Rantaloma Japanissa? Hyviä kohteita?Vinkkiä
Vinkkiä kaivattaisiin hyvistä lomakohteista. Kiitos etukäteen jos joku olisi niin ystävällinen ja kertoisi.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Okinawa? Nättiä seutua ja lämmintä on :)
Kiitos ja hei jos olet kuulolla viellä, niin millaista siellä on?
Tuota Okinawaa tulin minäkin suosittelemaan.
Japanilaiset itse lähtevät ulkomaille Saipanille tai Hawaijille, jollei Okinawa kelpaa.
Jos olet menossa Japaniin niin kyllä minä miettisin ihan jotain muuta kuin rantalomaa. Vaikka suunnitelmissasi on varmasti olla myös Tokiossa niin ehdotan että suosiolla käytät nekin rantalomaan varaamasi päivät vaikka siihen Tokioon tutustumiseen. 35 miljoona asukasta ja maailman suurin metropolialue. Siinä on hetkeksi tutkimista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vuodenaika?
Jos tarkoitat minua ap:ta niin olisi tarkoitus lähteä matkaan nyt kesällä pienen perheemme kesken, poika 18-vuotias ja me vanhemmat, jotka olemme tottuneet ennemmin rantakohteisiin, kuin kaupunkilomiin, vaikka olemme vasta muutamissa kaupunkikohteissa lomailleet.
Minuakin kiinnostaa, onko Japanissa mahdollista rantalomailla. Jos haluaisi yhdistää kaupunki- ja rantaloman, eli ottaa myös aurinkoa, milloin Japaniin kannattaisi mennä?
Kiinnostaisi myös kuulla millaista tuolla Okinawassa sitten olisi rantalomailla? Rantalomailevatko Japanilaiset vai ovatko lomakohteet vain turisteille?
Varautukaa, että kesäsää on kuuma ja kostea. Japanissa on myös sadekausi, kannattaa tsekata ennen matkan varaamista. Kesäloma-aikana myös sisäiset lennot on kalliita ja hotellit melkoisen täysiä, japanilaiset lomailevat itsekin Okinawalla.
Okinawa? Nättiä seutua ja lämmintä on :)