Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette vastanneet jos teininne on halunnut push-upit?

Vierailija
26.04.2016 |

Erityisesti kiinnostaa miten olette perustelleet sen että hän ei niitä saa. Minä en oikein omalle lapselleni sellaisia halua mutta en oikein tiedä miten sen saisi simppelisti perusteltua.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä rinnat ovat helposti kipeät. Lisäsuoja voi olla tarpeen.

Vierailija
22/24 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että senkus ostaa.

Joku keski-ikäinen pervo-Penako täällä joka päivä kyselee teinityttöjen rintaliiveistä? Pena hyvä, rintaliivit ovat ihan tavanomainen jokapäiväinen alusvaate siinä missä sukat ja pikkuhousutkin. Ei niissä ole mitään ihmeellistä.

Jeesuksen nimessä ja veressä, Pena tarvitsee manaajan apua. Herra Sebaot, Pyhä, Pyhä, Pyhä! 🙏🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta hiukan topatut liivit ovat hyvät heti, kun rinnat alkavat kasvaa. Suojaavat vaatteiden hankaukselta ja estävät nännien näkymisen vaatteiden läpi. Omani olivat ainakin aikanaan arat ja häpesin sojottavia nännejä. Mun 13 ja 15 vuotiaat ostavat itse alusvaatteensa... Vähän oon kattonu, kun pyykistä tulee stringejä, että onko ne soveliaat, mutta tyttöjen mukaan ne ei halua, että pikkarinrajat näkyvät esim juoksuhousuista läpi...

Eli pitääkö olla siis vaikutelma, ettei ole pikkareita ollenkaan?

Vierailija
24/24 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kysymys tämä nyt edes on? Kun ostimme tyttärelleni ekat rintsikat, niin totta kai ne oli push-upit. Tai no, ensin oli niitä toppeja, mutta kun kertoi, että haluaa oikeat, niin sitten ostettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan