Kehukaa älypuhelimianne! Mikä merkki on hyvä?
Pitäisi ostaa uusi puhelin ja kaipailen teidän käytännön kokemuksianne (myyjäthän aina yrittävät vain päästä huonoista eroon...). Eli kertoilkaa malleistanne, mikä toimii ja mikä ei - onko jotain tyyppivikoja tms.
Pitäisi saada ainakin
- kestävä akku
- hyvä kamera
Kaikki muu on plussaa tietenkin :-)
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ostaa uusi puhelin ja kaipailen teidän käytännön kokemuksianne (myyjäthän aina yrittävät vain päästä huonoista eroon...). Eli kertoilkaa malleistanne, mikä toimii ja mikä ei - onko jotain tyyppivikoja tms.
Pitäisi saada ainakin
- kestävä akku
- hyvä kameraKaikki muu on plussaa tietenkin :-)
Mulla on periaatteessa haukuttu samsung xcover2 puhelin,muutamalla kaverilla oli myös ja näistä on aina muisti täynnä,mutta mun puhelin sammui takuuaikana eikä kotikonstein saatu päälle sitä,vein luurin huoltoon ja pois hakiessa sanoivat ettei siinä ollut mitään vikaa???
sen jälkeen on pelannut,ei kertaakaan valittanut että muisti täynnä ym. Ja kaverin puhelimeen verrattuna mun luurissa oli 2x määrä muistia kuin sillä.
älyttömän kestävä myös,puhelin on tippunut monet kerrat,töissä ollut vaikka missä paskassa,kännissä tullut otettua paljussa tissikuvia veden alla ym.
ainut huono puoli on akun huono kesto.
iPhone, iOS on paras oon kokeillu myös Androidia ja ihan paska Windows puhelimista puhumattakaan.
Ihme Apple-antipatioita ihmisillä. Ainoastaan iPhonet ovat saaneet alapeukkuja. Minusta niissä ei ole muuta huonoa kuin hinta.
Vierailija kirjoitti:
"Pitäisi saada ainakin
- kestävä akku
- hyvä kamera"
Joku windows puhelin.
Hinnaltaan ne on ylivoimaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ihme Apple-antipatioita ihmisillä. Ainoastaan iPhonet ovat saaneet alapeukkuja. Minusta niissä ei ole muuta huonoa kuin hinta.
Tosiasia on kuitenkin ettei hyvää ja halpaa ole olemassa, laadulla on aina oma hintansa siksi iPhone maksaa vähän enemmän kuin rihkamakännyt.
Samsung j5 on hyvä noista halvemmista puhelimista. Sit jos rahaa on niin sampan s7 tietty.
Mulla on 950 XL Lumia ja tykkään kovasti.
Sony Experia Z5 Compact. Hyvä kamera, ei moitittavaa vielä. Androidin etuina appsivalikoima verrattuna vaikka windows-puhelimiin.
Alapeukuista huolimatta, ainoa oikea on iphone<3 hintalaatu-suhde puolueettomasti paras (mulla ollut vaikka mitä merkkiä) ja käyttöjärjestelmänsä myötä myös turvallisin - ei ime mitään viruksia.
Samsung J5 voitti Mikrobitti lehden 200 € hintaluokan kännyköiden vertailun.
Samsung galaxy s5
Ostin pari vuotta sitten. Ei vieläkään yhtään naarmua tai mitään ongelmaa, vaikka monta monta monta kertaa tipahtanut kädestä niin mereen kuin asvaltille.
Kameraan saa ladattua samsungin omia lisäominaisuuksia ja akku ei ole koskaan loppunut kesken.
Myöskin sormenjälkitunnistin ajaa asiansa mallikkaasti.
Mahtava pelipuhelin, kännykkä täynnä kaiken maailman candy crush saagoja sun muita. En voisi oikeastaan kuvitellakaan luopuvani tästä. Mahtava puhelin ja niin paljon lisäominaisuuksia.
Esimerkiksi arat kuvat sun muut saa salaiseen kansioon, joihin ei kukaan pääse käsiksi tai edes tiedä salaisen kansion olemassa oloa.
6/5 suosittelen!
Mulla on jo kolmas iPhone. Tää nykyinen on iPhone 5s. Toimii varmasti, helppo käyttää, paljon appseja, ei viruksia ja pelaa yhteen iPadin kanssa. Tässä kestää myös akku pidempään kuin nelosessa, joka mulla oli aikaisemmin ja kamera on parempi.
Mä ostan yleensä jälkijunassa eli harvoin ostan sen uusimman ja isoimman. IPad oli se uusin aikanaan, kun sen sain. Tää on niitä ekoja retina-näytöllä. Pelannut tosi hienosti ja tätä käytetään paljon. Lapsilla on omat minit ja meidän vanhat iPhonet. Ja hyvin on kestäneet heilläkin.
Sony sony Sony sony sony sony sony sony sony. Ei kannata muuta merkkiä edes harkita.
Samsung galaxy A5. Loistava hinta-laatusuhde, akku kestää ja latautuu nopeasti. Edullisempi kuin lippulaivagalaxyt, avistuksen hintavampi kuin karvalakkisamsungit, mutta suorituskyvyltään, kameralta yms. paljon parempi. Bonarina myös edulliset varaosat, sillä hajotin omastani lasin, ja selvisin koko moduulin vaihdosta 100e.