Saitko orgasmin ekalla kerralla?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei itsekään tiedä minä orgasmi on, he, siis jotkut, vain kuvittelevat saaneensa. Mulle ei kukaan mies ole sellaista antanut, ovat varmaan niin laiskoja. Olen nainen 51 joka saa omin käsin 15 sekunnissa.
No, minä ainakin tiedän vallan hyvin, mikä on orgasmi ja vielä senkin, mikä on oikein hyvä sellainen. Ja ekan kerran saanut sellaisen mieheltä (pojalta) 14 v. neitseenä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei itsekään tiedä minä orgasmi on, he, siis jotkut, vain kuvittelevat saaneensa. Mulle ei kukaan mies ole sellaista antanut, ovat varmaan niin laiskoja. Olen nainen 51 joka saa omin käsin 15 sekunnissa.
Ei se vika miehissä ole. Jokainen on itse vastuussa omista orgasmeistaan.
En, enkä ole koskaan saanut seksissä toisen ihmisen kanssa.
Sain, muistaakseni 10 kertaa.
T. Hel-Nyc
No en tosiaan saanut. Aluksi sattui vähän ja sitten kun aloin nauttia hommasta, pojalta tuli. Siinä se. Oli kyllä aika turha keissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minä ainakin tiedän vallan hyvin, mikä on orgasmi ja vielä senkin, mikä on oikein hyvä sellainen. Ja ekan kerran saanut sellaisen mieheltä (pojalta) 14 v. neitseenä.
Höpölöpön ja huomen lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun mielestä seksi on pelkkää masturbointia? Pääasia, että itse saa orkun, kumppanin mielihyvästä viis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosta tyypistä on tosi lämpimät muistot ja näemmä niitä kannattaa vaalia, kun kerran ei ole ihan niin itsestään selvää...
Mä en saanut orkkua missään seksissä kuin omin käsin kahdeksaan vuoteen, kunnes sitten vahingossa päädyin parikymppisenä sänkyyn vähän vanhemman miehen kanssa sen jälkeen en ole alle 3-kymppisiä edes katsonut ja koko aikana on ollut vain muutama mies, jonka kanssa en ole saanut.
Aluksi en tajunnut että kun itse olin 8 vuotta harrastanut seksiä, että voi mitenkään olla olemassa minua kymmenen vuotta vanhempia miehiä, joilla on vähemmän kokemusta seksistä, kuin normaalilla 14 vuotiaalla, Sitten oli aika hurja pettymys jolle olen ystävättärien kanssa jopa naureskellut, kun olemme saman kokeneet. Todella upea ja kiinnostava ns. alfamies, mutta ei osaa mitään ei edes huomio toista, raadin johtopäätös oli että tämän tyypin ei tosiaan tarvitse sängyssä ajatella kuin itseään, koska hän saa joka tapuksessa aina naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosta tyypistä on tosi lämpimät muistot ja näemmä niitä kannattaa vaalia, kun kerran ei ole ihan niin itsestään selvää...
Mulla ihan samat tunnelmat. Nuoresta iästä huolimatta oltiin harrastettu seksiä jo pitkään ennen varsinaista yhdyntää, eikä orgasmin saaminen ollut millään lailla vaikeaa. Homma oli nautinnollista meille kummallekin.
Olen kertonut siitä av:llä kerran, ja yhtälailla se leimattiin valheeksi, mutta mitäpä se haittaa. Ollaan me vain onnellisia ja tyytyväisiä siitä, mitä meillä on ollut.
Toisella kerralla eri miehen kanssa sain, mutta en yhdynnässä. Sitä ei ole ikinä tapahtunut.
En tosiaankaan, mutta hyvältä tuntui kuitenkin. En ole yhdenkään miehen kanssa saanut ekalla kerralla, edes omin käsin. Pidemmässä suhteessa kaikki on toisin ja ejakuloinniltakaan ei aina voi välttyä..
Noin 10% yhdenillanjuttuja harrastavista naisista saa niissä orgasmin. Miehillä luku on 80%.
En. Sain ensimmäisen orgasmini miehen kanssa 36-vuotiaana, 21 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun jotkut miehet ovat niin pikkumaisia, etteivät hyväksy että annan heidän panna ja seurustellaan, mutta orkkuni haen niiltä miehiltä, jotka osaavat nuolla :-(
En lähellekään. Eka kerta sattui ja jännitti. Sen jälkeen yhdyntä tuntui hyvältä, mutta sain orgasmeja vain jos hän hyväili muuten. Yhdynnässä opin laukeamaan vasta puolen vuoden tuntemisen jälkeen.
Mitä pitempään ollaan oltu yhdessä sitä riettaammaksi ja paremmaksi seksielämä käy. Parhaimmillaan tämä ihana mies on antanut minulle useita orgasmeja peräkkäin ja monta kertaa päivän aikana monin eri tavoin.
Kohta jo 20 vuotta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, oma käsi on aina parempi.
Eihän tuossa ole sukupuolirajausta.
Sain jo ennen ekaa kertaa kun maattiin päälekkäin vaatteet päällä.
t.mies