Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnassa patti, kipua ja kutinaa

Vierailija
25.04.2016 |

Rinnassa on pehmeähkö patti ja sama rinta kipuilee useita kertoja päivässä. Rinta myös kutisee samalta sivulta, jolla patti on. Mihin tällainen erityisesti viittaa? Onko tämä tulehdusta vai mikähän on kyseessä? Muutama kuukausi sitten kävin lääkärillä rinnan patin takia, mutta hän ei tunnustellessaan havainnut mitään poikkeavaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeppä kysymään toisenkin lääkärin mielipide. Kuulostaa pelottavalle.

Vierailija
2/7 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene uudestaan lääkärille, eri tyypille kuin viimeksi, yksityiselle jos mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena liityn kyselijänä ketjuun. Mulla toinen rinta tuntuu ja toinen ei. Se tuntuva myös kutisee ulkosyrjältä ja rintojen väliin on ilmestynyt tulipunainen kaksieurosen kokoinen läntti. Mikä ihottuma, hiiva, sieni?

Vierailija
4/7 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena liityn kyselijänä ketjuun. Mulla toinen rinta tuntuu ja toinen ei. Se tuntuva myös kutisee ulkosyrjältä ja rintojen väliin on ilmestynyt tulipunainen kaksieurosen kokoinen läntti. Mikä ihottuma, hiiva, sieni?

Kuullostaa tali-ihottumalta tuo rintojen välissä oleva ihottuma. Kannattaa käväistä lääkärissä niin saat kunnon rasvan.

Vierailija
5/7 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ihottuma on itsellekin tuttua, ja saanut siihen lääkäriltä kortisonivoiteen.

Kun minulla oli patti rinnassa, jota näytin huolestuneena lääkärille, hän sanoi että "pahat" patit ovat kovempia ja kiinni paikoillaan. Voin olla väärässä, ja jos olen niin korjatkaa. Oma pattini sitten katosikin.

Vierailija
6/7 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aika kierrosta sulla on?

Vierailija
7/7 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä aika kierrosta sulla on?

Pari viikkoa sitten alkoivat kuukautiset eli ollaanko tässä nyt aika keskivaiheilla. Patin huomasin viime viikolla, särkyä on ollut kai aiemminkin ja pidemmän aikaa. Tuossa samassa kohtaa havaitsin patin silloin aiemminkin, mutta muistikuvieni mukaan tämä taitaa olla eri patti. En ole aivan varma. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän