Jos sinusta tehtäisiin elokuva
Kuka olisi sopiva esittämään sinua ja miksi? Mitä elämäsi ajankohtaa elokuvassa pitäisi käsitellä?
Minua voisi esittää Meg Ryan, kun on samanlainen nykerönenä kuin minäkin 😃
Kommentit (45)
Sylvester Stallone esittäisi minua.
Mutta elokuvasta tulisi vähän totutumpaa tylsempi... siinä olisi lähinnä palstailua av:lla
Mammojen elämistähän saisi loistoleffoja! Itse haluaisin nähdä ainakin tuon toteutemattoman suuren rakkauden,sadistin kynsistä selviämisen ja tuon joka kuulosti ruma ankanpoikanen-sadulta(siis se jossa loppu on vielä auki).Eikä palstailusta kertovankaan leffan tarvitse olla tylsä,täällähän on välillä tosi hyviä juttuja!
Laittakaa lisää "elämäkertaelokuvia",mainiot mammat! :)
Mun lapsuudesta tehtiin jo tv-sarja Shameless.. Tosin isän paikalla äiti ja kukaan meistä lapsista ei niin pieleen kasvanut... ehkä.
Leffa olisi mun ja mieheni maailmalla reppureissaamisesta nuorina aikuisina. Se olisi komedia. Amy Schumer ja Jason Sudeikis näyttelis meitä. Ei taitojensa takia, vaan koska sama muoto ja olemus.
MUOKKAUS: Tuolla olikin mainittu lemppari koomikkoni: Tina Fey ja Zooey. Tina Fey voisi käsikirjottaa leffani Amy Poehlerin kanssa. Zooeyn meinasin ensin osaani, mutta hän on ulkomuodollisesti erilainen, mutta silti niin rakas. Leffa voisi olla tyyliin Unbreakable Kimmy Schmidt tai 30 Rock. Tiedostavaa huumoria hupsusti, olematta kreisihuumoria, joka ei uppoa.
Joku eroottinen elokuva. Näyttelijällä ei niin väliä, kunhan olisi suht saman näköinen naama ja kroppa :D
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se pallokalan näköinen Scarlett Johannssoni vai mikä se on. Se tuli sillä sivulla jossa testataan "kuka näyttelijä näyttää sulta" juttuja. Miehistä tuli Brad Pitt.
Nyt tiedätte miltä mä näytän. Laitatte vaan nämä kaks yhteen.
elokuva nuoresta minusta joka viettää villiä nuoruutta ja bileitä bileiden perään
kunnes tapaa elämänsä naisen ja kolmiodraamalta ei vältytä
suuria tunteita ja epäilyksiä, kunnes he sanovat toisilleen tahdon
ja elävät elämänsä onnellisena loppuun asti. siihe asti näytettäs
jaa sit alko se normaali arki :)
Myös minä valitsisin Zooey Deschanelin esittämään itseäni. :)
Elokuva olisi kasvutarina lapsesta noin 30-vuotiaaksi naiseksi, jossa painotetaan sitä miten päähenkilö kokee ja tuntee elokuvan tapahtumat. Lapsuutta ja teini-ikää kuvataan elokuvassa vaikeuksien, mm. vanhemman alkoholiongelman, fyysisen väkivallan, syrjimisen ja narsistin kanssa asumisen ja vaikeuksista syntyneen vaikean masennuksen kautta. Nuorta aikuisuutta kuvataan aikana jolloin päähenkilö alkaa eheytyä ja selviytyä, mutta parisuhteessa kumppanin huumeongelma saa päähenkilön taantumaan taas lähtökuoppiin. Elokuvalla on onnellinen loppu, kun päähenkilö selviää pitkän prosessin jälkeen vanhoista kokemuksista ja pystyy elämään tasapainoista elämää.
Elokuvan viimeisessä kohtauksessa juhlitaan häitä (ainakin toivottavasti, elokuvan loppu on vielä auki :D) ja sitten olisi pieni hyppy eteenpäin, jossa näytettäisiin kun esikoinen on syntynyt.
Luuserimies kirjoitti:
Sylvester Stallone esittäisi minua.
Mutta elokuvasta tulisi vähän totutumpaa tylsempi... siinä olisi lähinnä palstailua av:lla
Älä nyt. Sitä tietysti elävöitettäisiin lähiotoksilla repäisevimmistä viesteistäsi.
Minua voisi esittää joku häijymielisempi versio John Candystä. Mies, joka ei tee pahaa kenellekään mutta tykkää härnätä oikein ja kauniisti ajattelevia tuttujaan.
