelin jättämästä myrkkylihasta? Mikä rikosnimike?
Ainoat myrkkysyötit jotka ovat olleet totta ovat olleen jonkun omalle maalleen laittamat. Muut ovat olleet urbaani legendaa.
Onko joku tosissaan syyttämässä ap:ta siitä, että hän toimi vastuullisen ihmisen tavoin?
Hyvä, että ap:n kaltaisia ihmisiä on olemassa. Monet olisivat varmasti vain noukkineet myrkkylihat pois (mikä sekin ontietysti hyvä), mutta asian vieminen poliisille on mahtava asia. Kun asia viedään eteenpäin, miettii hullu myrkyn levittäjäkin ehkä vähän paremmin tekojaan (jos tuollaiset hullut edes mitään osaavat miettiä).
Suuleille en laita mitään maustettua grillipihviä, vaan kypsennän maustamattomia jauhelihapallosia. Hyvin pieniä paloja. Lisäksi laitan siileille juustonpaloja. Hyvin kelpaavat. Siili näkyy löytävän ne helposti hajuaistinsa avulla. Olen seurannut. (En ole vielä tältä keväältä aloittanut)
MAINIOTA!!!!!!
Toivottavasti saadaan edes yksi sekaisin oleva myrkyn heittelijä vastuuseen teoistaan.
Ihanaa että olet olemassa, ap! :D
Mie voin vaan kuvitella, että tänä yönä moni myrkyttäjä mummo ei nuku hyvin, mutta ei se mitään. Minä voin nukkua yön rauhassa kun tiedän yhden myrkyttäjän jäänneen kiinni. Eläimet ovat turvassa ja tutkinta poliisilla päällä!
Ai,ai mikäs täs olla ja hymyillä 😉
Myrkyttäjät saavat nyt vapista kunnolla!
Mä nappasin päiväkerhosta sotarikollisen. Mutta käskettiin päästämään vapaaksi.