Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette vastanneet jos teininne on halunnut push-upit?

Vierailija
26.04.2016 |

Erityisesti kiinnostaa miten olette perustelleet sen että hän ei niitä saa. Minä en oikein omalle lapselleni sellaisia halua mutta en oikein tiedä miten sen saisi simppelisti perusteltua.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on saanut. En ymmärrä mitä pahaa ko. rintaliivien mallissa olisi. Meillä kun vielä suvussa kulkee se että nuoresta asti tissit riippuu aika matalalla, heti vyötärön yläpuolella, joten mielellään saa kohottavaa mallia käyttää.

Vierailija
2/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini saa päättää ihan itse minkälaisia alusvaatteita ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että senkus ostaa.

Joku keski-ikäinen pervo-Penako täällä joka päivä kyselee teinityttöjen rintaliiveistä? Pena hyvä, rintaliivit ovat ihan tavanomainen jokapäiväinen alusvaate siinä missä sukat ja pikkuhousutkin. Ei niissä ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
4/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän teini osaa itse ostaa alusvaatteensa ilman vanhempien lupaa. Vai pitääkö teillä isi ottaa makutuomariksi sovituskoppiin? Hyi helvetti mikä insestiperhe...

Vierailija
5/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut. Miksi en olisi?

Vierailija
6/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei saisi? Itselläni alkoi rinnat kasvaa tosi myöhään ja oli kompleksi kun muilla tytöillä oli jo tissit ja mulla ei. Onneksi äitini ymmärsi ja sain käyttää juuri niin topattuja liivejä kuin halusin. Jos rupeet rajoittaa tollasta asiaa, veikkaan että trauma voi kehittyä niin pahaksi että menee sitten täysi-ikäisenä ottaa silikonit.

Vierailija
7/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa teini tässä tapauksessa? Jos se on joku 13v niin aloituksen voi ymmärtääkin mutta jos edes 15v niin ihme hommaa.

Vierailija
8/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea olisi perustella, kun itsekin käytän. Kevyesti topatut liivit ostaisin kuitenkin, kun tyttö on saanut jo nämä äitinsä geenit, niin ei kai siitä enää uudestaan tarvitse rankaista. Vanhemmiten varmasti oppii, että kauneus ei ole tisseistä kiinni, mutta teininä olo on rankkaa aikaa.

Vierailija
9/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että senkus ostaa.

Joku keski-ikäinen pervo-Penako täällä joka päivä kyselee teinityttöjen rintaliiveistä? Pena hyvä, rintaliivit ovat ihan tavanomainen jokapäiväinen alusvaate siinä missä sukat ja pikkuhousutkin. Ei niissä ole mitään ihmeellistä.

Ja tiedätkö mitä, Pena? Toisin kuin sinä ja kaltaisesi kenties luulette, nainen ei pidä rintaliivien omistamista tai päälle pukemista millään tavalla kiihottavana. (Poislukien kenties jotkut seksivermeet, mutta niitä nyt ei yleensä sängyn ulkopuolella käytetäkään.)

Vierailija
10/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ostat hänelle liivit, joista hän pitää. Voit opastaa teiniäsi samalla pukeutumaan asiallisesti, eli vaika push upit kohottavat povea ei niiden kanssa pidä pukea liian avaria kaula-aukkoja tai läpinäkyviä paitoja :)

Vierailija
11/24 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta hiukan topatut liivit ovat hyvät heti, kun rinnat alkavat kasvaa. Suojaavat vaatteiden hankaukselta ja estävät nännien näkymisen vaatteiden läpi. Omani olivat ainakin aikanaan arat ja häpesin sojottavia nännejä. Mun 13 ja 15 vuotiaat ostavat itse alusvaatteensa... Vähän oon kattonu, kun pyykistä tulee stringejä, että onko ne soveliaat, mutta tyttöjen mukaan ne ei halua, että pikkarinrajat näkyvät esim juoksuhousuista läpi...

Vierailija
12/24 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi mihinkä tämä on mennyt... Olen itse 12v ja isosiskoni sai push upit 13 vuotiaana. Siskoni toi huoneeseeni pussillisen push uppeja. Ja sanoi vaan että täs on sulle näitä jos tarttet. Olin silloin 11v ja tarpeeseen tuli nykyään en muita käytäkään. Tietenkin ostat. Tytölle olisi hirveän noloa jos muilla luokkalaisilla on. Menet kauppaan ja kysyt minkälaiset haluat. Ihme äiti olet.

Vierailija
13/24 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini ostaa omat alusvaatteensa. 

Vierailija
14/24 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on rippikoulu käytynä niin sitten voi alkaa miehiä härnäämään pushupeilla.

15/24 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Push upit on ihan viattomat, mulle hankki oma äiti sellaiset "leluksi" vähän kuin jonkun prisenssatiaran kun olin suunnilleen 13-v ja turhamaisuuteni kukkuloilla eli tarkoituksella osti lahjaksi koska tiesi että tykkäsin pynttäytyä. Ei tapahtunut mitään erikoista, nautin aikani siitä miltä omat tissit näyttää ja olin onnellinen. Myöhemmin valitsin mukavampia liivejä enkä kokenut niitäkään ongelmaksi. Ei tissejä tarvi pojille vilautella mutta ei kyllä tarvi sitäkään asennetta että ne on jotenkin nolot eikä tyttö saa olla niistä ylpeä... Minusta helpompi oli kasvaa niin että sai nimenomaan kokeilla mitä uusia pynttäytymistapoja muutokset kehossa mahdollistavat, kohtuuden rajoissa. Jos opetetaan että ei missään nimessä saa korostaa tissejä niin mitä muuta siitä oppii kuin että tissit on jotenkin nolot.

Vierailija
16/24 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Pull-uppeja. Selän treenaaminen niin usein unohdetaan.

Vierailija
17/24 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikko on muuten tissiviikko. Mahtavaa! T. M45

Vierailija
18/24 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
19/24 |