Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kauniit naiset saavat niin paljon ihailua?

Vierailija
26.04.2016 |

Ei ole kovin terveellistä, että yhteiskunnassa kauneimmat naiset saavat paljon ihailua. Moni kaunis nainen jonka tiedän on luonteelta hyvin itsekeskeinen, narsistinen ja ylimielinen (9/10 tapauksesta). Sellaisesta ei ole kovin hyväksi kumppaniksi, rumat naiset ovat yleensä huomiovampia ja lojaalimpia kumppaneita kuin kauniit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaankin tavannut pari tällaista ja tuomitset kaikki parin yksilön perusteella.

Ja kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
2/5 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oookei.. mä olen taas huomannut et mitä rumempi ihminen on sitä ilkeämpi hän on muille. Tosi moni ei-niin-kaunis nainen purkanu muhun pahaa oloaan, huoritellu, jauhanu seläntakana paskaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki alkoi noin miljardi vuotta sitten kun luontoäiti päätti kehittää kaksineuvoisen lisääntymismekanismin ja siihen piti liittää jokin houkutin että urosalkulimaklöntti hakeutuu naarasalkulimaklöntin luo parittelemaan...

Vierailija
4/5 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oookei.. mä olen taas huomannut et mitä rumempi ihminen on sitä ilkeämpi hän on muille. Tosi moni ei-niin-kaunis nainen purkanu muhun pahaa oloaan, huoritellu, jauhanu seläntakana paskaa..

sama. rumien naisten kanssa ei valitettavasti voi olla ystävä...

Vierailija
5/5 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin olen asian kokenut. Rumat ne ovat yleensä niitä ilkeitä ja kauniit ovat ymmärtäväisempiä ja ystävällisempiä.