Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaako nuoria naisia ekassa kerrassa kipu vai mahdollinen maineenmenetys vai mikä

Vierailija
24.04.2016 |

En muista nuorten miesten pelänneen seksiä vaan korkeintaan ahdistuneen siitä että on koulun viimeinen joka ei ole sitä vielä saanut.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästää toinen ihminen niin lähelle. Ihmiset kun ovat tunnetusti vittumaista lajia.

Vierailija
2/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua peltotti mahdollinen kipu kun kaikki kaverit sanoivat että se sattui niin paljon. Ei se kyllä sattunut juuri yhtään todellisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua pelottanut mikään. Olin tosin 27 kun asia tapahtui. Silloin jo hävetti neitsyys, joten päätin hoitaa asian satunnaisen yökerho-pokauksen kanssa pois päiväjärjestyksestä.

Vierailija
4/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pelännyt, enkä muista kavereidenkaan pelänneen.

Pikemminkin kilpailtiin, kuka oli päässyt jo nussimaan ja sillä sai statusta tyttöjen keskuudessa, kun ei ollut enää neitsyt.

Moni neitsyt häpesi neitsyyttään.

Vierailija
5/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan se, että eka kerta saattaisi olla ap:n kaltaisen urpon kanssa.

Vierailija
6/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se että ei halua ensimmäisen panonsa olevan sellainen joka haluaa pillua mistä vaan jotta ei olisi viimeinen joka ei ole sitä saanut.

7/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu. Ja sattui. 

Vierailija
8/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maineenmenetys...:D

Vierailija
9/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mikään pelottanut. En tuntenut oikeastaan yhtään kipua, hetken aikaa oli vain vähän epämiellyttävä tunne.

Vierailija
10/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeen pelottanut edes. Se oli jännittävää ja mukavaa hyvän kumppanin kanssa. Olin 14v.

Vierailija
11/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse halusin olla varma, etten kadu sitä ensimmäistä jonka kanssa seksiä harrastan. Tunneside, luottamus ja hyvä olo siitä etenemisestä/tilanteesta/tekemisestä olivat tärkeimmät kriteerit. Nykyinen mieheni oli se joka tämän kunnian sai vuosikymmen sitten :) ei se seksi ole mikään pakollinen paha vaan osoitus tunteista ja kaksi ihmistä herkkänä ja alastomana. Ei mikään pikku juttu.

Vierailija
12/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua mikään pelottanu. Tiesin, ettei sattuisi. Eikä sattunu.

Vierailija
13/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorituspaineet (teenkö jotain "väärin")ja ehkäisyn pettäminen pelottaa.

Vierailija
14/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui. Ja paljon. En kyllä etukäteen osannut pelätä.

Vierailija
15/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Kipu. Ja sattui. 

Etkö ollut itse avannut "tietä auki" ennen ekaa kertaa?

Vierailija
16/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pelänny mitään. En ollut ees ensimmäisten joukossa luokkalaisistani.

Vierailija
17/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin neitsyyteni vasta sitten, kun ei mikään huolettanut, eli 17-vuotiaana. Ei kyllä ikinä tavallaan pelottanut, ei vain löytynyt oikeaa tyyppiä aiemmin. Ehkä kipu ja ehkäisy mietitytti eniten, mutta ei tuossa vaiheessa enää ihmeemmin.

Vierailija
18/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu. Ja kyllä sattui.

Verta vuoti ja sattui vielä seuraavana päivänäkin ja poikaystävä vaan vonkasi lisää  :(

Vierailija
19/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettekö te olleet tutustuneet alapäähänne ennen ensimmäistä yhdyntää? Miten se voi sattua, jos on käyttänyt vaikkapa tampooneja tai sormilla tutkinut muuten itseään?

Vierailija
20/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä odottelin sitä "oikeaa" (ei siis mitään satujen prinssiä jonka kanssa menen naimisiin vaan sellaista tyyppiä joka välittää musta eikä vaan halua mun pillua). No sitä ihmistä ei tullut. Niinpä 23-vuotiaana ajattelin hoitaa homman pois päiväjärjestyksestä ja mies oli ihan ok. Meillä oli parin kuukauden mittainen panosuhde, mutta lopulta oli pakko pistää poikki, koska mitään suurempaa en tuntenut. Mutta siis itse eka kerta ei sattunut ja vertakin tuli vain muutama tippa :D Lähinnä olin yllättynyt siitä miten hyvältä eka kerta voi tuntua (johtui varmaan siitä että mies oli niin hyvä panemaan, kun nyt muutamien kumppanien jälkeen olen pystynyt vertailemaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi