Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen heinäkuussa 3 viikkoa lomalla, samoin syyskuuhun otin 3 viikkoa. Touko-kesäkuun vaihteeseen tulee sairasloma.

Vierailija
25.04.2016 |

Samoin nyt heti vapun jälkeen tulen ottamaan sairaslomaa viikon. Meillä täällä ruotsissa saa olla omalla ilmoituksella 7 päviää sairaslomalla ja vasta 8. saikkepäivästä pitää olla lääkärintodistus. Otan sen viikon sairastamisen tuohon toukokuulle kerran ja heti kesäkuun alkuun toisen. Kyllä näillä sitten mennään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi nousuun, kilpailukykyloikka jne.

Vierailija
2/8 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Vielä Ruotsista asti pitää heittää vettä myllyyn näille sairaslomahuutelijoille. Kivat sulle vaan. Onneksi en asu Ruotsissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuksen kivivyöry.

Vierailija
4/8 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Ruotsissa ole myös omavastuu sairaslomassa?

Ajatteles mä sain töistä kultaisen kädenpuristuksen ja 9 kk palkallista lomaa. Olen kyllä pystyttämässä omaa lafkaa, koten en noin pitkää aikaa lomaile.

Vierailija
5/8 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat kesälomat sulla, kuusi viikkoa.

Vierailija
6/8 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Mietityttää että millaisia lääkäreitä siellä on! Työskentelen tavallisessa suorittavassa ns. duunarityössä ja v-u kuukausikaupalla on työkavereita sairaslomalla kun on "gått i väggen" eli joku loppuunpalaminen. Paskat ole. Niillä on lorvikatarri ja mä tosiaan tunnen nämä gått-i-väggen valittajat!

Lisäksi viikon saikkeja jostain ont i magan. Voi kieusus. Ja jos sanoo sanankin että mahtaak olla, niin aletaan hymistelemään että ei voi tietää ja voi voi sentään. Hyvä Ruotsi.

Vierailija
7/8 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja loppuvuodesta oletkin sitten työtön?

Vierailija
8/8 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja loppuvuodesta oletkin sitten työtön?

Enpä usko, mulla on vakituinen työpaikka kaikilla lisillä.Johan tässä on 12 vuotta oltuna. Irtisanomiseen pitää olla lain mukainen syy.