Miesystäväni hengitys haisee.
Saatan kuulostaa pinnalliselta ja neuroottiselta ämmältä, mutta en kestä miten pahalta miesystävän hengitys haisee.
Ollaan oltu kimpassa nyt suhteellisen vähän aikaa, mutta kuitenkin niin, että jaamme lähes päivittäin sohvan, ruokapöydän ja sängyn. Alussa en huomannut miehen pahanhajuista hengitystä. Voi olla, että mies alussa jaksoi skarpata suuhygienian hoidossa, mutta nyt mennään jo ihmeellisissä sfääreissä, jollaisia en ole ennen kokenut.
Viimeksi tänään itse asiassa heräsin hänen tuhinaansa, kun hän vaihtoi asennon kasvot minuun päin. En ääneen, vaan hajuun. Haju on tietenkin erityisesti aamuisin KAMALA. En ymmärrä, miten jonkun herngitys voi ihan oikeasti haista ULOSTEELTA.
En tiedä mitä tämä avautuminen hyödyttää. Enhän kai voi mennä sanomaan päin naamaa että pese ukko hampaasi. Sitä paitsi hän pesee hampaat aamuin illoin, mutta ilmeisesti todella huonosti. Eikö äiti opettanut, vai onko tuon ukon hampaat ja ikenet oikeasti mädäntyneet?
Hullua, että voi ihan suututtaa. En missään nimessä aio tämän takia miehestä luopua, mutta onhan se sääli, kun aamulla pitää AINA karata sohvaan joskus jopa jatkamaan unia... Aamuseksistä ei ole puhettakaan.
Muilla kokemusta..? :(
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä itse varmaan huomaa, minusta sitä ei pitäisi ottaa itseensä koska hengitys voi haista kyllä tosi pahalle. Juoko mies kahvia paljon? Se voi aiheuttaa kyllä hirveän hajun ja jos unohtaa pestä hampaat illalla niin haju on aamullakin.
Itse asiassa hän ei juo kahvia lainkaan. Voiko tuo energiajuoma olla vielä pahempi myrkky? Ei tupakoi.
Ap
Voihan se olla kun niissäkin on kofeiinia. Tarkasta niiden kofeiini pitoisuus ja vertaa kahviin.
Vierailija kirjoitti:
Hänen pitäisi mennä hammaslääkäriin. Mieheni hengitys kans haisee kuolemalta kun on lykännyt monta vuotta viisaudenhampaiden poistoa. Erehdyin mainitsemaan asiasta ja ukko loukkaantui vaikka ollaan oltu yhdessä melkein kymmenen vuotta. Mutta ilman hammaslääkärissä käyntiä ongelma ei poistu. Sitä odotellessa...
Tätä minä niin pelkään, että loukkaisin miestä. Minusta varmaan tuntuisi nimittäin ihan kamalalta, jos minulle hampaista tai muusta intiimistä ongelmasta mainittaisiin, vaikka ei oikeastaan syytä olisikaan. Eihän se hänen vikansa ole, jos kyse siis todella periaatteessa hänestä riippumattomista seikoista olisi, jollaisia täällä on ystävällisesti ehdotettu.
Onko jollekin teistä esimerkiksi joskus mainittu mistä tahansa hygieniaan tai kuten joku mainitsi, pukeutumiseen liittyvistä "virheistä"? Minulle ei ainakaan muistaakseni ole, mutta voisin kuvitella, että tulisi hirveä häpeän puuska, ja häpeä on hirveä tunne käsitellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehelläsi on varmaankin proppuja. Selittää sen miksi alkuun ei haissut, ja nyt haisee, nimenomaan paskalle. Proppu irtoo aikanaan, sitten taas ei haise, kunnes uusi ilmaantuu.
Niitä voi itse irroitella vaikka lusikalla.
Ja proppuihinhan ei mikään hammashygienia tai hammaslääkärissä käynti auta. Niitä syntyy itsekseen nielurisoihin eikä siihen kai auta muu kuin nielurisojen poisto.
Energiajuomat haisee järkyttävälle
Mun miehen hengitys haisi kun sillä oli tulehtuneet sylkirauhaset. Ne piti leikata. Kannattaa oikeasti ottaa puheeksi, jos vaikka on jotain mihin tarvitsee lääkäriä. Ientulehdus haisee myös tosi pahalle ja siihen auttaa yleensä pelkästään jo se että alkaa lankaamaan hampaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen pitäisi mennä hammaslääkäriin. Mieheni hengitys kans haisee kuolemalta kun on lykännyt monta vuotta viisaudenhampaiden poistoa. Erehdyin mainitsemaan asiasta ja ukko loukkaantui vaikka ollaan oltu yhdessä melkein kymmenen vuotta. Mutta ilman hammaslääkärissä käyntiä ongelma ei poistu. Sitä odotellessa...
Tätä minä niin pelkään, että loukkaisin miestä. Minusta varmaan tuntuisi nimittäin ihan kamalalta, jos minulle hampaista tai muusta intiimistä ongelmasta mainittaisiin, vaikka ei oikeastaan syytä olisikaan. Eihän se hänen vikansa ole, jos kyse siis todella periaatteessa hänestä riippumattomista seikoista olisi, jollaisia täällä on ystävällisesti ehdotettu.
Onko jollekin teistä esimerkiksi joskus mainittu mistä tahansa hygieniaan tai kuten joku mainitsi, pukeutumiseen liittyvistä "virheistä"? Minulle ei ainakaan muistaakseni ole, mutta voisin kuvitella, että tulisi hirveä häpeän puuska, ja häpeä on hirveä tunne käsitellä.
Ap
Voithan sanoa että haisee kummalliselta ja siltä että on ehkä jokin vialla. Eihän sitä tarvitse sanoa että haisee ihan hirveältä.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläsi on varmaankin proppuja. Selittää sen miksi alkuun ei haissut, ja nyt haisee, nimenomaan paskalle. Proppu irtoo aikanaan, sitten taas ei haise, kunnes uusi ilmaantuu.
Joillekkin tulee noita siitä hammastahnassa käytettävästä vaahtoaineesta. Tuokin olisi hyvä jos tuosta puhuisi, niin voisi vaihtaa vaikka hammastahnamerkkiä. Elmex esimerkiksi ei tee noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja proppuihinhan ei mikään hammashygienia tai hammaslääkärissä käynti auta. Niitä syntyy itsekseen nielurisoihin eikä siihen kai auta muu kuin nielurisojen poisto.
Valitettavasti näin.
Aika paljon voi vaikuttaa siihen miten asian ilmaisee. Esim. Jos täräytät miehelle asian kiireessä ja vihaisesti ja haukut että henki haisee kuolemalle, voi mies loukkaantua. Kun esim. jos taas sanot ensiksi, että sun pitää sanoa jotain mikä ei kuulosta kivalta, mutta mikähän voisi olla kun miehen henki haisee ikävältä? Ei asia ole miehelle välttämättä niin häpeällistä muutenkaan.
Kuullostaa ihan mun exältä. Hänellä oli proppuja ja ei puhettakaan että olisin aamuisin jäänyt hänen viereen haistelemaan sitä :D
Asutteko Vantaalla? Hahaha
Asia nyt vaan on niin, ettei pelkkä hampaiden harjaus auta, myös hammasvälit on ainakin yhtä tärkeä puhdistaa. Voi olla myös esim osittain puhjennut viisuri, jonka ientasku haisee tai sitten hammaskiveä kertynyt. Itse käyn useita kertoja vuodessa poistamassa sen hammaskiven, kun itselleni tulee poikkeuksellisen paljon ( syljen koostumus toisilla sellainen) ja sehän haisee. Hammaslääkärille ja suuhygienistille miehesi siis!!
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijoilla haisee paskalle hengitys.
Tupakoitsijan hengitys haisee tupakalle, ei sellaselle mädäntyneelle paskalle todellakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä olin hiljattain ekoilla treffeillä ihanan miehen kanssa, seksiäkin harrastimme. Vasta jälkikäteen minulle tuli mieleen, että onkohan minulla hengitys haissut. Mies kun tuntui jotenkin hassulla tavalla välttelevän kasvotusten oloa. En vain siinä tilanteessa tajunnut, että haiseva hengitys voisi olla syynä siihen. Tämän tajuttuani tuli aivan hirveä häpeäpuuska, enkä ole kehdannut mieheltä suoraan kysyäkään asiasta. En myöskään tiedä miten saisin selvitettyä, haiseeko hengitykseni tosiaan, ja miten useasti ja mistä syystä! Hampaita pesen huolellisesti eikä ruuansulatusvaivojakaan pitäisi olla.
