Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kiinnostus

Vierailija
27.04.2016 |

Viestejä laittaa harvakseltaan, mutta kun tavataan, näkyy viihtyvän seurassani ja ei ole kiire mihinkään. Ehdottaa uutta näkemistä. Välillämme ei ole mitään seksiä, ei suuteluakaan. Tutustuminen siis hyvin alkuvaiheessa. Ei ole ollut aihetta, josta puhuminen olisi hankalaa. Vapaita olemme molemmat, itselläni oli muutama kuukausi sitten tapailua, joka pysyi vain kaveritasolla. Vähän mietityttää, miksei kanssani haluta kuin kaveruutta. Minua on sanottu kauniiksi miesten ja naisten taholta, hoikka olen. Ei kai luonteessakaan mitään ihan hirveää, kun kerran seurassani viihdytään. Vai heijastuuko minusta kuitenkin jotain ei kiinnostavaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtusko siitä, että seksi on jäänyt pois? Se mikä tekee suhteesta muuta kuin kaverisuhteen.

Vierailija
2/5 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä seksiä tule suhteeseen, ellei mies halua. Näinkin on käynyt, ettei mies halua kanssani seksiä, vaikka edustan hänen sanojensa mukaan kaunista, ihanaa ja fiksua naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hieman samanlainen tilanne. Olen kyllä itsekin vähän jännittänyt seksiin menemistä, koska pidän tästä miehestä harvinaisen paljon. Siksi olen käyttäytynyt todella varovaisesti ja ollut antamatta ymmärtää mitään. Ensi kerralla aion olla vapaammin ja flirttailla avoimesti. Josko tuo siitä tajuaisi, että seksiäkin voisi kokeilla.. :)

Toivon vain, että se ensi kerta vielä tulee, kun yhteydenpitoväli on selvästi harvenemaan päin. :/

Vierailija
4/5 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtusko siitä, että seksi on jäänyt pois? Se mikä tekee suhteesta muuta kuin kaverisuhteen.

Kai sitä kiinnostusta voi herätellä alkuun muutenkin kuin seksillä eli tutustuu ihmiseen? Kaikki tapailut eivät edes etene seksisuhteeseen. Mistäpä sen ennakkoon tietää vai onko joillakin niin selvää asiat, että seksi heti kuvioon.

Vierailija
5/5 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla hieman samanlainen tilanne. Olen kyllä itsekin vähän jännittänyt seksiin menemistä, koska pidän tästä miehestä harvinaisen paljon. Siksi olen käyttäytynyt todella varovaisesti ja ollut antamatta ymmärtää mitään. Ensi kerralla aion olla vapaammin ja flirttailla avoimesti. Josko tuo siitä tajuaisi, että seksiäkin voisi kokeilla.. :)

Toivon vain, että se ensi kerta vielä tulee, kun yhteydenpitoväli on selvästi harvenemaan päin. :/

Itsekin pidän tuosta uudesta miestuttavasta hyvin paljon ja tuntuu, että aika loppuu joka kerralla kesken. On niin paljon ajatuksia jaettavana. Toisaalta arvostan miestä, joka ei ole heti seksin perään, mutta jos seksi ei innosta lainkaan, näyttää kyllä enempi kaverisuhteelta. Mies kuitenkin puhuu haluavansa parisuhteen, ei halua olla yksin. Mutta onko tuo sellaista jutustelua, joka voidaan käydä kenen tahansa kanssa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme