Mistä tietää näytteleekö mies tunteita vai onko aito?
Meillä on ollut suhteessa huonoa viime aikoina ja pitkään ollut riidanpoikasta ja mies valittanut tyytymättömänä asioita. Minä olen myös ollut tyytymätön, kun hän ei enää ole huomioinut mua ollenkaan eikä ole ollut läheisyyttä. Sitten riideltiin avoimesti ja uhkasin erolla ja tiedän, että hän ei ollut silloin hyvällä tuulella. Hän kuitenkin lupasi alkaa panostaa kotiin ja huomioimaan mua enemmän naisena.
Aloittikin sen heti ja veti päälle sellaisen rakastavan charmivaihteen, että menisi täydestä milloin tahansa. Ainoa vaan kun tiedän, millä tuulella hän oli juuri ennen sitä ollut, niin epäilen onko se näyttelemistä.. Ja jos on, niin se tuntuu pelottavalta, että joku voi ihan vaan esittää tunteita niin aidon oloisesti.
Voitteko te muut ihan tuosta vaan vaihtaa tunnetilaanne? Harmistuneesta tai loukkaantuneesta, tyytymättömästä rakastuneeksi jne? Mulle se on todella vaikeaa, menee paljon aikaa ennenkuin voin vaihtaa tunteesta toiseen.
Voiko mies olla siis aito käyttäytymisessään vai onko selvää, että hän esittää tunteita ja on vain taitava näyttelijä?