=/=/=/= 3- kuumeilijat viikko 27 =/=/=/=
Kesäkuun viimeinen päivä ja helteistä heinäkuuta odotellaan
Kommentit (29)
Eilen alkoi tuhruvuoto ja tänään on vuotanu kunnon verta, YES!!! =) Enpä ole tädin saapumisesta koskaan ollu näin onnellinen =) Tää on toinen Terolut-kuuri jonka söin ja eilen otin viiimesen pillerin.... Ja samana päivänä alko tuhruttelu! Johan tuli pitkä kierto 89 huhhuh! Toivotaan nyt että kierto ns normalisoituisi bd. Mulla on vielä yks Terolut kuuri kaapissa ja aion senkin syödä, tottakai!
Syyskuussa sit uudelleen gynelle, toivottavasti kaikki olis paremmin silloin!
Voikohan olla mahdollista että olisin kuitenkin jonkinlaisen oviksen saanut silloin pari-kolme viikkoa sitten, kun tuntemukset oli kovat??? Vaikka ultrassa ei munasarjoja näkynykkään? Tietääkö joku?
No, nyt on ihana fiilis ja kesälomakin alkoi että nyt täytyy vetää rentoo kunnolla!
Tinskuko se oli joka oli kokenut myös km? Hali ja rutistus sinulle! Mutta kiva kun olette taas innostuneet uudestaan yrittämään =)
Kiitos miljoonasti kaikille haleista ja myötäelämisestä! Kiitos!
Katsotaan nyt miten tämä mun homma etenee!!!
mp73, yk 3 (yht. 19) kp 2/??
Ehkäpä tää nyt on sit se mun paikka?
Varovasti on aloteltu kolmatta yrittämään...tai no yrittämään ja yrittämään... tässä kierrossa jätettiin ehkäisy pois mutta aikalailla ohi oviksen on tullu ammuttua :) Ei siis vielä kovin vakaviin puuhiin olla päästy, mutta aina kai se on mahdollista...
Suuria odotuksia ei vielä kuitenkaan raskautumisen suhteen tässä kuussa ole.
Ennestään meillä on kaksi suloista poikaa joista on kasvanut jo aikamiehiä. Toinen 9-vuotias ja "vauvakin" menee jo kouluun syksyllä. Itse olen vielä niukasti alle kolmen kympin joten mielessä on jo jonkin aikaa pyörinyt, että tässäkö tämä nyt sitten oli, vai pitäisikö vielä aloittaa kaikki alusta...
Katsotaan mitä tästä nyt sit tulee...
kp 27/28 yk 1
Suoraan ON: tänään alkoi menkat kp33/28-30, eli pikkusen venähti kierto kierukanpoiston jälkeen. Aiemmin ollut lähes aina sen 28. No toivotaan, että palataan normikiertoon heti seuraavaks. Kerkesin sitten eilen testaamaan negankin niin kun lupasin. Mieli on lähinnä helpottunut, että menkat alkoi kun kerran testi näytti negaa. Uuteen yritykseen vaan!
mp73: onnittelut menkoista. Tässä kohtaa saanee sanoa niin! Kiva, että olet löytänyt "taistelutahdon" takaisin. Kaikkea hyvää sinne toivotaan!
Tervetuloa uusille mukaan kuumeilemaan!
Nyt ei kerkee enempää, palailen paremmalla ajalla!
Piqu kp1/28-33 yk2
Eliskäs me aloiteltiin yritys nyt sitten tästä kierrosta Keskenmeno oli vk 9+6, kaavinta tehtiin ja yhdet menkat takana. Vauvakuume on ihan hirmuinen. Naapuri synnytti viikko sitten poika-vauvan ja työkaveri on loppuvaiheessa raskaana. Vauvoja vauvoja vauvoja. Ja kuinka voi olla että niitä pallomasuja kävelee koko ajan vastaan..MÄKIN HALUUN!!! Pupuiltiin oviksen aikaan. Tikuttelin oviksen, joten saa nähdä miten käy. Luulen että ei tästä kuitenkaan tärpännyt..jos se kohtu ei ole viel valmis..tuntuu jotenkin siltä että ei nyt varmaan onnistanut. Kamalaa ajatella että sitten kun/jos testaa plussan, niin miten sitä pystyy olemaan ajattelematta koko ajan että onkohan kaikki kunnossa. Päätin että testaan vasta kun menkat on 2-3vk myöhässä. Neuvolan haluan vasta sitten kun masun päältä kuulee sydänäänet. Eikai se sit viel ole myöhäistä mennä??
Toivottavasti meillä kaikilla tärppää pian!!
Onnittelut plussanneelle ja mp73?? pahoittelut kurjasta tilanteessa, toivottavasti menkkojen myötä tilanne paranee!!
vauvakuumeinen ja flunssainen: MussunMUUUU kp 18/28 ja yk1
eipä sitten tarvinnu testailla.. aamulla alko tuhrut ja toivottavasti toi nyt kunnolla sitten ne kk pitää, vähän itkettää ja masentaa.. =( ois tehny silti mieli testata, jos vaikka onkin jotain muuta vuotoo, mutta mitäpä järkee siinä ois ollu.. kp tuli 29 eli positiivista ees, ettei kierto ole menny pillereiden loputtua pahasti sekasi...
uutta matoa koukkuun, kuten rakkaani sanoi..
Pahoittelut tädin yllättämille...:(
Yritän nopeasti kirjoittaa, koska olo ei ole nyt kovin hyvä kun eilen illalla oksensin. Ei tainnut kuitenkaan mitään raskauspahoinvointia olla...heh. Maistoin kaksi hörppyä miehen punaviiniä ja siitä ilmeisesti sitten tuli. Vai oisko ollut ruuassa jotain? Pääsin vasta äsekn sängyn pohjalta ylös ja nyt pitäisi koittaa syödä jotain.
ON: Eilen kivisti menkkamaisesti kohdun puolta, mitä sitten olikaan?? Mutta nyt on vasta kp 19, niin ei kai voi mitään ihmeempää olla. Tai iski epätoivo raskautumisen suhteen... :( Jotenkin vaan ollut alakuloinen olo. Vuosi tulee ensi kuussa yrittämistä täyteen. Tai varmaan vähän enemmänkin jo, en ole pysynyt täysin laskuissa. No, täytyy yrittää jaksaa odottaa vielä reilu viikko.
mp73: Hyvä juttu että menkat alkoivat. Jos olisi hycvä merkki. :) Tsemppiä kovasti sinulle!
Ei ole tullut plussaa, muttei menkkojakaan. Kierron päivä jo 31/27 ja selvääkin selvempi nega tuli pari päivää sitten.
Piqu: Oliko sulla tavallinen vai hormonikierukka? Minulla tämä on ensimmäinen "luomukierto" kierukan poiston jälkeen ja ainoa selitys mitä keksin, on se että poisto sotki kiertoa, vaikka kyseessä oli kuparikierukka. Kierto oli aina ennen lähes kellontarkka.
-T-
tenca: mulla oli myös kuparikierukka ja aina ollut säännöllinen kierto 28 ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Silloinkin ollut vaan päivän parin heitto. En muuta kanssa keksi kuin että kierukanpoisto venähtämisen aiheutti. Kai se on kohdun limakalvolle erilainen tilanne kun se kupariärsyke puuttuu tai jotain. Mutta eiköhän tämä tästä tasaannu. Tsemppiä!
Piqu
Toivottavasti jotenkin saisit ajatuksesi pois vauvoista, niin jos se tärppi sitten kävisi. (tiedän että vaikeaa se on)
Onnea Äiti 1983 tarrasukkia matkaan!
HEI! kaikille uusille tuttavuuksille.
En ole tällä viikolla vielä "kerennyt" sivuille, olen yrittänyt ottaa vaan rennosti ja kyllä ne päivät on aika nopeasti kuluneetkin. Ovista en hirveästi ole yrittänyt edes bongata, mutta hieman päiviä laskeskelin että peittojen pöllytyksiä osuisi noin oviksen paikkeille.
Jos nyt ei tärppää niin varmaan mä sitten rupean turvautumaan tikutteluun... ainaskin yhden kierron voisi kokeilla että löytyis joku todistusaineisto siitä että ovis on.
pitäisköhän laskea kiertopäivät.....
ööö...
22/28-32 yk1