Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinusta tehtäisiin elokuva

Vierailija
26.04.2016 |

Kuka olisi sopiva esittämään sinua ja miksi? Mitä elämäsi ajankohtaa elokuvassa pitäisi käsitellä?

Minua voisi esittää Meg Ryan, kun on samanlainen nykerönenä kuin minäkin 😃

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( mun naamani on testing bitch, ei löydy sopivia

Vierailija
2/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttinen elokuva suuresta rakkaudesta, joka ei koskaan toteutunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinäkään kukaan ei uskoisi sitä todeksi ja jos jonku sais valita, ei yhtään näytä multa mutta tykkään luonnenäyttelijänä niin clare danes.

Vierailija
4/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti se pallokalan näköinen Scarlett Johannssoni vai mikä se on. Se tuli sillä sivulla jossa testataan "kuka näyttelijä näyttää sulta" juttuja. Miehistä tuli Brad Pitt.

Nyt tiedätte miltä mä näytän. Laitatte vaan nämä kaks yhteen.

Vierailija
5/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun elokuva olisi paljolti kouluajoilta. Iina Kuustonen olisi sopivan kokoinen aikuisiällä. Minun elämässäni on tapahtunut niin paljon, erikoisia asioita, ettei se mene enää uskottavan puolelle. Minulla on oikeasti materiaalia romaaniin tai käsikirjoitukseen, mutta en osaa kirjoittaa kovin hyvin. Koulukiusaaminen olisi yksi pääasia, mutta vain yksi monisa. Aikuisiällä sopivan kokoinen minua esittämään olisi Iina Kuustonen. Hän olisi kolmikymppisenä minä. Lapsena sitten en teidä. 

Vierailija
6/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvasta tulisi tylsä. Lapsuus olisi varmaan kiinnostavin ja hauskin aihe. Aikuisena minua on verrattu Isabella Rosselliniin. Jokin neorealistinen tai kaurismäkeläinen tyyli voisi sopia aikuisvuosien kuvaukseen. Aikuiselämäni on tylsää, ankeaa, kurinalaista, yritän pyristellä eteenpäin, ja arki on mylly, joka jauhaa meitä pala palalta kohti eläkeikää.

Lapsuudesta saisi onnellisemman elokuvan.

Vierailija
7/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimysnäytelmä menetyksistä... ulla tapaninen

Vierailija
8/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua voisi esittää Hermione Norris. Elokuva voisi kattaa elämästäni ajanjakson, jossa nousin sadistin kynsistä onnelliseen elämään. Siitä saisi kunnon moraliteetin, jossa kunnon ihmiset elävät happily ever after ja pahantekijä joutuu häpeään. Elokuvana se olisi lähinnä ärsyttävä koska näinhän ei oikeassa elämässä useinkaan käy - minun elämässäni kylläkin :D.

Nykyistä perhe-elämääni ei ehkä kannattaisi elokuvassa näyttää, koska siinä ei juurikaan ole draamaa.

Vierailija
9/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinäkään kukaan ei uskoisi sitä todeksi ja jos jonku sais valita, ei yhtään näytä multa mutta tykkään luonnenäyttelijänä niin clare danes.

Totuus on tarua ihmeellisempää. Elämänkerralliset elokuvat on parhaita!

Vierailija
10/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti se pallokalan näköinen Scarlett Johannssoni vai mikä se on. Se tuli sillä sivulla jossa testataan "kuka näyttelijä näyttää sulta" juttuja. Miehistä tuli Brad Pitt.

Nyt tiedätte miltä mä näytän. Laitatte vaan nämä kaks yhteen.

Löytyiskö linkkiä sivustoon?

Vierailija
11/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sopisi esittämään Short Cuts -aikojen Julianna Moore. Monestakin syystä.

Vierailija
12/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva minusta kertoisi siitä, miten hyljeksitystä, yksinäisestä ja epävarmasta rumasta tytöstä tulisi menestyvä ja ihan hyvännäköinen nainen. Lopuksi elokuvassa kuitenkin epävarmuus saisi taas vallan ja kaikki pahat kokemukset eivät unohtuisikaan. Pääosan esittäjä tekisi itsemurhan tai sekoaisi. Pääosaa esittämään sopii Tilda Swinton.

Vierailija
13/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva olisi katsaus koko elämästä. Forrest Gump meets Jason Bourne tyyliin.

Näyttelijänä Matt Damon. Sanottu joskus hänen näköiseksi.

Vierailija
14/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda Seyfrid tai Kate Hudson.

Se olisi hieno kasvutarina. Vähän actionia, tragediaa ja draamaa onnellisella lopulla (kiitos!).

Vastanäyttelijänä voisi olla vaikka lopun romanttista loppua varten Franco tai Gyllenhaal tai Gordon-Lewitt.

Vierailija
15/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joaquin Phoenix. Elokuva kertoisi henkilöstä, joka ei koskaan saanut mitään aikaan. Aikuisuus ollut pelkkää pyristelyä sekä peliriippuvuuden kanssa "taistelua". Jäljelle jäi yksinäisyys, talousongelmat ja ahdistus. Elokuvalla olisi onnellinen loppu, jossa saisin palikat kasaan tai sitten viimeisessä kohtauksessa näkyisi kuolinilmoitus lehdessä "RIP 1985 - 20xx".

Vierailija
16/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuva minusta kertoisi siitä, miten hyljeksitystä, yksinäisestä ja epävarmasta rumasta tytöstä tulisi menestyvä ja ihan hyvännäköinen nainen. Lopuksi elokuvassa kuitenkin epävarmuus saisi taas vallan ja kaikki pahat kokemukset eivät unohtuisikaan. Pääosan esittäjä tekisi itsemurhan tai sekoaisi. Pääosaa esittämään sopii Tilda Swinton.

Sulla on nyt mahdollisuus kirjoittaa elämääsi haluamasi loppu! Valitse happy end!

Vierailija
17/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:( mun naamani on testing bitch, ei löydy sopivia

Hih, hauska typo.

Vierailija
18/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minusta tehtäisiin elokuva, haluaisin siihen onnellisen lopun, vähän niinkuin vanhoissa lännen elokuvissa on.Kertomus herkästä nuoresta naisesta, joka ei oikein sopeudu mihinkään, etsii itseään ja olemistaan. Tyttö näkee asioita vähän eritavalla, siksi hän on kokoajan ristiriidassa muun maailman kanssa. Lopulta asiat kuitenkin järjestyvät, ei ehkä sovinnaisella tavalla, mutta kuitenkin.

19/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka olisi sopiva esittämään sinua ja miksi? Mitä elämäsi ajankohtaa elokuvassa pitäisi käsitellä?

Minua voisi esittää Meg Ryan, kun on samanlainen nykerönenä kuin minäkin 😃

Haluaisin,että tehtäisiin elokuva "hurjasta" nuoruudestani.Sellainen kuin "Vuosi nuoruudesta",mutta tapahtumapaikkana opiskelijakämppä,joka toimi myös huumeluolana.Nyt näytän lähinnä Johanna Tukiaiselta,mutta jos leffa kertoisi tuosta nuoruusajasta,ehkä Laura Birn voisi olla hyvä minun rooliini.

Vierailija
20/45 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tehty jo useampia. Tässä esimerkkinä yksi suosituimmista:  Passion of the Christ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän