Varatut miehet ottavat aina yhteyttä..
Mua alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttää. Oon käynyt monien miesten kanssa treffeillä, mutta en koskaan kohdannut sellaista, jonka kanssa olisin voinut aloittaa suhteen. Monet heistä kyllä sitä halusivat, mutta torjuin heidät kohteliaasti. No, varsinkin viime aikoina, tällaisia miehiä on alkanut madella takaisin - vaikka monet heistä ovat jo parisuhteessa (yksi jopa kihloissa!!) He luulevat etten tiedä siitä mitään tai etten saa sitä selville. Onneksi siis olen torjunut heidät, enkä ryhtynyt suhteeseen.
Vuosien varrella näin on käynyt useasti, että ollaan alettu taas ehdotella tapaamisia, vaikka tahoillaan miehet ovat varattuja. Olen kieltäytynyt kohteliaasti taikka ignoorannut täysin, mutta kun näitä tumpeloita on jo niin monta osunnut polulleni, tekisi mieli alkaa käräyttää heitä. Mitä mieltä olette?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
TAAS uusi MIESVIHA-TOPICCI. Miksi? Miksi vihaat miehiä niin paljon? Tämä on SAIRASTA!
En kyllä vihaa miehiä, enkä mielestäni tekstissäni sanonut niin
ap
Käyttäydyt liian ystävällisesti ja ymmärtävästi näitä miehiä kohtaan. Luulevat että olet kiinnostunut ja omassa suhteessa menee samalla huonosti. Tai sitten se sinun torjuntasi on miesten mielestä sellainen EHKÄ eli katsotaan myöhemmin uudelleen.
TAAS uusi MIESVIHA-TOPICCI. Miksi? Miksi vihaat miehiä niin paljon? Tämä on SAIRASTA!