Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin viime yönä unta kuolleesta mummistani, tuli taas ihan järkky ikävä :(

Vierailija
26.04.2016 |

Unessa olin mummin kanssa ostoksilla jossain isossa kauppakeskuksessa, mummin kanssa ihasteltiin yhdessä semmoisia punaisia hienoja lyhtyjä jossa oli kynttilä sisällä ja jotain koristeita oli siinä päällä, sellaisia kullanvärisiä. Me oltiin koko ajan muutenkin yhdessä ja mummini antoi minulle neuvoja miten kuuluisi elää ja mikä on tosi väärin tehty, mitä en missään nimessä saisi tehdä. Nyt sitten olen kirjoittanut jokaisen neuvon paperille ja niitä neuvoja noudatan aina. Ikinä en niitä sanoja unohda. Kohta mennään miehen kanssa etsimään sellainen punainen kynttilä lyhty missä on sellaisia kultaisia juttuja. Ja viedään se haudalle tänään...

Hirveä ikävä mummia taas :( toivottavasti mummi tykkää lyhdystä ja toivon todella ettei kukaan sitä lyhtyä haudalta vie, kukaan ei tiedä minkälainen merkitys sillä lyhdyllä on! Tai piru periköön sen varkaan! >;(

Kylläpäs taas itkettää niin kovasti ;(;(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista kukaan ei vastaa mitään. Provoihin kyllä saa vastauksia. Aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko kuolemasta on ?

Vierailija
4/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu vaarini kanssa. Olen asunut siis isovanhemmillani ja vaarini oli muusikko, joka soitti upeasti yhtä vähän harvinaisempaa soitinta, ja välillä näen unia joissa hän soittaa mun niitä lempikappaleita, joita aina pyysin. Harmittaa etten tajunnut koskaan nauhoittaa vaarin soittoa, nyt joudun kuuntelemaan niitä vain unissani ja mielikuvituksessani :'( On hassua, miten muistan kaikki yksityiskohdatkin niin kuin hän ne soitti. Ja tottakai itken silmät päästäni kun muistan että olin taas unissani kuuntelemassa vaarin soittoa. On kova ikävä..

Vierailija
5/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista kukaan ei vastaa mitään. Provoihin kyllä saa vastauksia. Aina.

Ymmärtänet, että kysymyksiin vastataan. Et esittänyt mitään kysymyksiä kirjoituksessasi eli mitä ihmettä sinulle olisi pitänyt vastata...

Vierailija
6/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nään usein unia kuolleesta siskostani, ja myöskin reagoin aina voimakkaasti kun aamulla muistan mitä unta näin. Sisko kuoli tapaturmaisesti 20-vuotiaana.

Välillä on hyvä fiilis kun teemme unissa jotain kivaa, mutta joskus taas hän on unessa ilkeä minulle ja se tuntuu ihan suoraan sanottuna paskalta. Viime unessa riitelimme jostain ja hän sanoi että vihaa minua, ja valehtelematta aloin itkemään kun tuon unen muistin. Sisko oli kyllä aina kiltti ja mukava, etten tiedä miksi välillä uneni ovat tuollaisia.

Vierailija
7/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko kuolemasta on ?

7 vuotta :(

Vierailija
8/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa ajatella että itsellä kaikki edesmenneet sukulaiset ovat olleet niin kylmiä ja ilkeitä, tai vähintäänkin etäisiä ja jotenkin yksinkertaisia, ettei ketään edes voi kaivata.

Miten voikin olla näin, kun toisilla on ihania muistoja ja ollut rakastavia hyviä ihmisiä ympärillään.

Vierailija
9/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti usko siihen hölynpölyyn, että kuolleet kävisivät unessa meitä "moikkaamassa", mutta onhan se vähän lohtua tuova ajatus kuitenkin. Itsekin näin muutama vk sitten unta poisnukkuneesta (2,5 v. sitten) mummostani, joka unessa halasi minua ja antoi suukon kasvoilleni. Meinasin alkaa itkeä, mummo näki sen ja lohdutti ja antoi toisen suukon. Sitten heräsin omaan itkuuni, enkä IKINÄ itke unessa, siis niin että kyyneleet vuotavat. Silloin tuntui että tekisi mieli uskoa siihen "hölynpölyyn", se oli samalla tosi surullinen, mutta kuitenkin kaunis ja lohdullinen uni.

Vierailija
10/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menetin mummoni puoli vuotta sitten, näen myös usein unia hänestä. Mummola oli ihan kotitaloni naapurissa joten vietin siellä paljon aikaa. Ennen ajattelin että en varmaan itse sure niin kovin jos isovanhemmat kuolevat vanhoina, kun se on luonnollista. Miten olen voinutkaan ajatella niin! Nyt tuntuu niin pahalta ja en vieläkään usko ettei mummoa enää ole :( Saisimpa edes yhden hetken vielä viettää hänen kanssaan ja kertoa miten rakas hän oli.

Vierailija
11/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta mummon kuolemasta ja kova ikävä sulla?? Korkeintaan lämmöllä muistelet, mutta toi on jo ihan hullun puhetta, ei me ihmiset mitään ikuisia olla ja sen kyllä kaikki tietää!

Vierailija
12/12 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 vuotta mummon kuolemasta ja kova ikävä sulla?? Korkeintaan lämmöllä muistelet, mutta toi on jo ihan hullun puhetta, ei me ihmiset mitään ikuisia olla ja sen kyllä kaikki tietää!

Harmi ettei mummosi pitänyt sinusta, joten teillä ei ollut niin lämpivät välit kuin joillakin voi olla. Joten et kai voi tunteakkaan ikävää ja samaistua ap:n tuntemuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan