Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva tippui sängystä!

Vierailija
25.04.2016 |

Apua mitä mä teen, vauva 7kk oppi näköjään yön aikana ryömiin ja oli sit vetänyt mun tekemien tyynyvallien ylitse ja tippu sängystä. Huusi vaan kyl hetken ja ite pelästy ehkä enemmän, ei tunnu mitää paikkaa aristavan ja ilonen normaali ittensä on. Tarviiko lähtee päivystyksessä käymää vai katonko nyt himassa et jos johonkin tosta muuttuu ja lähtee sitte .... ei kiitos mitää vittuiluja on tarpeeks paskamutsi fiilikset jo :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita terveysneuvontaan, veikkaan että sanovat 24h tarkkailua. Meille kävi sama juttu (n. 30cm korkeudesta tosin vain) ja piti vuorokauden ajan tarkkailla, herätellä unilta ym., että pystyi varmistumaan siitä, ettei isompaa tälliä tullut. 

Vierailija
2/9 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa. Siinä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita terveysneuvontaan, veikkaan että sanovat 24h tarkkailua. Meille kävi sama juttu (n. 30cm korkeudesta tosin vain) ja piti vuorokauden ajan tarkkailla, herätellä unilta ym., että pystyi varmistumaan siitä, ettei isompaa tälliä tullut. 

Pointti siis se, että soita jonnekin (neuvola, terveysneuvonta) ja kerro huolesi. Jos jotain tuleekin, niin ovat sitten tietoisia.

Vierailija
4/9 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikuttaa normaalilta niin etköhän selvinnyt säikähdyksellä. Tarkkaile tilannetta ja menette lääkäriin jos siltä tuntuu.

Ja ollaan yhdessä ton paskamutsi-fiiliksen kanssa, oma on tippunut myös korkeasta jenkkisängystä. Samalla kun itse nukuin sängyssä. Olin kai niin poikki etten huomannut että lähti liikkelle :( Että näitä sattuu. (Meillä ei käynyt mitään pientä mustelmaa kamalampaa)

Vierailija
5/9 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä merkki on, että itki. Todennäköisesti kaikki hyvin! Jos väsähtää tai tuntuu muuten epänormaalilta käytös, käy lääkärissä.

Vierailija
6/9 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ette käytä kelan äitiyspakkauksen laatikkoa sängyssä, ei pelkoa että kierii tai tippuu. Tossahan on sekin vaara että kierähdät vauvan päälle sängyssä!

Vierailija
7/9 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista!mäkin siis nukuin ite vieressä. .. mut kun ei oo ennen ryöminyt nii tuli iha yllärinä et liikkuu! Ja olin varmaa nii poikki et en ees tajunnu et liikkuu :( pitää soittaa et saa mielenrauhan. Mut vaikuittais et selvitti säikähdyksellä.

Vierailija
8/9 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 7 kk sovi enää siihen laatikkoon!

Vierailija
9/9 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia ette käytä kelan äitiyspakkauksen laatikkoa sängyssä, ei pelkoa että kierii tai tippuu. Tossahan on sekin vaara että kierähdät vauvan päälle sängyssä!

Se laatikko käy ahtaaksi niille vauvoille jossain vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän