Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni hengitys haisee.

Vierailija
27.04.2016 |

Saatan kuulostaa pinnalliselta ja neuroottiselta ämmältä, mutta en kestä miten pahalta miesystävän hengitys haisee.

Ollaan oltu kimpassa nyt suhteellisen vähän aikaa, mutta kuitenkin niin, että jaamme lähes päivittäin sohvan, ruokapöydän ja sängyn. Alussa en huomannut miehen pahanhajuista hengitystä. Voi olla, että mies alussa jaksoi skarpata suuhygienian hoidossa, mutta nyt mennään jo ihmeellisissä sfääreissä, jollaisia en ole ennen kokenut.

Viimeksi tänään itse asiassa heräsin hänen tuhinaansa, kun hän vaihtoi asennon kasvot minuun päin. En ääneen, vaan hajuun. Haju on tietenkin erityisesti aamuisin KAMALA. En ymmärrä, miten jonkun herngitys voi ihan oikeasti haista ULOSTEELTA.

En tiedä mitä tämä avautuminen hyödyttää. Enhän kai voi mennä sanomaan päin naamaa että pese ukko hampaasi. Sitä paitsi hän pesee hampaat aamuin illoin, mutta ilmeisesti todella huonosti. Eikö äiti opettanut, vai onko tuon ukon hampaat ja ikenet oikeasti mädäntyneet?

Hullua, että voi ihan suututtaa. En missään nimessä aio tämän takia miehestä luopua, mutta onhan se sääli, kun aamulla pitää AINA karata sohvaan joskus jopa jatkamaan unia... Aamuseksistä ei ole puhettakaan.

Muilla kokemusta..? :(

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteex nyt vaan, mut ihme teeskentelyä. Sanot suoraan, et henkes haisee kun ukko yrittää lähestyä ja käännät kylkee jos ei meno muutu.

Vierailija
42/42 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin vaan haisee hengitys, vaik tekis mitä. Ite oon maailman hygieenisin ihminen ja silti saan kuulla haisevani paskalle tai muuten pahalle. Nielurisat leikattu, hampaat viimeisen päälle hoidettu, kielessä ei katetta. Lääkärikäynneistä huolimatta ei ole saatu selville mistä johtuu. Muuten olen todella terve aina, on vaan toi järkyttävä haju, ollut jo vuosikymmeniä. Sosiaalinen elämä mennyt jo aikoja sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi