Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko orgasmin ekalla kerralla?

Vierailija
27.04.2016 |

Saako kukaan nainen ekalla kerralla?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naista ole luotu niin, että klitoris olisi siinä "suuaukolla". Saisi useampi nainen orgasmin yhdynnässä :)

Vierailija
42/51 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsytttävää .. taas vain naiset saa vastata.

Eihän tuossa ole sukupuolirajausta.

Sain jo ennen ekaa kertaa kun maattiin päälekkäin vaatteet päällä.

t.mies

Tää on jotenkin suloista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain, muistaakseni 10 kertaa.

T. Hel-Nyc

Vau!

Vierailija
44/51 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli niin nopeasti ohi etten kerennyt edes mukaan :D Tyypillä oli kunnon minuuttimuna, olin lähinnä hämmentynyt ekan kerran jälkeen.. (se ei siis sattunut ollenkaan vaan tuntui jopa hyvältä, mutta olisi saanut kestää kauemminkin)

Vierailija
45/51 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli niin nopeasti ohi etten kerennyt edes mukaan :D Tyypillä oli kunnon minuuttimuna, olin lähinnä hämmentynyt ekan kerran jälkeen.. (se ei siis sattunut ollenkaan vaan tuntui jopa hyvältä, mutta olisi saanut kestää kauemminkin)

Annoitko sille uuden mahdollisuuden? :)

Vierailija
46/51 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei itsekään tiedä minä orgasmi on, he, siis jotkut, vain kuvittelevat saaneensa. Mulle ei kukaan mies ole sellaista antanut, ovat varmaan niin laiskoja. Olen nainen 51 joka saa omin käsin 15 sekunnissa.

No, minä ainakin tiedän vallan hyvin, mikä on orgasmi ja vielä senkin, mikä on oikein hyvä sellainen. Ja ekan kerran saanut sellaisen mieheltä (pojalta) 14 v. neitseenä. 

Höpölöpön ja huomen lisää.

Tosta tyypistä on tosi lämpimät muistot ja näemmä niitä kannattaa vaalia, kun kerran ei ole ihan niin itsestään selvää...

Mulla ihan samat tunnelmat. Nuoresta iästä huolimatta oltiin harrastettu seksiä jo pitkään ennen varsinaista yhdyntää, eikä orgasmin saaminen ollut millään lailla vaikeaa. Homma oli nautinnollista meille kummallekin.

Olen kertonut siitä av:llä kerran, ja yhtälailla se leimattiin valheeksi, mutta mitäpä se haittaa. Ollaan me vain onnellisia ja tyytyväisiä siitä, mitä meillä on ollut.

Joo. Tästä oli toki hyvät ja huonot seuraukset.

Rima asettui tosi korkealle heti kättelyssä. 

Toisaalta, tuossa (välimatkan vuoksi lyhyeksi jääneessä) suhteessa sain oppia ja olen sitten käyttänyt kokemustani myöhempien suhteiden hyväksi. Tai sitten olen vaan syntyjään hyvä sängyssä, hah.

Vierailija
47/51 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan en yhdynnässä oo tähän päivään mennessä saanut. Ehkä jossain toisella kymmenellä olevalla seksikerralla sain muilla keinoin miehen tyydyttämänä.

Vierailija
48/51 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei naista ole luotu niin, että klitoris olisi siinä "suuaukolla". Saisi useampi nainen orgasmin yhdynnässä :)

Voisi olla synnytys vielä tuskaisempaa kun olisi sellanen hermonippu pimperossa. Se kun vielä repeäisi niin ai saatana. Ja pienikin vaurio voisi estää yhdynnät loppuiäksi.

Vierailija
49/51 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla synnytys vielä tuskaisempaa kun olisi sellanen hermonippu pimperossa. Se kun vielä repeäisi niin ai saatana. Ja pienikin vaurio voisi estää yhdynnät loppuiäksi.

Ja sitten naiset alkasivat olla kuin ennenaikaisesti tulevat miehet - homma pitäisi lopettaa aika pian alkunsa jälkeen yliärsykkeiden vuoksi. 

Vierailija
50/51 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kolmannella kerralla tulin. :)

Vierailija
51/51 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos olisi anatomisesti mahdollista, että mies nuolee klittaa samalla kun on sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi