Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä te ostatte vaattenne?

Vierailija
25.04.2016 |

Tarvitsen kipeästi uusia arkivaatteita, siispä kävin kiertämässä kauppakeskuksen vaateliikkeet. Palasin kotiin tyhjin käsin.

Huomasin kierroksellani seuraavat asiat:

- Suurin osa puseroista ja jopa neuleista on läpikuultavia. Onko näitä tarkoitus olla monta päällekkäin vai miten nämä toimivat? En halua että rintaliivit tai mikään muukaan näkyy paidan läpi.

- Vaateliikkeistä suurimmassa osassa, ellei jopa kaikissa on tarjolla tismalleen samanlainen valikoima. Värimaailmat, materiaalit, kaikki samoja. Miksi? Miten nämä liikkeet kilpailevat keskenään?

- Miksi niin paljon trikoota? Trikoota ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa hyväksi (saati tyylikkääksi) vaatemateriaaliksi, miksi sitä siis on niin paljon tarjolla?

Myönnän olevani ihan pihalla kaikista pukeutumisasioista, olen vuosikaudet kulkenut vaatteissa jotka olen ostanut 10 vuotta sitten pääasiassa H&M:ltä. Minulla ei ole varsinaista tyyliä edes, haluaisin vain perusvaatetta ja mieluiten perusväreissä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksella käydessäni löysin vahingossa Mark and Spencerin - ja jopavihdoin löytyi pitkiä ja lyhyitä puuvillaisia paitapuseroita, istuvia housuja ja nukkaantumattomia villaisia neuleita. Ja sopuhintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla