Mikä ala sopisi minulle?
Olen lähihoitaja, teen 2-vuorotyötä. Ala on raskas ja kuluttava ja olen alkanut miettiä alanvaihtoa. Pidän työstäni, mutta nykyisellään en ehdi enkä voi tehdä sitä niin hyvin kuin pystyisin. Kaikki on alkanut stressaamaan....
Mietin mitä aloja on, millä työllistyisi. Esim. jokin maa- ja metsätalouden ala kiinnostaisi, mutta ei minkään jättimäisen metsäkoneen puikoissa oleminen kuitenkaan.
Tai sitten ihan kahvila .. joku sellainen. Onko sellaisissa paikoissa millaista työskennellä ja mikä koulutus vaaditaan?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Auttaisi, jos kertoisit vähän omista ominaisuuksistasi. Mistä pidät työssäsi ja mitä et työltäsi toivoisi?
Oletko harkinnut alasi korkeamman asteen koulutusta?
Politiikassa alan nähneellä lähihoitajalla olisi varmaan paljon annettavaa ja liksatkin aika hyvät, jos läpi pääsee. Voisit vaikuttaa siihen, miten paljon rahaa terveydenhuoltoon santsataan ja auttaa kollegoitasi, etteivät uupuisi työn ja stressin alla.
No en todellakaan politiikkaan mukaan. Olen mielelläni iham tavan duunari, joka tekee työnsä ja menee sen jälkeen kotiin ja huuhtelee hiet suihkun alla pois :)
Tulen kaikenlaisten ihmisten kanssa juttuun, olen palvelualtis ja touhukas. Toisaalta kaipaan yksin tekemistä, toisaalta taas tykkään että ympärillä on ihmisiä.
Auttaisi, jos kertoisit vähän omista ominaisuuksistasi. Mistä pidät työssäsi ja mitä et työltäsi toivoisi?
Oletko harkinnut alasi korkeamman asteen koulutusta?
Politiikassa alan nähneellä lähihoitajalla olisi varmaan paljon annettavaa ja liksatkin aika hyvät, jos läpi pääsee. Voisit vaikuttaa siihen, miten paljon rahaa terveydenhuoltoon santsataan ja auttaa kollegoitasi, etteivät uupuisi työn ja stressin alla.