Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 14-vuotias vahtia 1-vuotiasta kauppareissun ajan

Vierailija
26.04.2016 |

1-v menee nukkumaan, voinko sen jälkeen mennä kauppaan ja jättää 14-vuotiaan kahdestaan taaperon kanssa kotiin n. 20 minuutiksi? 14-v on luotettava ja fiksu tyttö.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit todellakin. Vaikka puoli päivää olisit kaupassa.

Vierailija
2/10 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EOS kun olen lapseton ja pihalla näistä asioista, mutta voisiko 14-vuotias mennä kauppaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei todellakaan voi jättää kahta alaikäistä kahdestaan, lasun paikka ihan selkeästi. Tällaisia vastauksia tulet tältä palstalta saamaan.

Vierailija
4/10 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta sitten ollessani 6-vuotias, 14 vuotias isoveljeni huolehti minusta viikon vanhempieni lomaillessa ulkomailla. Hyvin onnistui.

Vierailija
5/10 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja Hänninen sai lapsen tuon ikäisenä.

Vierailija
6/10 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hyvin jättää. Kyllä minä luottaisin 14-vuotiaaseen kunhan hoidettava on vaan terve. Kipeää lasta en kovin pitkäksi aikaa jättäisi.

Vierailija
7/10 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymmentä vuotta sitten ollessani 6-vuotias, 14 vuotias isoveljeni huolehti minusta viikon vanhempieni lomaillessa ulkomailla. Hyvin onnistui.

Ja reilut 50 vuotta sitten, ollessani ihan pikkuvauva, 14-vuotias tätini oli meillä kotiapulaisena ja hoiti minua koko vanhempien työpäivän ajan, päivästä toiseen, kunnes täytti 15 vuotta, jolloin ei tietenkään ollut enää 14-vuotias. Silloin oli äitiysloma jotain kolme kuukautta tai sinne päin vain, ja ihan normaalia että oli tuonikäisiä lapsenlikkoja.

Vierailija
8/10 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan (50 vuotta sitten) tuonikäiset olivat jo kesätöissä lapsia kaitsemassa. Ja vuoden vanhemmat vakituisesti. Mutta tietysti nuoret saattavat nykyisin olla aika kädettömiä.

Vierailija
9/10 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit hyvin jättää. Kyllä minä luottaisin 14-vuotiaaseen kunhan hoidettava on vaan terve. Kipeää lasta en kovin pitkäksi aikaa jättäisi.

Eikös ne tytöt  ennen vanhaan lähteneet töihin jo tuon ikäisenä ja nimenomaan lapsenlikoiksi :)?

Hyvää harjoitusta vastuun ottoon jo tuon ikäiselle, toki pitää tuntea, että on luotettava ja osaava.

Vierailija
10/10 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ihmeen takia EI voisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän