Sain niin HÄVETÄ miestäni tänään.
Olimme tätini 50-vuotis synttäreillä, jossa vieraita kolmisenkymmentä. Ruokapöydästä noustuaan mieheni (sellainen harteikas 187cm köriläs) alkoi aivastamaan. Ajattelin, että tietenkin tapojensa mukaisesti pärskäyttää hiton lujaa. No jotenkin sai vaiennettua pärskäyksen, mutta samalla siltä pääsi kunnon pörähdys takapuolesta ja se lemusi hemmetisti.
Olin niin nolona, naama punaisena loisti, kun juhlavieraat oli ihan hiljaa. Miehen piti vielä kommentoida: "meinasi tulla paska housuun, missäs se huussi on?".
Miten tästä voi toipua?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Voin luottamuksellisesti todeta, että olen piinkova bisnesnainen ja en pysty syömään kuormasta, ne pukumiehet ovat yhtä hohdokkaita kuin mappi, muistitikku tai läppäri. Jonkun äly on tehnyt vaikutuksen mutta fyysisesti ei kiehdo yhtään, pelkkää työtä. Kun riisun jakkuni niin tarvitsen äijän, vertaiseni, vahvan, uroksen. En toimistoneitiä.
Kateellisen luuserin vuodatus.
Tämä mies on tuhottava. Myös kaikki pierun kuulleet on tuhottava. Buffet-pöytäkin on tuhottava. Parempi tuhota koko se talo missä tämä tapahtui. Kaikki jäljet tällaisesta ainutlaatuisesta tahattomasta ruumiintoiminnosta on tuhottava ettei ihmiset ala kuvitella että niin vain joskus voi sattua, kelle tahansa.
Tämä kravattipelle tekee toimistotyötä, hän on luuseri. Tämä mies tekee fyysistä työtä, hän on parasta A-ryhmää. Älä ota kesäluuseria.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, lue Huovisen Jutta Grahnin mies niin saat vähän perspektiiviä. Saattaa olla, että miehesi on ronski ja ehkä hänkin hämmentyi, antoi sitten palaa (kummastakin päästä). Jos teillä synkkaa keskenään niin eihän muiden mielipiteillä ole väliä. Joskus ei kannata hävetä vaan kääntää asia, miten sanoisin, kosmisiin ulottuvuuksiin kun ei tuota tapausta voi oikein hälventääkään. Paitsi avaamalla ikkunat.
Olisit sanonut vaan posket punaisina, et kauheeta, tommonen meidän Pentti on, kehtaa ihan mitä vaan, tänne kun oltiin lähdössä niin riisui minut vielä eteisessä ja kantoi makuuhuoneeseen vaikka oltiin jo myöhässä! Herra isä noita miehiä, ei mitään rotia. Ihan kauheeta.
Tää oli hyvä. Varastan tämän käyttööni. 💕
Keksitty juttu. Kovaääniset ei lemua kovin pahasti. Hiljaiset tuhnut, "hiipivät kuolemat" lemuaa pahiten.
-pieruexpertti
Voi ei. Mieheltä pääsi pieru! Nyt meni elämä pilalle!
Hahahah nauran vedet silmissä :D :D Ihanan höppänä mies sulla <3 Mä olisin vaan nauranu tuolle, toihan oli hauskasti sanottu :D Ei kaikkea pidä ottaa niin vakavasti!
On erittäin normaalia, että kun aivastaa niin pääsee samalla vahingossa pieru :D Minkäs sille voi! Ja tämä voi tapahtua kelle tahansa, on mies sitten juntti tai siisti "bisnesmies" :D
Mieshän todisti valheeksi naisten viljelemän väittämän että miehet ei osaa tehdä useita asioita yhtäaikaa. Hyvä äijä!
Voin luottamuksellisesti todeta, että olen piinkova bisnesnainen ja en pysty syömään kuormasta, ne pukumiehet ovat yhtä hohdokkaita kuin mappi, muistitikku tai läppäri. Jonkun äly on tehnyt vaikutuksen mutta fyysisesti ei kiehdo yhtään, pelkkää työtä. Kun riisun jakkuni niin tarvitsen äijän, vertaiseni, vahvan, uroksen. En toimistoneitiä.