Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 6kk syödä hedelmiä kossilla?

Vierailija
26.04.2016 |

Ajattelin ottaa lihasoseet ja vaipat mukaan. Maito tulee omasta takaa. Meillä on all inclusive hotelli joten kysyisin että onkohan turvallista antaa kuorittuja hedelmiä vauvalle? Ei tarvitsisi erikseen niitä roudata :)
Minkälaista vaatetusta kannattaa ottaa? Puuvillaa?
Mpr rokote nyt otettiin etukäteen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarjoaisin mieluummin lusikalla. Tosin en ole ihan varma, että mikä on kossi.

Vierailija
2/16 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla koskaan otettu mitään ruokia mukaan, ja vaippojakin saa kohteesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuita mutta pitkähihaisia, ja lahkeisia puuvillavaatteita ja aurinkovarjo vaunuihin.

Meillä ei ainakaan paikallisista hedelmistä tullut 8kk lapselle mitään vaivoja, mutta jos epäilyttää niin Kossilla on paljon pikku ruokakauppoja joista kyllä saa soseita.

Vierailija
4/16 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kos on Kreikan saari, suosittu lomakohde

Vierailija
5/16 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuon ikäisen kannattaisi opetella jo vaipattomaksi.

Vierailija
6/16 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kos taivutetaan "Kosilla", ei mulla muuta.

Vierailija
7/16 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä iso riski, älä VAAN anna. Voi muuten käydä niin, että syötyään viikon verran oikeasti hyviä ja kypsinä poimittuja hedelmiä vauvasi ei enää kelpuutakaan näitä suomalaisista kaupoista saatavia, raakana poimittuja ja Euroopan halki matkustaneita...

Oikeasti ap, hulluko sä olet? Mitä sä luulet niiden siellä Kosilla syövän? Jotain myrkkyhedelmiä? Kyllä ne on ihan niitä samoja, joita Suomeenkin sieltä tuodaan, mutta tosiaan vaan paremman makuisia, koska niitä ei pitkän rahdin takia tarvitse kerätä raakoina.

Niitä voi halutessaan muussata haarukalla, jos koostumus arveluttaa.

Vierailija
8/16 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sielläkin nyt ihmisillä vauvoja on? Kyllä varmasti uskaltaa kuorittuja ja pestyjä hedelmiä tarjota, ja tosiaan varmaan löytyy paikallisistakin kaupoista purkitettua lastenruokaa. Terve maalaisjärki nyt käyttöön :)

Vierailija
9/16 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kos taivutetaan "Kosilla", ei mulla muuta.

Plus se kirjoitetaan isolla kirjaimella.

Vierailija
10/16 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt joskus 5kk hedelmiä kossulla ja kyllähän se lopussa raskaaksi kävi.

Vierailija
11/16 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan ohuita, väljiä vaatteita (pitkähihaisia ja -lahkeisia) ja aurinkolasit. Hattu päähän. Muutenkin vauva mahdollisimman paljon auringolta suojassa esim. rattaissa ja aurinkovarjon alla. 

Vierailija
12/16 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, en tajunnut otsikkoa ollenkaan. Olen kyllä käynyt Kosilla. Eikö nyt voisi ihan sen takia, että lukijat ymmärtävät, yrittää kirjoittaa edes sinnepäin...

Vierailija
13/16 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse uskaltaisi ottaa sitä riskiä, että puolivuotias saa turistiripulin. Ei niitä lihasoseitakaan tarvitse Suomesta roudata, kyllä niitä on siellä ihan kauppojen hyllyssä.

Vierailija
14/16 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossi on puinen syömäväline 1800-luvun alkupuolelta ja muistuttaa etäisesti lusikkaa. 

Perinteisessä Akka ja kossi -taulussa korostuu kyseisen työvälineen merkitys Suomen historiassa. 

Pesisin antiikkisen kossin huolellisesti ennen vauvan ruokailua.

Vierailija
15/16 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kossi on puinen syömäväline 1800-luvun alkupuolelta ja muistuttaa etäisesti lusikkaa. 

Perinteisessä Akka ja kossi -taulussa korostuu kyseisen työvälineen merkitys Suomen historiassa. 

Pesisin antiikkisen kossin huolellisesti ennen vauvan ruokailua.

No eikä ole kossi mikään syömävehje. Kossi on kossun ja siman sekoitusta, enkä kyllä antaisi vauvalle yhtään. Lasun paikka!

Vierailija
16/16 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi