Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies halua koskaan seksiä/minua. Mitä teen?

Vierailija
26.04.2016 |

Hänellä on runsaasti ylipainoa ja se vaikeuttaa seksiä. Lääkkeet hänellä on, joten teknisesti seksiin kyllä pystyy, mutta ei siltikään koskaan ole halukas ryhtymään siihen.

Olen aivan turhautunut. Olen kolmekymppinen ja itse haluaisin seksiä ja fyysistä rakkautta. Haluaisin olla haluttu. Olen normaalivartaloinen ja ihan nätti. Kyse ei ole siitä, etten olisi pitänyt huolta ulkonäöstäni tms. Lenkkeilen päivittäin, olen huoliteltu ja nauttisin niin paljon siitä, että mieheni huomioisi minut naisena. Yhdessä olemme olleet vasta pari vuotta ja viimeiset 1,5 vuotta on ollut tällaista. Alunperinkin minulla oli tunne, että mies ihastui minuun ulkoisten ja ammatillisten avujeni vuoksi ja halusi minua kovasti. Olin hänelle haaste, kun muutkin olisivat halunneet minut. Nyt kun olen siinä kotona ja aina saatavilla, en olekaan enää haluttava.

Mies ei anna minulle luonnollisestikaan lupaa hakea seksiä muualta, mutta itsekään ei sitä anna. On turhauttavaa vongata sitä, eihän silloin tunne itseään halutuksi. Se on kuitenkin naiselle iso osa naiseutta. Mies tietää, että miehet ovat perääni, kun mennään baariin. Silti hän ei tee mitään saadakseen itseään sellaiseen kuntoon, että jaksaisi kiinnostua seksistä. Itseään kyllä hoitelee aamuisin, jos en ole paikalla. Ylipainoa hänellä on todella paljon ja uskon että se on suurin este. Olenkohan siis loppuelämäni nainen, jota ei kohdella naisena?

Turhauttaa!!!!!!!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hoitele säkin itseäsi

Vierailija
2/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä teet tuollaisen kanssa? Kuulostaa siltä että olet miehellesi enemmän hoitaja kuin kumppani. Ei tuo tule kestämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti vaihdettu sukupuolet toisinpäin. Ei tässä silti kukaan kehoa sinua pettämään tai menemään huoriin.

Vierailija
4/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hel-ve-tin takia halukkaat naiset on tällaisten haluttomien mursujen kanssa ja halukkaat miehet haluttomien naisten kanssa. Ihan viturallaan on kaikki.

Vierailija
5/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä eväillä tuo mies sitten sinut hurmasi? Oliko se lähes seksikyvytön fatso alusta asti vai onko se turvonnut vasta nyttemmin. Jos oli alusta asti niin miksi sitten aloit olla sen kanssa?

Vierailija
6/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hyvin karismaattinen ja lahjakas. Kiinnostava ihminen. Ja en ole vaihtanut tähän sukupuolia. Minä olen nainen enkä pyydä teiltä lupaa tai kannustusta lähtemään vieraisiin.

Ap

Vierailija
7/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ihastui ideologiaan sinusta, olet pettänyt hänet näyttämällä millainen olet. Kuka sellasta haluaa panna kenestä ei tosiaan edes välitä?

Vierailija
8/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso osa parisuhteesta tuntuu teiltä puuttuvan, ja pohjaan tämän nyt sinun näkemykseen. Olette nuoria vielä. Mieti voitko elää "kaverisuhteessa" - sillä tuollainen tuskin muuksi muuttuu. Ja itse kerrot haluavasi intohimoa.

Itselläni aukesi silmät kun erosin pitkästä suhteesta ( 14v). Tapasin uuden ja huomasin miten en ollut edes tiennyt kuinka toinen voi minua himoita, haluta ja rakastaa. Kunnioittaa naisena ja jumaloida naisekasta vartaloani. Seksi taivaallista sekä siihen lisäksi hyvä turvallinen parisuhde.

Olen aiemmin harrastanut yhden yön suhteita ja tiedän kyllä mitä on intohimo ilman sitoumuksia jos tämä jollekin jäi epäselväksi. Entisen miehen kanssa elimme nuoruudesta yhdessä. Kavereina ja ei koskaan kuin aikuinen pari.

Vierailija
9/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten haluaisit kuulla? Jotain satuja että kyllä kaikki tästä kääntyy parhain päin.

Ei käänny. Olet kusessa. Sinun on tehtävä valinta. Ei kolmekymppinen voi päättää jonkun karismaattisen ja lahjakkaan takia ryhtyä madonnaksi loppuiäkseen. Ennemmin tai myöhemmin menisit vieraisiin kuitenkin.

Vierailija
10/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et käske sitä laihduttamaan herran jumala?!?!?!? Miten sä ite voit ees haluta jotain läskiä joka ei ees pysty nussimaan?? Okei, oot varmasti rakastunu miehessä muuhun kun sen läskeihin, mutta silti.. en ymmärrä.

Vierailija
11/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää itselläni lihavaa miestä 😔

Jos kumppani ei tee edes laihtuakseen mitään.

Vierailija
12/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehellä ei ole hyvä olo itsensä kanssa ja se ilmenee juuri tällä tavalla. Jäätkö tukemaan hänen elämänmuutosta vai erkaneeko tienne? Jotain kannattaisi kuitenkin laittaa alulle.

Vierailija
13/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun olisi toisinpäin niin miehestä haettaisiin vikoja miksi nainen ei halua, antaa mies naiselleen aikaa laihduttaa jne. Aamuisin naisen masturbointi olisi miehen syy kun on paska tyydyttämään naistaan!

Vierailija
14/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan