Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavat raskausoireet, mikä näihin auttaisi.

Vierailija
25.04.2016 |

Olen nyt rv 17 ja jatkuva väsymys vaivaa. Nukun 10 tuntia yössä ja päiväunet aina kun mahdollista. Ei auta, herätessä on ihan yhtä väsynyt kuin nukkumaan mennessä. Saatan välillä nukahtaa jopa ruokapöytään kesken keskustelun. Jos käy sohvalle pitkälleen niin nukahtaa samantien. Mitään ei oikein jaksaisi tehdä, siivoaminenkin tuntuu täysin mahdottomalta. Hemoglobiini oli kyllä pudonnut, mutta ei mahdottomasti. Reilu viikko sitten oli 120.

Seuraava ongelma on heikko olo ja pyörtyily. Se iskee ihan yllättäen ilman mitään ennakkovaroituksia. Viimeeksi lauantaina pyörryin kaupan kassalla.

Sitten se noloin ongelma, nimittäin yöllinen virtsankarkailu. Se ei onneksi vielä ole ajankohtainen, mutta edellisissä raskauksissa viimeiset 2kk/1,5kk se on ollut ongelmana. Nyt olen aina neljältä herännyt käymään vessassa. Loppuraskaudessa en herää. Herään vasta aamulla siihen että sänky on märkä. Niin noloa ja ärsyttävää. Mies ei ole joko huomannut tätä aiemmin tai on ollut tarpeeksi fiksu ja pysynyt hiljaa.

Aikaisemmissa raskauksissa olen ollut pirteä ja hyvinvoiva. Etenkin tässä keskiraskaudessa olen ollut tosi energinen. Nyt ei saa mitään aikaiseksi.

Kenelläkään hyviä vinkkejä helpottamaan näitä ongelmia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän