=/=/=/= 3- kuumeilijat viikko 27 =/=/=/=
Kesäkuun viimeinen päivä ja helteistä heinäkuuta odotellaan
Kommentit (29)
Piti sitten mennä testaamaan tänä aamuna ja tyylipuhdas nega tuli tulokseksi. Tänään siis kp29/28-30, ensimmäinen kierto ilman kuparikierukkaa. Oireita on vaikka muille jakaa, tietty :-) No vuotoa ei näy, ei siis minkäänlaista valkoista tai punaista, joten kattelaan mitä loppu viikko tuo tullessaan. Nyt on vasta dpo12, joten vois vaikka keretä tulos muuttumaan kun ovis oli niin myöhään. Luulen ainakin tunnistaneeni, että se oli kp18. Mutta se omasta navasta...
Muuten ei ihmeellistä, mies aloitti kesäloman. Tosi mukavaa, vaikka välillä meinataan täällä "törmäillä" kun oon tottunut oleen päivät kotona lasten kanssa ja päivissä on yleensä "se tietty rutiini" joka mieheltä puuttuu... Mutta eiköhän tämä elo tästä asetu!
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti kierron joka vaiheisiin!
Piqu
hei vaan kaikille!
Pitää varmaan ilmoittautua tähän pinoon, kun tätä kuitenkin tulee seurailtua. Minulla on ennestään lapset -01 ja -03 ja kolmatta varovasti toivotaan. Vakkaripalstan seuraaja olen ollut jo esikoisen ajoilta lähtien, mutta ei ole tullut ennen roikuttua näissä vauvakuumejutuissa - ehkä nyt on aika sitäkin tehdä, jos ja kun tämä lienee viimeinen vauva minulle (jos nyt raskaaksi onnistun tulemaan). Aiemmat tärppäsivät ilman erityistä yritystä - jää nähtäväksi miten raskautuminen onnistuu näin sen maagisen 35 ikävuoden lähestyessä.
Yritys oli tarkoitus aloittaa vasta ensi kierrosta, mutta sen verran tässä kuluneen kuun aikana tuli lipsuttua, että nyt väkisinkin pienet toiveet heräilevät :)
Päivät nyt 26/27-28 ja ylioptimistisena tässä oireita tai niiden puuttumista tarkkaillessa...
-T-
menee sit päivät niin hitaasti... miten estän itteeni kans olemasta hätähousu ja testaamasta liian aikaisin. sunnuntaina pitäis viimestään alkaa jos alkaa, voisinkohan jo sillon testata kun mies tahtoo olla paikalla..
toisaalta ei malta oottaa, et sais testata, mutta toisaalta ei uskalla jos onkin nega..
jotain ihme nippailuja on välillä alamahassa, mitä lie ovat.. kuvittelenko vaan.
terkuin: malttamaton tyyppi
Heips! Eli muutaman viikon olen taas ollut täällä vauviksen sivuilla ja lueskellut näitä ketjuja ja ajattelin, että josko tähän liittyisin... Olen aiemmin kirjoitellut pikkukakkosissa ja haahuissa, nyt ehkä tämä pino olis oikein.
Eli vauvakuume on alkanut mun päässä taas nousemaan, nuorimmainen on nyt 1v3kk eikä meillä siis enää ole varsinaisesti vauvaa. Tää on oikeesti ihan hullua, laskeskelen kuukautiskierron päiviä aika tarkkaan taas nykyään. Miehelle en ole näistä vauva-asioista vielä mitään puhunut. Ehkä kohta... Olis niin mahtava saada taas kantaa maailman suurinta salaisuutta yhdessä miehen kanssa.
Ehkäisy meillä ei ole ollut käytössä sen jälkeen,kun plussasin nuorimmaiselle eli lähes kahteen vuoteen. Kohdallani imetys on ollut varsin tehokkaan tuntuinen ehkäisykeino. Imetän edelleen muutaman kerran päivässä, mutta nyt kun jo kolmet menkatkin synnytyksen jälkeen ovat tulleet, voi kai alkaa toivoa uutta plussaa.
Perheeseeni kuuluvat siis minä, mies ja lapset -04 ja -07.
Keskenmenon koin -06 viikolla 11+6.
Tänään kp 27(30-33) ja olen hyvin varma, että täti tulee pian, mutta josko ensi kierrossa...
Kaikille aurinkoista heinäkuuta!
Heips! Eli muutaman viikon olen taas ollut täällä vauviksen sivuilla ja lueskellut näitä ketjuja ja ajattelin, että josko tähän liittyisin... Olen aiemmin kirjoitellut pikkukakkosissa ja haahuissa, nyt ehkä tämä pino olis oikein.
Eli vauvakuume on alkanut mun päässä taas nousemaan, nuorimmainen on nyt 1v3kk eikä meillä siis enää ole varsinaisesti vauvaa. Tää on oikeesti ihan hullua, laskeskelen kuukautiskierron päiviä aika tarkkaan taas nykyään. Miehelle en ole näistä vauva-asioista vielä mitään puhunut. Ehkä kohta... Olis niin mahtava saada taas kantaa maailman suurinta salaisuutta yhdessä miehen kanssa.
Ehkäisy meillä ei ole ollut käytössä sen jälkeen,kun plussasin nuorimmaiselle eli lähes kahteen vuoteen. Kohdallani imetys on ollut varsin tehokkaan tuntuinen ehkäisykeino. Imetän edelleen muutaman kerran päivässä, mutta nyt kun jo kolmet menkatkin synnytyksen jälkeen ovat tulleet, voi kai alkaa toivoa uutta plussaa.
Perheeseeni kuuluvat siis minä, mies ja lapset -04 ja -07.
Keskenmenon koin -06 viikolla 11+6.
Tänään kp 27(30-33) ja olen hyvin varma, että täti tulee pian, mutta josko ensi kierrossa...
Kaikille aurinkoista heinäkuuta!
Sain selkeän ovisplussan tänään ja se on jo hyödynnetty. ;-) Vaikka ei niin hirveästi kiinnostanut nuo petihommat. Mutta nyt vaan sitten taas odotellaan. En varmaan tule nyt kovin usein tänne, jotta ei tulisi lisää stressiä. Ja muutenkaan en ehdi nyt kesälomalla tänne niin usein.
En ehdi nyt muuta kommentoida kun kotityöt kutsuu...
Kaikille paljon tsemppiä!! =)
Kp 14/26-30, yk 11
kun vaan minä! Minäpä menin eilen testaamaan 27/28...ja selkeä vähän haalea plus...uuden tein tänään, sama juttu...
taidan roikkua kuitenkin täällä vielä jonkin aikaa....en uskalla lähteä...kun on saanut tulla aina hetken päästä takaisin..
Alavatsaa nippailee kovasti, pelottaa ihan pirusti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Äiti1983 rv 3+6 (?)
Ekana onnittelut plussanneille!!! Vaikka itku silmässä onnittelenkin!
Tänään siis kävin siellä gynellä... Taitaa olla niin että saan unohtaa vauvahaaveet ikuisiksi ajoiksi...itkettää!
Mulla oli verikokeet kuulemma ok, paitsi yksi arvo oli koholla joka viittaisi varhaiseen vaihdevuosiin. Eivät taaskaan ultralla löytäneet munasarjoja. Ihmettelivät edelleen alhaista ikääni (34v) normisti vaihdevuodet tulee 51v. Niitä oli kaksi gyneä ihmettelemässä ja kuitenkaan eivät antaneet lopullista lausuntoa ja passittivat uudelleen verikokeisiin ja syyskuussa taas verikokeisiin ja ultraan. Terolut-kuurit syön normaalisti loppuun, vaikkei ainakaan vielä ole mitään vuotoja tullut. Mutta ei kyllä mitään muitakaan oireita oo ollu ja ne kuumat aallot loppu jo toista kuukautta sitten. Hedelmättömyyshoitoja ehdottivat, harkintaan ainakin, mutta en tiedä jaksaako siihen alkaa. V.... aika raakasti tällä hetkellä. Kuulemma omat munasolut on luultavasti loppu kokonaan. Sekava mielentila...
Täällä on ollu aivan uskomaton porukka, kiitos siitä teille kaikille kanssasisaret! Hali ja rutistus vielä päälle!
Poistun pää painuksissa...
yk:t jäi 18 että semmosta....
että limakalvot olivat kuulemma kuitenkin hyvät, vaikka ei pitäis olla jos on vaihdevuodet alkanu... En tiedä... Ihmettelivät niitä mun haamuplussiakin vaikka negaa näytti sit torstaina.
Moi vaan kaikille! Tärppionnea teille muille!!!
Hiljaiseksi sai uutisesi =(
Toivon sydämeni pohjasta, että saat syksyllä aivan toisenlaisia uutisia, tapahtuuhan pieniä ihmeitä kaikenaikaa.
Sie joudut nyt odottelemaan ja syksyllä on sitten iso päätös siitä ryhdyttekö hoitoihin.
Toivottavasti pystyt nauttimaan edes hieman kesästä!
Monin rutistuksin Rill-ma-rilla
P.S. Äiti jotain oli saanut plussan, nyt tarrasukkia kovasti matkaan!
Minä täällä taas, en tiedä muistaakokaan kukaan, pari nimimerkkiä minä tunnistan alkuvuodesta kun täällä roikuin :) heh, taas on vauvakuume alkanut nousta, vaikka sen jo vaivalla sain alas, mutta se tulee aina uudelleen X-( :D
Eli meillä tilanne on lähinnä tjottailu, mitään varsinaista yritystä ei ole päällä ja toivonkin, ettei vielä edes tärppäisi vaan saisi mennä tuonne syksylle paremminkin.
Äiti1983 paljon onnea plussasta! Toivottavasti pienokainen pysyy kyydissä ensi kevääseen saakka :)
mp73: voi ei :( paljon voimia, surulliseksi tuollainen vetää mielen.
mp73 surulliseksi vetää uutisesi. Jaksamista!
Äiti1983 onnittelut plussasta!
ON: tänään kp30/28-30, ei tätiä. Rinnat on kipeet ja paleltaakin, ihan on "raskausolo" mutta, mutta taidan nyt nuolaista aivan liian ennen putoamista. Mulla olis vielä yksi testi mutta oon päättänyt, että testaan vatsa perjantai aamuna, jos silloin vielä aihetta on. Hätähousuilut on nyt hosuttu...
Tervetuloa mukaan uudet kirjoittajat!
Nyt ruoanlaittoon, Piqu
Ja onnea plussasta Äiti1983:lle!
Täällä hiljaiseloa. Mun tissit on kyllä hirveen kipeet, johtuneeko repivistä urheilusuorituksista vai miten... Voiko rukkaset revähtää?
mp73: Todella ikäviä uutisia sinulla. :-( Kovasti jaksamista sinulle ja toivotaan, että kaikki kääntyisi parhain päin.
Onnea plussasta Äiti1983 ! :)
ON ).(: Täällä ilmeisesti ovis tapahtui eilen kp 15. Sain eilen vielä vahvemman viivan ovistestiin. Mutta kp 14 oli tosi vahva viiva. Eilen ei ollut mahdollisuutta uusia puuhia, kun mies lähti isompien lasten kanssa mökille. Minä en halunnut mukaan, kun tahdoin olla vähän rauhassa. No, ehdotiin riitelemään vielä ennen kun lähtivät... :| Joten ei minulla mikään hinku sinne mukaan ollut.
Eilen olin muutenkin ihmeen kärttyinen, tai siis TOSI kärttyinen. Siitä vaan päättelin, että olisko ovis ollut tuolloin? Onko muilla ollut oviksen aikaan noin, että ärsyttää ja on kiukkuinen?
Nyt vaan pitäisi ollla sitten ajattelematta koko vauva-asiaa pari viikkoa... Mitenköhän onnistuu...? No tässä on kyllä niin paljon touhua tällä hetkellä, että jos se auttaisi unohtamaan vähäksi aikaa.
Nyt aamupalalle.
Tsemppiä!! =)
Kp 16/26-30, yk 11
p.s. Eilen kyllä mietin, että jos nyt ei tärppää, niin sitten koitetaan tjot:lla. Minä EN jaksa enää. Kohta vuosi yritetty ja ei tulosta synny. Jos jossain vaiheessa ovis vaikka osuisi viikonlopulle. Kun en aina jaksa houkutella miestä petiin keskellä viikkoa.
Piti vielä kommentoida tuosta Pre-Seedistä. Tilasin sitä jo alkuviikosta netistä, mutta ei ole vieläkään tullut. No, ehkä tänään tule, mutta ei auta enää asiaa. Höh, vähän harmittaa. Varsinkin kun tässä kierrossa oli luultavasti hiiva eikä ovislimaa juurikaan tärppipäivänä, niin siitä olisi kyllä ollut apua (?). No, pitää koittaa sitten ensi kierrossa jos ei nyt tärppää.
Onko joku täällä tilannut/kokeillut Pre-seediä??
täältä voi olla pois kun on tottunut jo kaksi vuotta tässä pinossa notkumaan =)
Kiitos vaan kaikille myötäelämisestä! Halit ja rutistukset kyllä on ollu paikallaan. Mieheni meni paska-uutisesta kans vähän sekaisin, ei ole kovinkaan puhunut asiasta mutta miettii asiaa todella. Sanoi vain myös että ihmeitä tapahtuu ja uskoo edelleen että tää on vaan joku hormoonihäiriö joka häipyy kyllä, toivotaan nyt ainakin. Itkeny olen älyttömästi ja mieli on ollu todella maassa, mutta tänään minulla tuli sellainen outo tunne, että perskuta vie, tää ei todellakaan voinu olla tässä... vastahan olin maaliskuussa raskaana, vaikkakin keskenmenon sainkin. Ei kai auta muu kun nauttia kesästä ja unohtaa koko asia vähäksi aikaa (vaikeaa kylläkin), huomenna vielä työpäivä ja sit neljän viikon loma!
Plussaonnea kaikille!!! (minulle myös hieman, toivoa ei saa menettää...)
Hyvää kesää kaikille!!!
Käyn aina välillä kertomassa kuulumisia ja kurkkimassa mitä teille muille kuuluu =)
Olipas mukavaa lueskella viestejä, kun en ole alkuviikosta tällä palstalla käynytkään. Onnittelut plussasta (nimimerkin kyllä jo unohdin) ja samalla vielä täältäkin suunnalta sympatiat ja voimien toivotukset mp73:lle! Uskoa ihmeisiin ei saa menettää koskaan!
Omasta olotilasta ei ole mitään uutta kerrottavaa. Kierto alkaa olla kai suunnilleen puolivälissä. Ovista en ole huomannut, mutta se ei mitään todista. Mää siis imetän vielä, joten senkin vuoksi kierto on miten sattuu, eikä mulla koskaan mikään säännöllinen kierto oo ollut. Mihinkään oviksen tikutteluihin en oo vielä päätänyt, vaan oon ajatellut, että niin pitkään kuin imetän, niin mennään tällä "tulee jos on tullakseen"-linjalla ja imetyksen jälkeen vois vaikka sitten vähän aktiivisemmin yrittää tuota ovulaatiota metsästää.
Ihanan aurinkoinen päivä on ollut ja siitä ollaan lasten kanssa nautittu.
Onnea plussasta!
Ja iso halaus mp73:lle, toivotaan että asiat järjestyvät teillä!
ON: alan kuvittelemaan jo oireita. en ole aiemmilla kerroilla ollut lainkaan näin malttamaton, mahaa nippailee ja tänään on kuvottanut koko illan(luultavasti vain liikaa aurinkoa..) Sitä on vaan niin hölmö että heti ajattelee kaikki tuntemukset raskaudeksi. Nyt alkaa jo poltella testaaminen, vaikka ei vielä mitää järkeä oliskaan. Mikä ihmeen hinku voi olla pissiä tikkuun? Ehkä helpottaa kun huomenna pitää taas mennä töihin, saa vähän muuta ajateltavaa.
kp 24/n.30 yk 1
..Täältähän palstalta löytyi paljon "tuttuja" vielä..Rilla-ma-rilla, mp73,Äiti1983, 2poj@näiti, iiiik ja oliko vielä muitakin?! Teidän kaikkien ois kyl aika päästä jo odotuspuolelle ja sitä kautta synnärille, ootte kyl niin kunnioitettavan sitkeitä ollu yrityksien kanssa!!!...Vaikka mustahan on tosi kivaa ku ootte tääl tuttua seuraa..;)
Palstailin teidän kanssa alkuvuodesta tänä vuonna ja pääsin sit oikeen odotuspuolellekin, mut se juttu tyssäs sit n.vkol 7, osottautui tuulimunaksi(huhtikuussa), joka lääkkeillä tyhjennettiin...Tiukkaa teki ja pahalta tosiaankin tuntui pitkän aikaa, mieskin tuntui asiaa kriiseilevän ihan oikeasti mut siitä selvittiin ja nyt ois sitten uus yritys alkamassa!;)
Täs kierrossa on tasan yks petipuuhakerta jolloin ois voinu simpat löytää perille asti ja sekin suht myöhäses vaihees ku kp17/28, mut silti oireita löytyy muka kovastikkin jo nyt, nännit kipeet, nälättää koko ajan, väsyttää, ihottumaa yms.ja tiistaina pitäis vasta menkat alkaa...Eli vaikka täs on muutaman kuukauden tauko vauvahöyryilyistä ollu niin kyl nainen tämän osaa milloin vaan, taitaa olla sisäänrakennettu juttu tää oireitten bongailu!!:)!!
Aurinkoisia oireitten bongailupäiviä kaikille!!!
tinsku
Käytiin lasten kanssa tänään alennusmyynneissä, ei sieltä hirveästi mitään löytynyt, mutta toisaalta ei ole hirmuinen tarvekkaan, mutta vähän piti päästä katselemaan. Kivaahan se oli välillä ihmishulinassa käydä kun tiesi, että pian pääsee kotiin ja rauhaan =)
Kävin sitten shoppaamassa perennoja pihalle, se on mun paheeni ja siellä oli pieni vesiaihe pihalla jota lapset jaksoivat ihmetellä pitkään.
Muuten täällä olen odottavalla kannalla, mihin se kierto venyy.
Siinäpä ne suurimmat kuulumiset täältä.
Ainakin iiiik oli saanut keskenmenon ja oliko joku muukin, isot pahoittelut sinne teille. Mutta ainakin iiik:n raportti oli kovin positiivisen sävyinen ovistakin jo enteilee, ilmeisesti.
Nämä saa mut aina miettimään sitä, että kumpi on parempi/helpompi/ tai jotain tulla helposti raskaaksi vai se, että ei onnistu millään (tosin kieroutuneeti peilaan varmaan omaan tilanteeseeni raskautta toivottiin yli 2 vuotta ja sitten se menee kesken lähes puolessa välissä ja nyt ei uutta raskautta kuulu.) No joo, edellinen ei millään pahalla ja kenenkään keskenmenoa väheksymättä ja vähättelemättä mutta aina se vaan tulee mieleen
Olikohan joku saanut plussankin, onnittelut siitäkin, se on aina yhtä uskomaton fiilis!
Rilla-ma-rilla