Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vähentää univelkaa, muuten kun nukkumalla?

Vierailija
27.04.2016 |

Ehkä vähän tyhmä kysymys, ei sitä kait pysty muuten kun nukkumalla vähentämään. Mä en kuitenkaan kivun takia saa nukuttua yöllä kun vaihtelevasti 2-3 tuntia puolen tunnin tai tunnin pätkissä. Tätä on jatkunut nyt vuodenvaihteesta.

Kipulääkkeet ei auta, olen kokeillut niin reseptillä kun ilman reseptiä saatavat, lisäks myös hermokipulääkkeet on testattu eikä auta kipuun. Unilääkkeitä söin noin kuukauden, ei auttaneet nukkumaan yhtään paremmin ja päivisin oli paljon sekavampi olo.

Olen tällä hetkellä sairaslomalla mm. tämän huonon nukkumisen ja univelasta johtuvien fyysisten oireiden takia. Tiedän, että leikkaus poistaisi kivun aiheuttajan, mutta koko ajan sanotaan, että leikkaus on se viimeinen vaihtoehto ja ensin on kokeiltava kaikki muu. Asenne tuntuu lääkärien puolelta vähän sellaselta, et ei se mitään, ettet saa nukuttua ja olo on ihan kamala univelan fyysisten oireiden takia, kaikki muu on kokeiltava ennen kun ehkä harkitaan leikkausta..

Yksityiselle ortopedille olen menossa, mutta saa nähdä kirjottaako hän leikkauslähetteen julkiselle puolelle, yksityisesti mulla ei vaan ole varaa maksaa kyseistä leikkausta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan