mitä mieltä bdsm:stä?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään nyt siitä että >90% ihmisistä joilla on vahva mielipide asiasta ei tiedä edes mitä nuo b ja d tarkoittaa. Ilman että alkavat nyt googlata.
No kyllähän tuo termi kuuluu ihan yleissivistykseen.
Ihan sama, joku tykkää ja toiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään nyt siitä että >90% ihmisistä joilla on vahva mielipide asiasta ei tiedä edes mitä nuo b ja d tarkoittaa. Ilman että alkavat nyt googlata.
No kyllähän tuo termi kuuluu ihan yleissivistykseen.
Niinhän sitä luulisi mutta isolle osalle termi on vain sitä että joku piiskaa jotain ja mielipiteet sen mukaiset.
Harrastan avomieheni kanssa viikoittain. Parasta <3
Vaniljaseksiä tulee melko harvoin harrastettua. Yleensä on vähintään jotain pieniä leluja leikeissä mukana.
Tykkään itse mutta mies ei. Joten olen ilman.
Miten uuden naistuttavuuden kanssa olisi kohteliainta ottaa selville että kiehtooko asia häntä? Netissä asiasta on anonyymisti helpompi keskustella mutta kun joku naamatusten niin tuntuu vähän hankalammalta.
.m
Tykkän. Haluaisin ehkä D/s suhteeseen itse.
N23
Eikö se ole sitä kun kustaan ja paskotaan toisen suuhun ja päälle? Kyllä mä kusileikeistä tykkään, mutta paskomiset menee jo liian pitkälle.
Liityin juuri bdsm-foorumille ja pakko sanoa, että maailmani avartui.