Nuori Donald Sutherland :D Leffa voisi kertoa hurjista poikamiesvuosista 20-30 ikävuosina.
Vierailija kirjoitti:
Myös minä valitsisin Zooey Deschanelin esittämään itseäni. :)
Elokuva olisi kasvutarina lapsesta noin 30-vuotiaaksi naiseksi, jossa painotetaan sitä miten päähenkilö kokee ja tuntee elokuvan tapahtumat. Lapsuutta ja teini-ikää kuvataan elokuvassa vaikeuksien, mm. vanhemman alkoholiongelman, fyysisen väkivallan, syrjimisen ja narsistin kanssa asumisen ja vaikeuksista syntyneen vaikean masennuksen kautta. Nuorta aikuisuutta kuvataan aikana jolloin päähenkilö alkaa eheytyä ja selviytyä, mutta parisuhteessa kumppanin huumeongelma saa päähenkilön taantumaan taas lähtökuoppiin. Elokuvalla on onnellinen loppu, kun päähenkilö selviää pitkän prosessin jälkeen vanhoista kokemuksista ja pystyy elämään tasapainoista elämää.
Elokuvan viimeisessä kohtauksessa juhlitaan häitä (ainakin toivottavasti, elokuvan loppu on vielä auki :D) ja sitten olisi pieni hyppy eteenpäin, jossa näytettäisiin kun esikoinen on syntynyt.
Loveena varasi jo Deschanelin. Keksi joku muu. Entäpä Alice Bailey sinulle?
Wanha datakääpä kirjoitti:
Nuori Donald Sutherland :D Leffa voisi kertoa hurjista poikamiesvuosista 20-30 ikävuosina.
Kukaan ei jaksa katsella kuinka rapsutit mahaasi sohvallasi röhnöttäessäsi. Muutenkin Stan Laurel muistuttaa enemmän sinua ulkonaisesti sinä ajankohtana. Nyt Oliver Hardy alkaa olla enemmän näköisesi.
Minusta voisi kertoa mikä tahansa Chaplinin filmi. Pääosassa olisi Martti Suosalo, valitettavasti.
Ajankohdaksi varmaan valikoituisi avioliittoni kokonaisuudessaan. Tuhkimotarina, jossa tuhkimo nai prinssin sijaan seksiaddiktion omaavan sarjapettäjän. Minua näyttelisi varmaan Kelly Brook ja miestä Jason Momoa.
Sitä on ehtinyt jo niin monenlaista, että pitää varmaan valita joku pieni pätkä. Vaikkapa uuden elämän aloittaminen yksin uudessa kaupungissa ja miten siitä aikanaan löytyi oma ystäväpiiri ja monien epäonnisten suhteiden jälkeen puoliso.
Ei kun nyt tiedän, tehdään kauhufilmi siitä, miten miehen entinen puoliso rääkkäsi vuosia lapsiaan ja meitä. Nykyään enää vain lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Wanha datakääpä kirjoitti:
Kukaan ei jaksa katsella kuinka rapsutit mahaasi sohvallasi röhnöttäessäsi. Muutenkin Stan Laurel muistuttaa enemmän sinua ulkonaisesti sinä ajankohtana. Nyt Oliver Hardy alkaa olla enemmän näköisesi.
:D
Kristen Wiig esittäisi keski-ikäistä eronnutta sinkkunaista, joka ensin hieman seikkailee, sitten yrittää löytää parisuhteen mutta epäonnistuu siinä surkeasti kun kukaan mies ei halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Jos keksitään todellisuudesta toistaiseksi poikkeava happy end, hän oppii vihdoin hyväksymään sen että on loppuelämän vuosikymmenet yksin ilman mitään parisuhteen, seksin tai deittailun hiventäkään.
Romanttinen komedia 1940-luvun tyyliin kaupunkilaisneidosta, joka päätyi monen mutkan kautta ihan oikeaan kartanoon. Valitettavasti pääosassa olisi Siiri Angerkoski.
Jos nyt joku pitäisi valita, kunnian voisi saada Tina Fey tai Zooey Deschanel. Osaavat olla sopivalla tavalla kahjoja, kuten myös allekirjoittanut. Ohjaaja olisi Julian Schnabel, joka on ohjannut Perhonen lasikuvussa -elokuvan. Kaikesta huolimatta juoni olisi niin tylsä, että elokuvaa tuskin jaksaisi katsoa kukaan.