mitä teette su-iltana rentoutuaksenne?
Kommentit (22)
Syön rauhoittavia ja yritän olla saamatta paniikkikohtausta.
Syön jäätelöä ja mutakakkua sohvalla telkkaria katsellen ja parantelen väsymystä eilisistä juhlista.
Yritän kirjoittaa yhtä esseetä. Työttömällä opiskelijalla ei ole arkea eikä viikonloppuja, kaikki päivät samanlaisia.
Nukuin liian pitkät päiväunet ja vieläkin makaan sohvalla. Selaan av:ta.
Minä sunnuntaisin otan hiprakan. Pe-la tykkään olla vapaalla selvin päin, mutta sunnuntaipäivä on hyvä päivä tissutella.
Sunnuntaiahistus siirtyy mukavasti maanantaille, ja sittempä se viikko alkaakin olla siinä, kun ei tarvii elää kuin tiistai, keskiviikko ja torstai.
Juon sitruunavettä ja istun sohvalla.
Katson Columbon (ihana ohjelma), käyn kävelyllä koiran kanssa, teen hyvää ruokaa perheelleni, palstailen.
käyn pelaan säbää ja sen jälkeen saunon ja syön mahan täyteen. ja tietty palstailen :)
Vierailija kirjoitti:
Minä sunnuntaisin otan hiprakan. Pe-la tykkään olla vapaalla selvin päin, mutta sunnuntaipäivä on hyvä päivä tissutella.
Sunnuntaiahistus siirtyy mukavasti maanantaille, ja sittempä se viikko alkaakin olla siinä, kun ei tarvii elää kuin tiistai, keskiviikko ja torstai.
Nyt on oikee meno. Sama mulla. Tosin nyt piti laittaa korkki kiinni ja unilääke nassuun, että aamulla oon reippaana töissä.
N36
Kärsin hormonikierukan jälkeisistä menkoista... Vttu mitä touhua. No, vähän aikaa sitten katsoin lempisarjaa ja söin muutaman karkin.
Juon punkkua ja teen tutkielmaa. Ja välillä eksyn tänne :)
Syön hyvää ruokaa, luen kirjaa ja yritän olla ajattelematta tulevaa viikkoa. Ma aamulla sitten diapamit naamaan ja menoksi.
Nussin, katson töllöä, roikun netissä ja oikein hyvällä tuurilla 420.
Tähän aikaan vuodesta istuttelen ensin tovin orvokkeja ja muuta kivaa ilmoista riippuen ja raivaan pihaa. Laitan hyvän ruuan uuniin tulemaan, ja menen saunaan leutoihin ja kosteisiin löylyihin. Illalla voi katsoa jonkun hyvän leffan tai lukea mielenkiintoista kirjaa/lehteä. Stressi on no no.
Anninen kirjoitti:
Kärsin hormonikierukan jälkeisistä menkoista... Vttu mitä touhua. No, vähän aikaa sitten katsoin lempisarjaa ja söin muutaman karkin.
Hah hah!
Saunon, katson lempisarjaamme teinin kanssa.