Menen nyt pyytämään lähikaupan kassaa vappu treffeille
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Provohan tää on, mutta pliis lopettakaa se treffeille pyytäminen! T. Puolta vanhempien miehien treffipyyntöihin kyllästynyt myyjä
Tottahan toki pyytää saa. Se on teidän kassapimujen ongelma, jos kieltäydytte eikä se vakioasiakas olekaan enää niin hyvää pataa teidän kanssa. Ap
Ei suostunut ei. No, saatan ilalla käydä ostamassa kaljaa ja pari pulloa saattaa "vahingossa" hajota. Hehe. Ap
Otsikosta päätellen sinulla ja sillä lähikaupan kassaneidillä on todennäköisesti samaa luokkaa oleva koulutustaso.
Onnea yritykseen! =)
Vierailija kirjoitti:
Otsikosta päätellen sinulla ja sillä lähikaupan kassaneidillä on todennäköisesti samaa luokkaa oleva koulutustaso.
Onnea yritykseen! =)
Itse asiassa ei. Olen jutellut tämän ämmän kanssa ja on paljastanut opiskelevansa yliopistolla ja mulla ammatti tason koulutus. Voisi kyllä käväistä tuolla yliopistollakin joku päivä. Siellähän saa piipahtaa kuka vaan. Hehehe. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea yritykseen! =)
Itse asiassa ei. Olen jutellut tämän ämmän kanssa ja on paljastanut opiskelevansa yliopistolla ja mulla ammatti tason koulutus. Voisi kyllä käväistä tuolla yliopistollakin joku päivä. Siellähän saa piipahtaa kuka vaan. Hehehe. Ap
Vain tyhmä wt on kaupan kassalla töissä. Siinä en paljon enää yliopisto-opinnot paina. Ohis
Nykyään on kyllä opiskelijan melkein pakko tehdä töitä ja tai nostaa lainaa. Harva pystyy elämään opintotuella. Ahkeruudesta tuo musta kertoo enemmän ku tyhmyydestä. Sen sijaan kertoo ihan muuta ihmisistä jotka em. toimintaa noin arvostelee. ;)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on kyllä opiskelijan melkein pakko tehdä töitä ja tai nostaa lainaa. Harva pystyy elämään opintotuella. Ahkeruudesta tuo musta kertoo enemmän ku tyhmyydestä. Sen sijaan kertoo ihan muuta ihmisistä jotka em. toimintaa noin arvostelee. ;)
Just just. Miksei opiskelijat tee oman alan töitä sitten? Kyllä kaupan kassalla työskentely kertoo vain henkilön heikkolahjaisuudesta eikä mistään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei suostunut ei. No, saatan ilalla käydä ostamassa kaljaa ja pari pulloa saattaa "vahingossa" hajota. Hehe. Ap
Miksi haluat maksaa oluesta jota et pääse nauttimaan? Hei, tosi hyvä idea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea yritykseen! =)
Jos opiskelee yliopistolla, niin silloin koulutustaso on vielä (todennäköisesti) ylioppilas.
Jos/kun yliopistosta valmistuu, niin sittenhän se koulutustaso vasta muuttuu esim. maisteriksi. Välitasoa (kandi) ei yleensä lasketa omaksi tasokseen.
Älä ap ole typerä.
Kai ymmärrät, että asiakaspalvelija on ystävällinen ja jutustelee kanssasi, koska hänen KUULUU olla ystävällinen, että tulisit kauppaan uudestaankin?
Kassaneidinkään ei tarvitse kuunnella haukkumista ja kestää häirintää työpaikallaan. Jos kuvittelet kostavasi tytölle jotain, niin olet väärässä koska teet vain itsestäsi idiootin sekopään.
Jessus, asiakaspalvelutyössä todellakin oppii vihaamaan ihmisiä...
Ap on vajonnut alemmas kuin luulin kenellekään olevan mahdollista. Stalkkaa ensin jotain asiakaspalvelutyötä tekevää kaupan kassaa ja alkaa sitten vainota, kun nainen ei lähde treffeille tuollaisen kahjon asiakkaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea yritykseen! =)
Vain tyhmä wt on kaupan kassalla töissä. Siinä en paljon enää yliopisto-opinnot paina. Ohis
Just..
Moi mrgeriatric! Usko jo. Et oo nuorten makuun ja lopeta kassatyttöjen ahdistelu.
Imatran absilla on aika kivan näköinen nuori nainen töissä, sitä tosin näkyy aika harvoin, etunimi alkaa H :lla , tekisi mieli kanssa kysyä treffeille mutta en uskalla ja palstan perusteella tökeröä käytöstä ja olen yli-ikäinen.
Mukavaa naisseuraa olisin kuitenkin vailla.
Lähikaupan kassat ovat vapun töissä. Ei ne ehdi treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Onnea yritykseen! =)
Ylioppilaat osaavat suomen kieltä vain välttävästi? Etenkin yhdyssanat ovat heille suuri kompastuskivi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea yritykseen! =)
Ylioppilaat osaavat suomen kieltä vain välttävästi? Etenkin yhdyssanat ovat heille suuri kompastuskivi?
Kyllä, yhdyssanat ja kysymyslauseen rakenteet näyttävät olevan aika hankalia.
Kiva kun kysyit. Hän ei suostunut, joten unohda koko juttu ja kysy seuraavaksi jotain muuta :)
Provohan tää on, mutta pliis lopettakaa se treffeille pyytäminen! T. Puolta vanhempien miehien treffipyyntöihin kyllästynyt myyjä