Oikeastaan toivoisin, että mies ottaisi asian puheeksi, vaikka kyllä se minua kovasti hävettäisikin ja tilanne olisi tosiaan kiusallinen. Mutta silti. Oman hengityksen pahaa hajua kun ei ilmeisesti itse haista. Sanoisin varmaan hänelle, että onpa kurjaa ja kylläpä hävettää, ja pyrkisin selvittämään mistä haju johtuu. Kun saisin ongelman hoidettua, olisi sitten kiva kuulla hänen sanovan, että ei haise enää.
Tällainen sanominen vaatii paljon rohkeutta, mutta mahdollistaa toisaalta sen, että suhde kehittyy intiimimmäksi. Sano miehelle vaikka että on eräs pieni mutta aika ikävä juttu, josta pitäisi puhua. Kun mies kiinnostuu kuulemaan asian, kerro että hänen hengityksensä tuoksuu häiritsevältä, ja toivoisit että voisitte yhdessä selvittää syyn siihen, koska haluaisit niin kovasti olla nykyistäkin enemmän hänen lähellään.
Opeta miehes syömään purkkaa! Sinistä airwaysiä kehiin vaan ni lähtee leuhkat :D sb12 hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä olin hiljattain ekoilla treffeillä ihanan miehen kanssa, seksiäkin harrastimme. Vasta jälkikäteen minulle tuli mieleen, että onkohan minulla hengitys haissut. Mies kun tuntui jotenkin hassulla tavalla välttelevän kasvotusten oloa. En vain siinä tilanteessa tajunnut, että haiseva hengitys voisi olla syynä siihen. Tämän tajuttuani tuli aivan hirveä häpeäpuuska, enkä ole kehdannut mieheltä suoraan kysyäkään asiasta. En myöskään tiedä miten saisin selvitettyä, haiseeko hengitykseni tosiaan, ja miten useasti ja mistä syystä! Hampaita pesen huolellisesti eikä ruuansulatusvaivojakaan pitäisi olla.
Oikeastaan toivoisin, että mies ottaisi asian puheeksi, vaikka kyllä se minua kovasti hävettäisikin ja tilanne olisi tosiaan kiusallinen. Mutta silti. Oman hengityksen pahaa hajua kun ei ilmeisesti itse haista. Sanoisin varmaan hänelle, että onpa kurjaa ja kylläpä hävettää, ja pyrkisin selvittämään mistä haju johtuu. Kun saisin ongelman hoidettua, olisi sitten kiva kuulla hänen sanovan, että ei haise enää.
Tällainen sanominen vaatii paljon rohkeutta, mutta mahdollistaa toisaalta sen, että suhde kehittyy intiimimmäksi. Sano miehelle vaikka että on eräs pieni mutta aika ikävä juttu, josta pitäisi puhua. Kun mies kiinnostuu kuulemaan asian, kerro että hänen hengityksensä tuoksuu häiritsevältä, ja toivoisit että voisitte yhdessä selvittää syyn siihen, koska haluaisit niin kovasti olla nykyistäkin enemmän hänen lähellään.
Jotenkin kaunis vastaus. Kiitos. Älä huoli, ehkä sinäkin voisit kääntyä kommenttia odottamisen sijaan kääntyä miehen puoleen ja sanoa juurikin tuollalailla lämpimästi vaikkapa että on sinulla on jotain vähän noloa sanottavaa, mutta johon toivoisit ihan rehellisen vastauksen. Että olet pannut merkille sellaisen välttelyn (jota itse omassa tilanteessani harrastan) ja kysyisit, että voi hyvänen aika, johtuuko tai johtuiko se siitä, että henki mahdollisesti haisee pahalle tai ainakin kummalliselle. Jatkaisit, että et ole sitä itse mitenkään hoksannut, ja haluat ehdottomasti hoitaa asian kuntoon, jos suussa on jotain vialla, eli juuri kuin äsken kirjoitit!
Itse asiassa kun mietin, olisin todella helpottunut, jos minun miesystäväni nostaisi kissan pöydälle tuolla tavalla! Jännää tajuta, kuinka tässäkin asiassa kolikolla todella on kaksi puolta ja siten mahdollisuuksia kruunu ja klaava!
Ap
Mä näin pari kertaa yhtä tyyppiä, jonka henki haisee. Tosi mukava mies mutta ei tee mieli lähennellä kun hengitys haisee. Sääli
Proput?!
Leiki hammaslääkäriä ja tökit pitkällä topsylla proput pois.
Puolukoiden runsas nauttiminen auttaa proppu ongelmaan.
Miun miehelläkin haissoo hengitys, tarttunna miusta.
Jossain luki että jos sylkäisee käteen ranteeseen ja haistaa sitä niin se haisisi samalle kuin hengitys.